Noget mere...rod og bøvl
Add Reply
p***@gmail.com
2017-06-10 11:01:25 UTC
Jeg har opdaget noget, her for nylig der er noget rod!

På den originale svinestreg/mordhatten/
ond auto pilot, der er følgende:

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv,Gør alting på en måde der er grim for dig selv,Ødelæg dig selv,Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages andre,Gør det der er bedst for åndsamøbe KBjørnholt,Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv,Gør noget for folks religion"

det er så den jeg har haft installetet mellem mine øre ulovligt i sytten plus år, da jeg i et forsøg på at få noget gjort ved en depression talte med KBjørnholt hjemme hos mig selv og i stedet blev forsøgt gjort til en vælger af et politisk parti jeg ikke bryder mig om, imod min vilje og på en måde der er ulovlig, da det gik galt for KBjørnholt blev jeg gjort til at ødelægge mig selv
(Mordhat)

Udtalelserne "du skal have alt det dårlige i livet uden noget af det gode"

Det er en slags opsamler, når der bliver brugt regnekraft på at ødelægge ens liv, så er der nogen ting man sådan forventer der er dårlige og gode ting, de gode ting er så taget fra og lagt over i en bunke mærket "til andre"("du skal gøre ting til fordel for andre", "du må ikke gøre ting til din egen fordel" er de udtalelse den bunke eksistere på grund af!) på mordhatten er de gode ting så fjernet hensynsløst og brutalt!

Udtalsen fra KBjørnholt:
"Jeg repræsentere samfundet"
Er så en mordhatten har i brug der til at ting der....altså skeløjede i fjernsynet,regnvejr og jordskælv afdelingen mellem ørene!

"Quantum entangelment"

Udtalelsen "jeg repræsentere samfundet",
"Du må aldrig hævne dig på de rigtige",
"Du må kun hævne dig på dig selv og dine egne"(den har aldrig været sådan i brug, ikke med gud/religions ting og sådan)

"Hævn skal du altid have"(Fra DJ Ævl af efter en del pludren om at jeg kun måtte hævne mig gennem ham og via ham)

Så, samfundet er så det rigtige at hævne sig på, og jeg må kun(ifølge overstående pjat) hævne mig på de forkerte og skal hævne mig på dem, der er nogen der er en del af samfundet og alligevel ikke, det er de umyndige, de er en del af samfundet og alligevel ikke, det er så det jeg kaldte "Børnetrue garantien"!

Jeg er ikke helt så god til at true børne, men i ved....jeg vil have en erstatning for det også!

Mine indlæg i denne gruppe om hvad der ligger neden under spejderhuset, er rigeligt bevis!

Det modbydelige i den her situation, er at når det dårlige og det gode ligesom bliver delt op, så de gode ting i livet der er altid nogen man kender som har været heldigere på det område, så når der bliver sprunget over hvor gærdet er lavest når der er brudt fri af KBjørnholts tyveri så er det sådan at, altså underbevidstheden gør således at den bare siger "Det er dig der er xxxx"
når det er lykkedes at at sådan
tilbage-erobre noget af livet, og den del er noget som at xxxx man kender har været ret heldig med i livet!

Det giver så det indtryk at tyven KBjørnholt ikke har stjålet noget, og at mennesker man i nogle sekunder har givet medvind mens man graver sig fri, uskyldige mennesker, er nogen man i stedet for at gøre medvind for, et nogen man har stjålet det fra, det er meget hårdt egentlig!

p***@gmail.com
2017-06-10 11:15:42 UTC
Np nu glemte jeg helt pointen i det foregående indlæg, altså hvis så at xxxx personen har en eller anden skavank eller skade på en andel af livet eller biologisk og fysisk, så med mordhatten installeret mellem mine øre, er det et problem egentlig!

p***@gmail.com
2017-06-10 11:36:51 UTC
Altså jeg vil ikke blive overrasket hvis at ødelæg har begået sådan, med det foremål at gøre noget ødelæggelse af mig senere, og det er kun min konstante sandfærdige reaktion, nej jeg er sku da ej, og hvis jeg havde lyst til at være den person så havde jeg siddet ude under bruseren med en åben halspulsåren osv...

Der har gjort at det værste er blevet undgået, og selv med det, så er det som om at ødelæg i raseri og hysteri har sådan ville have ihvertfald en eller anden form for skade, og har forsøgt at kombinere flere forskellige ting, inklusiv "du må ikke gøre virkeligheden forkert" det at gøre indbrud til den del af hjernen der analysere synsindtryk,lugt,smag,lyd,fysisk følelse
for at give det indtryk af brok i venstre side!

Inklusiv udtalelsen "du skal holde din kæft" noget med at gøre skader, jeg fortæller jeg er blevet påført tidligere, igen for at få mig til at holde min kæft!

Men også feks. Min egen udtalelse(usand) at jeg bytter om på højre og venstre, og udtalelserne "du skal bevise du har ret i dine udtalelser, du må kun bevise ting på en måde der er grim for dig selv,bevis dit liv er et Helvede" (den er enormt ødelæggende den med at bevise at jeg har ret i mine udtalelser på mordhatten fordi så bliver ting bevist på en måde der giver et forkert indtryk, et eksempel er at det kun kan lade sig gøre at bevis at man ikke har spyttet tyggegummi på fortorvet uden at give folk det forkerte indtryk at man har alle mulige forskellige perrversioner har gjort mord og bank røveri og altmulig andet i en årelang bevisførelse indtil at det er bevist med sikkerhed at jeg fandme ikkebhar spyttet tyggegummi på fortovet, der hvor de selvsamme demonstranter nu står som smide sten efter mig på grund af afbrænding af regnskoven og mord på børn og alt mulig andet jeg er uskyldig i!)

Den udtalelse er gjort dengang med ødelæg mellem ørene og var en del af et tidligt forsøg på at grave mig fri!

Det er mængden, af de der altså...feks jeg har jo fået min blindtarm fjernet og det var i højre side.

Det at bevis jeg har ret i mine udtalelser i kombination med højre venstre udført af mordhatten og det er jo så pp mordhatten at det bliver bevist

Plus nogle andre ting plus nogle andre ting der tilsidst ligesom overvælder og gør et eller andet grim ved min venstre side, altså jeg syntes er kunstigt endnu!