ingen sikkerhed på gaden
@
2017-08-05 11:58:15 UTC
<<<<<<<
http://ekstrabladet.dk/112/to-tilfaeldige-skudt-ned-paa-aaben-gade-nu-advarer-politiet-alle-unge-maend/6767437
På kun 12 timer blev tre personer ramt af skud i København - to af dem
helt tilfældige unge mænd.

Københavns Politi går nu ud og advarer unge mænd i alderen 17-25 år,
der færdes i områderne omkring Nørrebro, Husum og Ryparken Station.
<<<<<<

det er politiets opgave at beskytte borgerne, samt opretholde ro og
orden,
magter politiet ikke den opgave er der to muligheder -

enten gives borgerne mulighed for at beskytte sig selv,
eller hæren må sættes ind,

det kan ikke passe at det er bevæbnede forbrydere der skal bestemme
hvem der må færdes på offentlig gade og vej
Martin Larsen
2017-08-05 12:21:12 UTC
Post by @
<<<<<<<
[...]
Uden at gå Vidal for meget i bedene, tror jeg desværre at dette problem
kan/vil politikerne ikke løse. Der er behov for en radikal anden
forståelse af de muhammedanske indvandreres kriminalitet.
Total stop for flere der kommer ind og straks-udsmidning af kriminelle.
Lyrik
2017-08-05 13:13:57 UTC
Post by Martin Larsen
Post by @
<<<<<<<
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kunne du ikke finde et andet udtryk end "radikal"? Jeg får kvalme hver
gang jeg ser ordet.

mvh
jens
Vidal
2017-08-06 12:16:26 UTC
Er der ikke allerede det i praksis?
S.A.Thomsen
2017-08-06 13:11:28 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
Total stop for flere der kommer ind og straks-udsmidning af kriminelle.
Er der ikke allerede det i praksis?
NEJ, på ingen måde. :-(

Ikke engang alle de dømte kriminelle der ikke er danske statsborgere,
bliver smidt ud. :-(
Ejvind Kruse
2017-08-07 06:52:18 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
Total stop for flere der kommer ind og straks-udsmidning af kriminelle.
Er der ikke allerede det i praksis?
Er du og konen virkelig så naive at I tror det?
Ejvind Kruse
hanzen
2017-08-07 11:12:59 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
Total stop for flere der kommer ind og straks-udsmidning af kriminelle.
Er der ikke allerede det i praksis?
Er du og konen virkelig så naive at I tror det?
Det er lidt uretfærdigt vi altid hakker på Vidal når han bare er budbringer
uden selvstændig mening.
--
hilzen
hanzen
Bjarne Østergård
2017-08-07 11:57:12 UTC
Post by hanzen
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
Mon ikke Vidal er en af de få der har en selvstændig mening her i debatten.
For mig at se hyler du og de fleste andre jo bare i flok alt imens i hylder janteloven.
hanzen
2017-08-07 13:35:12 UTC
Post by Bjarne Østergård
Post by hanzen
[...]
Kan du så ikke lige fortælle Vidal hvad han mener.
Han ved det nemlig sjældent selv.
--
hilzen
hanzen
Vidal
2017-08-08 07:16:52 UTC
Post by Bjarne Østergård
Post by hanzen
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
Hanzen lugter kristenblod. Det er en fæl lugt for trolde.
Det er der ikke noget at gøre ved. Måske kunne man sige, jeg
burde holde mig fra trolde-kolonier.

Ifølge traditionen burde de forstenes, når de har set lyset.
Desværre er det ikke lykkedes mig at bringe lys ind i trolde-
hulen. Men jeg fortsætter ufortrødent. :-)
Ejvind Kruse
2017-08-08 07:32:51 UTC
Post by Vidal
Post by Bjarne Østergård
Post by hanzen
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
Det vil da også kræve at der er lys i pæren?
Ejvind Kruse
@
2017-08-07 17:29:11 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
Total stop for flere der kommer ind og straks-udsmidning af kriminelle.
Er der ikke allerede det i praksis?
nej og det så langt fra

forbryderenes rettigheder betyder meget mere for "velmenerne" end
danske statsborgeres rettigheder

http://denkorteavis.dk/2017/det-er-en-menneskeret-at-sla-ihjel-voldtage-menneskerettighedskonvention-beskytter-bandemedlemmer-og-andre-mod-udvisning/