All your base are belong to us!
p***@gmail.com
2017-08-17 04:04:58 UTC
Altså, Feltmarskallen i HimLeNicolaysen
har udtænkt at hvis typer med viftede venninder og koner har gjort blasfemi og sagt til hende af han er GUD, Hjernen der går ud og påvirker via Entangelment!

Så er overskriften i dette indlæg gældende!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen som er den største alfa male i universet med en ring, Far Ao, den eneste ægte Farao, far til Odin og Jupiter da der blev snakket om at ødelægge min hukommelse, ringen er din og du er Peter!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet, Peter Nicolaysen Tyrens Stjernetegn!

Den altid gode, med alle mine nicknames, alle Peters nicknames , sat sammen til navn for at undgå forvirring, mens jeg rts'er mig igennem menneskehedens historie, alle alfa males med frontallobes i horn klasse, jeg kan inducere had og gøre regnvejr!

Allah (vittig også)
p***@gmail.com
2017-08-17 04:29:57 UTC
Nu er det så heldigt at jeg ikke er en sadist, jeg Sat A Nicolaysen en alfa male sat af livet inden det gik igang, som jeg selv blev lidt træt af som fireogtyve årig, testosteron båden skib alfa, Shiva, lynende hurtig med min Damaru, min timeglas formede tromme Peter's tromme, der er bare nogen typer i kombination med deres viftede og programmerede ofre der har kært en mild tilsvinings kampagne igennem årtusinderne af grunde som GUD ved om ikke andre!

Så der er blevet kastet med de første og de største, dinosaurerne er blevet udslettet, det er slut med de store landdyr, de kan ikke bære deres egen vægt længere, månen har fået lyst til at gøre som et æble gør når det falder til jorden og det bliver i sandhed meget varmt når den ikke heldige Peter ikke med ødelæg dig selv installeret mellem ørene falder død om, bedre kendt som den deprimerede Ærke Hellige Sane Peter, hell i ge!

Elefanterne,Girafferne,Flodhestene er nu de største og de tungeste af landdyrene, de kan ikke blive større og tungere, det ville ellers være en fordel for dem når det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler, men det går bare ikke, Peter har bestemt det!

Peter(Tyrens Stjernetegn)
p***@gmail.com
2017-08-17 04:45:03 UTC
-lidt rettelser-

Nu er det så heldigt at jeg ikke er en sadist,jeg Sat A Nicolaysen en alfa male sat af livet inden det gik igang,som jeg selv blev lidt træt af som fireogtyve årig, testosteron båden skib alfa,Shiva, lynende hurtig med min Damaru,min timeglas formede tromme Peter's tromme, der er bare nogen typer der i kombination med deres viftede og programmerede ofre som har kørt en mild tilsvinings kampagne igennem årtusinderne af grunde som GUD ved om ikke andre!!

[...]

Når der er effekt før handlingen der føre til effekten, så er fremtiden kendt, de ufødt er skyldige ikke uskyldige, idioter der kvalificere som mennesker er skyldige, dem der ikke kvalificere som mennesker er......uden betydning!

Det eneste ægte i sandhed uskyldige menneske, er programmeret til at gøre sig selv ødelagt og har effekt før handlingen der føre til effekten!

Ham der uskyldigheden som bliver kaldt en ?

Er det ødelæggende?

Hvad nu, hvis udover at være uskyldig så er han uskyldig, ødelæg har været på overarbejde og fået kamp til stregen,
og nu er han så bare uskyldig og bliver kaldt en ?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Myndig og ikke dømt for nogen forbrydelser!
p***@gmail.com
2017-08-17 05:24:44 UTC
Så de ufattelige skader på samfundet der er sket i de foregående sytten år, kvinders udseende og IK, Sadister overalt, slimet,foragetelighed og
ubegavelse overalt!

