Det har vist sig!
p***@gmail.com
2017-06-17 08:43:42 UTC
At det aldrig er nogen der levere kvinder til jeg Peter mellem min fødsel og død!

Desuden er jeg nu for gammel til nogensinde at prøve og have sex!

Det er ud fra definitionen at sex er noget mænd og kvinder foretager sig NPR de er mellem 20-39år gammle , er de under tyve et det børneleg er de over niogtredieve er det noget andet!

p***@gmail.com
2017-06-17 08:59:01 UTC
Jeg har overvejet at få min forhud gjort af!

p***@gmail.com
2017-06-17 14:55:17 UTC
Jeg har fået det bedre og beholder den!

Jeg kan få Glutatione til at virke i min hjerne, jeg ved hvordan!

Jeg ved også hvordan Karsten Bjørnholt kan få det til at virke i hans hjerne, jeg vil bare ikke fortælle ham hvordan,
Så kan hans hjerne kan blive til en forstenet lort, ikke min men hans!

"Din hjerne skal blive til en forstenet lort"