En to you ni!
p***@gmail.com
2017-06-12 21:18:11 UTC
Jeg sidder så her på randen af et psykisk sammenbruds ophør uden mine veninder, rygestop,bedre helbred og bedre form, der er mellem sytten og treogtyve år gamle,fysisk meget attraktive, højt begavede, ikke ødelæggende og som jeg aldrig har mødt endnu!

Med resterne af ond autopilot/den originale svinestreg/mordhatten der gør sit bedste for at signalerne mellem mine neurons og glia celler er lige midt i værst mulig med et par moderatore dvs.
på randen af et psykisk sammenbruds ophør!

Skibberlabskov har jeg spist, en af hver af tre forskellige c-vitamin tabletter, e-vitaminer,calcium,magnesium,basilikum blade,protein drik og Red Bull plus klon sodavand, klonen er uden Magnesium og Natrium så det har jeg spist ved siden af!

Sodavand fra bryggeriet Vestfyen har
jeg også drukket tilsat indeholder af to kapsler glutatione kapslerne har jeg bagefter fyldt syrligheds pulver i
og skyllet ned med sodavanden!

Der er intet af det jeg har været udsat for i de foregående sytten plus år siden jeg blev forsøgt gjort til en DF vælger imod min vilje og på en måde der er ulovlig, der har gjort mig mindre deprimeret!

p***@gmail.com
2017-06-12 21:25:37 UTC
Og enzym Q10!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret!
p***@gmail.com
2017-06-13 02:22:06 UTC
Kunne ikke sove og ødelæg har haft travlt mes at gøre små bøssedrenge ihjel rundt omkring på planeten, de er jo ihvertfald de forkerte at hævne sig på!

De knepper jo ihvertfald ikke kvinderne og jeg gør det heller ikke(det er så af andre årsager) så det er lidt ligesom at hævne mig på mine egne!

Og det er ligeså sandt og ægte som skeløjede i fjernsynet og jordskælv på Haiti osv osv....

p***@gmail.com
2017-06-13 02:27:48 UTC
Havde jeg haft bedre helbred og rygestop var det aldrig sket, de der ting der er blevet mørklagt og hemmeligholdte her i Europa og andre steder på planeten i morgen, for ikke at starte en panik
blandt de homo-seksuelle!

p***@gmail.com
2017-06-13 02:48:01 UTC
Ripple har meldt sig ind i Kavaleriet
og er leading the charge in payment innovations ifølge et kommuniké fra dem,
jeg bliver nødt til at indrømme at jeg har sparet dem væk efterhånden, de sidste tredieve ryger nok her en af dagene!

Deres innovative betalings metoder er der ikke rigtig brug for så meget længere!