Idioterne der er jer!
p***@gmail.com
2017-06-14 16:17:09 UTC
Næste gang i laver et eller andet idioti, og offentligt giver ham som der er ham der ham(mig) skylden, på en måde der er ødelæggende for mig(socialt/økonomisk og andre måder), ved at forklare at jeg har styret jer i hovedet indtil at i fremstår som idioter, for at få jer til at gøre ødelæggende ting ved mig socialt/økonomisk og andre måder!

Altså, jeg gør ting til min egen selviske fordel og er næsten skiftet rent over på krav udtalelse nr1 fra mordhatten/den originale svinestreg/ond autopilot!

Jeg har ventet meget lang tid på at
kunne skrive dette indlæg uden at være
en løgnhals!

p***@gmail.com
2017-06-14 16:24:24 UTC
Og det er lige så sandt og ægte som skeløjede i fjernsynet, jordskælv på Haiti og i Fukushima, senerehen en ferieby i Tyrkiet og noget ryster i Spanien plus oversvømmelse i New Orleans!

De steder der er gjort levende døde med Tetrado toxin og profiteret af det og på
det massemedierne!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørneringen,enhjørringen som er jeg!

Den største tyr universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontal lobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
Uden briller og linser siden 2011!