"Danskere er svin.."
Add Reply
/john
2017-08-07 13:16:31 UTC
"Danskere er nogle svin, som skal have slået deres tænder ud og brækket både
arme og ben, og de skal stikkes ned som en forbandet ged"

Sådan lyder budskabet i form af et digt fra eleverne på den muslimske
friskole, Nord-Vest Privatskole, i København

http://denkorteavis.dk/2017/digt-pa-muslimsk-friskole-nar-han-moder-et-danskersvin-gor-han-ham-til-grin-braekker-hans-ben-og-danskeren-samler-sine-taender/

Hvor poetisk - not..

/john
NoTrabajo
2017-08-07 13:38:22 UTC
Post by /john
"Danskere er nogle svin, som skal have slået deres tænder
ud og brækket både arme og ben, og de skal stikkes ned
som en forbandet ged"
Ja, Glistrups spådomme om muhamedanerne skal nok gå i opfyldelse.
NT
Isachsen
2017-08-07 14:00:59 UTC
Post by /john
[...]
Hvilken drømmeskare av berigere.
Det kommer nok til at gå danskerne godt i fremtiden.

Isachsen
Steen Hjortsoe
2017-08-08 07:15:50 UTC
Post by Isachsen
Post by /john
[...]
Det vil det, når vi efter Dommedag får en ny national minoritetspolitik i Danmark, og de unge ledende muslimske mænd indser, at religionernes æra er ved at rinde ud.

Steen Hjortsø
E.Dalgas
2017-08-08 11:34:03 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Isachsen
Post by /john
[...]
Det er rigtigt at muslimerne kan kontroleres(primært gennem WW3 i MØ), men
det sker ikke før afløseren for det du kalder `religionernes æra`, har
forberedt verden og er klar til overtage styringen af de civilisationer som
overlever den MENNESKESKABTE dommedag du forestiller dig. Det kommende
`dommedagsbedrag` er bla. afhængig af teknologi der kan overbevise
mennesket om eksistensen af `aliens` i kosmos, for herfra skal `frelseren`
jo komme, til en verden hvor adgang til viden er totalt kontroleret og
mennesker har det indtryk at de reelt er gjort overflødige.

/The Future of Quantum Computing and Encryption

“Lukin mentioned that the team is planning on using their technology to
launch the famous Shor’s quantum algorithm. Equipped with an operational
quantum computer, this algorithm can destroy modern encryption as we know
it. This leaves many experts with the view that quantum computers could act
as tools of mass disruption, if not destruction.”

Artikel:Video:
https://wearechange.org/future-quantum-computing/

E.D
/john
2017-08-07 16:06:05 UTC
Post by /john
Hvor poetisk - not..
BT har endnu flere chokerende detaljer i sagen -

http://www.bt.dk/politik/ungdomspolitiker-forfaerdet-over-afsloeringer-luk-alle-muslimske-friskoler-nu

(desværre lader BT mig ikke copy/paste på min sædvanlige elegante måde..)

BT-artiklen får mig til at udbryde:

Hvorfor h... har de ansvarlige politikere ikke grebet ind forlængst?

/john
Bjarne Østergård
2017-08-07 18:00:27 UTC
Post by /john
Post by /john
[...]
Vi har jo ikke nogen politikere her i Danmark der vil tage ansvar for noget som helst.

Det er jo ikke derfor de har villet i folketinget.

Frynsegoder, løntillæg og pensioner er hvad en dansk politiker beskæftiger sig med, resten er jo ikke så vigtigt.

Det må embedsmændene tage sig af.
NoTrabajo
2017-08-08 06:10:28 UTC
Den mandag den 7. august 2017 kl. 18.06.08 UTC+2 skrev
Post by /john
Post by /john
[...]
Jo, lukke muhamedanere ind i landet er de "gode" til.
NT
Isachsen
2017-08-10 18:25:40 UTC
Post by /john
Post by /john
[...]
Jo,men det har de da gjort - for lenge siden.
Og de har langt på vei lykkes med det.
Det er derfor situasjonen er slik den er idag.

Isachsen