Hus forbi på alt det hele!
p***@gmail.com
2017-06-15 00:12:12 UTC
Min underbevidsthed snakker kryptisk og melder "hus forbi på alt det hele", det er så et udtryk fra et kortspil hvis jeg husker rigtigt!

Det er lang tid siden at det der tvinger mig til at trække vejret blev bildt ind på meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det var dengang at gøre mig selv ødelagt og der blev ret hurtigt gjort indbrud til den del af hjernen der analysere:lugt,smag,synsindtryk,lyd og
fysisk følelse!

Det er første gang i de sytten plus år at der er blevet brugt kortspil udtryk!

Det kan være det betyder et eller andet!

p***@gmail.com
2017-06-15 00:18:23 UTC
Det er et stort tab for den originale svinestreg/mordhatten/ond autopilot til den Virile Peter!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
Den Virile Peter!