Med ond autopilot,den originale svinestreg installeret mellem ørene
dvs. Det der tvinger mig til at trække vejret, hvis at jeg forsøger at lader være rigtig længe, bildt ind på en meget meget grim måde ar der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det at:

"Forstå alting på en måde der er grim gør mig selv,Gøre alting på en måde der er grim for mig selv,Ødelægge mig selv,Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre,Gøre det der er bedst for forbryderen Karsten Bjørnholt,Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv,Gøre noget for folks religion, og i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gør alting"

Altså, det at køre udenom den fremtid der var mest sandsynlig hvor at jeg har et skide udemærket liv efter jeg er sluppet fri af en depression, samfundet fungere og påtrods af påstande så er de begavede ,intelligente,duelige dem der er placeret øverst i samfundet, der er lov og orden, det at ødelægge og skade det samfund udslette kvalitet, fremhæve slimet foragtelighed og ubegavelse, kujoneri og sadisme der at styre hen til den usandsynlige fremtid hvor at modbydelighederne KBjørnholt og
DJ Ævl har haft det sjovt, det at ødelægge og skade mit eget og andres liv ud af at have eksisteret, noget der har været nødvendigt for at fremhæve ulækkerhed og foragtelighed det at styre hen til den fuldstændige usandsynlige fremtid, har krævet alt for meget, jo mere der bliver styret over til mareridt et jo mere skadet og ødelagt er jeg Peter og mange andre som der ellers ville stoppe Bjørnholt og psykopater og satanister som ham, i stedet sidder jeg og gør ting til deres fordel skjuler deres forbrydelser, øgr sandsynligheden for at de slipper væk og fremstår som om at de ikke er....altså!

Det et egentlig selvforklarende!

Det er ødelæggende!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-08-17 12:27:00 UTC
Jeg mangler omkring 65 procent af min IK sammenlignet med før jeg talte med KBjørnholt og hans sindsyge cirkus hjemme hos mig selv med det formål at få gjort noget ved en alvorlig depression!

Udtalelsen "Gør det der er bedst for KBjørnholt" står stadigvæk for flere mord og vold med livsvarig grimhed til følge blandt kvinder end "Hævn skal du altid have","Du må aldrig hævne hævne dig på de rigtige"

Trods tortur og programmering er det ikke lykkedes KBjørnholt at få mig til at slå en kvinde, eftersom at jeg aldrig har gjort det i mit liv!

Jeg har påstået at jeg har gjort det, løjet til min egen ulempe og ødelæggelse som jeg er programmeret til i en retssal
"Det er andres mening der betyder noget"
da jeg klagede over nogle individer!

Her er noget jeg har gjort i alle de mulige fremtider der er!

Jeg har banket alle kvinder i Karsten Bjørnholts familie ihjel med deres børns hoveder, jeg har klippet deres fingre af med fjerkræ sakse og næser, jeg har gjort tiggeren ind i psykopat sadist tiggeren Karsten Bjørnholt kendt som tiggeren, og det jeg vil have dem til er at dø på den beskrevne måde,intet andet!

Jeg har klippet og afskåret alt af Karsten Bjørnholt, det er noget jeg har gjort i alle de mulig fremtider der er!

Det er lige så sandt og ægte som den her udtalelse: jeg har endnu aldrig slået en kvinde, jeg er ikke en sadist og har aldrig torteret nogen!

Jeg må aldrig blive ramt i mine horn!
Blasfemikerne der kaldet sig US A kan blive ramt i deres istedet!

Det sted de aldrig vil høre om en depression, når det har noget med world trade at gøre præcis når de forventer at nogen gør noget gør at hjælpe dem 9/11!

Det er prisen for mordet på min linje,min art, min planet, mit univers, alt kvalitet og begavelse blandt kvinder i arten homo sapiens!

Det plus den evige tortur i det kvante mekanisk mareridt Helvede!

Og det er lige så sandt og ægte som skeløjede i fjernsynet, jordskælv på Haiti og i Fuk us Him A, senerehen en ferieby i Tyrkiet og noget rysteri i Spanien!

Plus oversvømmelse i New Orleans!

De steder der er gjort levende døde med tetrado toxin og profiteret af det og på det!

Massemediererne!

Jeg har fjernet beståelsen i det her land jeg selv har bygget, den beståelse der er i sangen!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, enhjørringen som er jeg, den største tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

"Gå over og og slå din mor og tag et billede af det"

Din mor og alle kvinder der hedder Bertelsen til efternavn, den evige sang er igang i det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Jeg husker tiggeren true mig med en kniv i min egen bolig, da han mistænkte at jeg var brudt fri af programmering, ulovlig programmering, og tigge mig om at overfalde kvinderne i hans egen familie i stedet for ham, ikke True,Intimidere og antyde at jeg er fysisk voldelig, men tigge, når nu de skulle skiftes ud, fordi et af hans programmerede tortur ofre køre med kvanten, ham han sad og truede med en kniv, en hvis testikler han havde siddet og kvast og så var der vist noget med at give ofret skyld for alle de forbrydelser han selv havde begået både mod kvinder og andre!

