Ægte land fisk?
Add Reply
p***@gmail.com
2017-06-05 14:37:17 UTC
Altså, det kan man sikre med firkantet stregkode på bagsiden af pap der repræsentere en internet adresse,
www.landfiskfirmanavn.dk/laks/individuel fisk hjemmeside feks. Fjbu3740lmbce eller lignende, på inderside af pap der hvor fisken bliver lagt ovenpå en kode feks.
Hjbeucz793d, koden tastes ind på fiskens hjemmeside,hvis ægte står det der!

Hjemmesiden virker kun en gang med ægte kode, ved forkert kode tre gange i træk virker siden ikke i en time eller mere og det står der, forkert kode indtastet tre gange i træk og tidspunkter og IP adresse for forkert kode....det er bare at printe på pap og generere hjemmesider, det kan bruges til at øge indtjening og fjerne sindsyggørende kopier der har svømmet i havet og får folk til at falde døde om i sindsyge, skrigende af grin!

p***@gmail.com
2017-06-05 14:41:04 UTC
Så har de råd til både G4S og Quadcoptere!

p***@gmail.com
2017-06-05 15:18:21 UTC
Jeg har spist en landfisk og otte blade fra mine anti-oxidanter planter,fire fra hver!
De er for dyre at have stående uden at æde dem, når de får hvid vand, det er næsten en liter om dagen!

Plus en X-TRA energi drik, der konkurrerer med Red Bull!

Og noget Magnesium!

p***@gmail.com
2017-06-05 15:24:59 UTC
Det er en god løsning at have en lille bøtte med hvid vand tilsat Natrium Klorid eller Husholdningssalt med låg på stående at dyppe bladene i, for lige at desinficere dem!

Så længe den ikke er grim at se på, jeg har en gennemsigtige en, med blåt låg, på størrelse med en halv pakke cigaretter!

p***@gmail.com
2017-06-05 18:42:10 UTC
Morgenmad/Middagsmad/Aftensmad
Pizza/Laks/Rugbrød med Lam!

Pizza kvalificerede sig selv som morgenmad imorges ved at være hvidt
brød med fedtstof og ting på!

p***@gmail.com
2017-06-05 20:40:41 UTC
Ontopic: Fordi fødevare priser og fødevare kvalitets kontrol osv....

p***@gmail.com
2017-06-07 07:40:03 UTC
Købte to lammekøller fra New Zealand her den anden dag, udbenet kun lige håndtag tilbage 1,76kg den ene og 1,73kg, til 50kr per halv kilo, har lige købt tre til 100kr per stk i Rema1000 her i Kjellerup!

Samme vægtklasse og kvalitet, 100kr!
En pakke hakket oksekød på et halvt kilo fedtfattig koster omkring 30-35Kr, så tre af dem 1,5Kg 105Kr!

Det er meget billigt, både igår og idag var jeg på vej ud af forretningen da jeg lagde mærke til det, og måtte tilbage til kassen for at betale, to igår en idag!

Det er simpelthen plads mangel i fryseren, ellers havde jeg købt flere!

p***@gmail.com
2017-06-08 13:23:09 UTC
Bov-Flødekartofler!

Bov kogt i halv time, hvid vand med en NatriumKlorid tablet tilsat, vandet hældt fra, derefter i stegepose
180 grader i en time med en
lille flaske flydende Ama!

p***@gmail.com
2017-06-08 15:55:30 UTC
Den blev ikke god, den blev tør i det!
Den første pose sprangsprang
p***@gmail.com
2017-06-08 21:13:48 UTC
Jeg løb tør for strøm på min telefon, stave kontrollen står for det dobbelte sprang jeg nåede kun lige at trykke send!

p***@gmail.com
2017-06-09 18:29:07 UTC
Har købt en til Lammekølle fra New Zealand udbenet, det er kun sådan håndtag, 100kr for 1,8 noget kg!

Det den anden dag blev virkelig godt,
Lammekød i bunden flydende becel og hvidløg hen over og derefter flødekartofler henover som låg og derefter i ovnen, jeg havde haft det lammekød i køleskabet et par dage som pålæg, det bliver virkelig godt med det fedtstof!