Ting få fremtiden!
p***@gmail.com
2017-08-06 13:00:12 UTC
Det er så her hvor der plejer at dukke tekst beskeder op fra fremtiden, som kun jeg og fysisk attraktive 16-24årige kvinder kan se!

Jeg plejer at sidde med ryggen til den væg og kigge på min telefon!
"Det er mig det er fremtiden"

p***@gmail.com
2017-08-08 06:38:41 UTC
Oh OK...det kan også godt vlre at det som der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe, der er blevet bildt ind på en meget meget grim måde at det nu er noget ekstra det er nødvendigt, udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det der var blandt andet at gøre ting for folks religion og gøre mig selv ødelagt(indtil det lykkedes at lave om til at gøre det modsatte af at gøre mig selv ødelagt), som der på ødelæggende vis
har gjort indbrud til den del af hjernen det analysere synsindtryk,smag,lyd,lugt,
fysisk følelse!

Men man ved jo ikke før at jeg har haft sådan nogen gode nogen, til at se på væggen!

Bjarne Østergård
2017-08-11 23:25:25 UTC
Hvad kaldes din sygdom?
Ejvind Kruse
2017-08-12 07:13:08 UTC
Post by Bjarne Østergård
Hvad kaldes din sygdom?
Jeg ved ikke hvem du spørger, men din egen sygdom
kaldes vel psykosomatisk dysleksi?
Ejvind Kruse
S.A.Thomsen
2017-08-12 09:05:43 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Bjarne Østergård
Hvad kaldes din sygdom?
Jeg ved ikke hvem du spørger, men din egen sygdom
kaldes vel psykosomatisk dysleksi?
Et kvalificeret gæt. :-)

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

hanzen
2017-08-12 07:38:48 UTC
Post by Bjarne Østergård
Hvad kaldes din sygdom?
??

Jørgen Farum Jensen
2017-08-12 07:42:55 UTC
Post by Bjarne Østergård
Hvad kaldes din sygdom?
Hjem,hvad, hvornår?
--
Jørgen Farum Jensen
"Den rationelle person ved uden at være sikker.