Jeg er ikke bange for dig og det gør mig ikke til en syg ko klapper!

Jeg skal nemlig have hævn for noget!

Blandt andet "føl alt den smerte du er istand til at føle uden at besvime",
"føl alt den frygt du er istand til at føle","du skal være så tirret,irriteret og chikaneret som du er istand til at være"

Desuden skal jeg have en med det beskidte efternavn igang, da det er kommet mig for øre at nogle unge mænd uplettet og rene på alle måder overvejer at stille op til valg og det går bare ikke, nu når de skal være voldelige overfor kvinderne i deres familie og den nuværende KBjørnholt virker ikke!

Som skrevet jeg har aldrig slået en
Kvinde i mit liv!

Så jeg skulke være ved side af mig selv hvor tiggeren sad?

Jeg føler allerede trang til at tortere kvinderne i din familie og klippe deres fingre af med en fjerkræsaks!

Jeg spiser græsk Mousakka i Tel-Aviv og
fortæller løgn historie til blonde svenske muslimske kvinder når jeg har jødet KBjørnholt og hans familie, løgn historie om at ateisten der er jeg, aldrig har ramt Kyperen i bundpansret, mens jeg drikker dem beruset i rødvin og synge sange om at profod var et dumt røvhul!

Beståelsen er fjernet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
En Alfa male Sat A livet inden det gik igang, Sat A Nicolaysen,som jeg selv blev lidt træt af som fireogtyve årig!
p***@gmail.com
2017-08-17 12:46:23 UTC
Lad mig sige det op den her måde!

Det betyde ikke noget efter det at blive overfaldet og mens jeg forsøger at rejse mig op noget der har taget sytten år indtil videre, rejse mig op efter jeg forsøgte at få noget gjort ved en alvorlig depression, jeg Peter en myndig person,ikke dømt for nogen forbrydelser, ingen lig i lasten, ingen perversioner,jeg Peter der frivilligt indvilliger i at prøve at blive sat i en trance, fordi det er sidste mulighed for at afhjælpe en meget grim depression, fra min synsvinkel!

At blive tilsvinet efter alle kunstens regler, i det her samfund, det betyder ikke noget når resultatet af overfaldet indeholder og indebære artens udslettelse!

Det er bare noget...

Altså, den sølv slipsenål jeg fik da jeg havde aftjent min værnepligt i GHR, jeg bruger den til at kappe gællerne på alle medlemmerne af Kongehuset og har den på når jeg går ned og henter vand i fakta i faktum med id på Posen, jeg Poseidon! straffende for blasfemi!

Tror jeg lyver?

Jeg har allerede gjort det, alle sammen!
Hævn fordi der i det land de er kongehus i ligger en swimmingpool i Maribo hvor at jeg fyldte lungerne fra en flaske på bunden og dykkede ud, uden at blæse ud, det gjorde enormt ondt i lungerne der fjorde som en ballon fyldt på bunde gør udvider sig når trykket på ydersiden bliver mindre, jeg har hævnet mig, hvis den ældste skynder sig at falde død om, kan i måske se det ved en obduktion endnu!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-08-17 12:54:41 UTC
De er røvhuller i Norge også!

Trold var faldet i stykker eller noget mens jeg ikke var medejer!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-08-17 13:04:02 UTC
Når jeg holder op med at have en transparent smiley face i den visuelle, på størrelse med bunden af en cigaret holdt i arms længde, så holder jeg op med at skrive ting i ikke vil, som ikke er løgn!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-08-18 10:32:05 UTC
Hvis man bruger regnekraft mellem ørene på en mandsperson der ikke har nogen venninder, så levere man selvfølgelig venninder til ham, han er jo i forvejen igang med at bruge regnekraften på at skaffe ham selv venninder, og eftersom at han ikke har nogen, så levere man selvfølgelig ikke grimme vennider til ham, der er jo en grund til at han ikke har nogen til at starte med, netop fordi han er igang med at bruge regnekraft mellem hans øre på at skaffe ham selv
ugrimme venninder!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke