DK politik på Facebook
Per
2017-09-16 18:48:41 UTC
Hej.
Findes der lignende grupper som denne på Facebook ?
Synes ikke rigtig at jeg kan findet noget.

/ Per
/john
2017-09-16 19:01:34 UTC
Post by Per
Findes der lignende grupper som denne på Facebook ?
Det ved jeg ikke - men der findes lignende grupper på Paltalk.

Du kan få et live indblik i én af dem her - der er live billeder, tekst og
lyd.

Følgende side er anti islam - med deltagere fra hele verden:

https://www.youtube.com/channel/UCXUG3IpQKwYf2TDVOMKddHA/live

Deltagelse kræver gratis Paltalk messenger.

God fornøjelse!

/john
Vidal
Den ville nok også blive lukket i løbet af kort tid.
Steen Adamsson Thomsen
2017-09-17 04:02:05 UTC
Post by Vidal
Post by Per
[...]
Hvorfor tror du det.?

Jeg har da skrevet i flere af dem i årevis uden problemer. :-P

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
2017-09-17 07:24:16 UTC
Post by Steen Adamsson Thomsen
Post by Vidal
Post by Per
[...]
De nazistiske grupper bruger internettet til at planlægge
demonstrationer. Nynazister bruger desuden Facebook til at lave opslag,
der støtter manden, der kørte ind i flere demonstranter, og til at dele
historier, der angreb den dræbte kvinde.

Facebook har tidligere været meget forsigtige med censur. Stifteren Mark
Zuckerberg skriver i en opdatering, at Facebook stadig skal være et
sted, hvor der kan være debat.

”Det er vigtigt, at Facebook er et sted, hvor folk med forskellige
synspunkter kan dele deres idéer. Debat er en del af et sundt samfund.
Men når nogen forsøger at gøre andre tavse eller angriber dem ud fra,
hvem de er, eller hvad de tror, så skader det os alle, og det er helt
uacceptabelt,” skriver Mark Zuckerberg.

http://komputer.dk/internet/facebook/facebook-opruster-i-kampen-mod-racisme
Carl Alex Friis Nielsen
2017-09-17 08:41:44 UTC
Post by Vidal
Facebook har tidligere været meget forsigtige med censur. Stifteren Mark
Zuckerberg skriver i en opdatering, at Facebook stadig skal være et
sted, hvor der kan være debat.
Kun for tekst - billedmateriale som er meget lettere at kategorisere
billigt af algoritmer har de alle daget været meget hurtige til at
fjerne - herunder det ikoniske billede af den a napalm frygteligt
forbrændte pige fotograferet medens hun løb væk fra angrebet i
Vietnamkrigen - hendes tøj var ligsom væk da det brændte sammen med hende.
Omtale af en bog om hippieperioden i Danmark blev fjernet da der var
nøgne mennesker på omslaget.
Støttegrupper for brystkræftoprerede kvinder er de også ude efter.

Billedmateriale der efter et en særligt konservativ USAmerikansk
opfattelse anses som upassende fjernes hurtigt.
Steen Adamsson Thomsen
2017-09-17 10:14:43 UTC
Post by Vidal
Post by Per
[...]
Gør de det.?
Post by Vidal
Nynazister bruger desuden Facebook til at lave opslag,
der støtter manden, der kørte ind i flere demonstranter, og til at dele
historier, der angreb den dræbte kvinde.
Jeg tror nærmere at det bare e DIG der kalder alle der ikke deler den
politisk korrekte historie, for nazister. :-(
Post by Vidal
Facebook har tidligere været meget forsigtige med censur.
Men nu censurerer de alt der ikke er politisk korrekt. :-(

Selv faktuel kritik af EU's indvandringspolitik. :-(
Post by Vidal
Stifteren Mark
Zuckerberg skriver i en opdatering, at Facebook stadig skal være et
sted, hvor der kan være debat.
Så længe det ikke er politisk Ukorrekt, så han risikerer at miste
sponsorer. :-(

I USA bliver meget af kritikken af Antifa censureret som værende racitisk
og "islamofobisk" (hvad det så end er for en størrelse). :-(
Post by Vidal
[...]
Han er en latterlig hykler, for han censurerer faktuelle oplysninger fra
højrefløjen (som f.eks. det FAKTUM at sorte amerikanere er generelt langt
mere kriminelle end hvide amerikanere), men tillader al tilsvining af
hvjrefløjen fra venstrefløjen. :-(
Post by Vidal
http://komputer.dk/internet/facebook/facebook-opruster-i-kampen-mod-racisme
I Facebook's verden er "racisme" = alt der ikke er "politisk korrekt". :-(

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
2017-09-17 10:34:05 UTC
Post by Steen Adamsson Thomsen
Jeg tror nærmere at det bare e DIG der kalder alle der ikke deler den
politisk korrekte historie, for nazister.:-(
Hvis man skal sige noget generelt om, hvem jeg kalder
nazister, er det nok dem, der lægger skylden for al-
verdens fortrædeligheder, på bestemte etniske mindre-
talsgrupper.

Hvis de desuden samles under swastikaet og råber anti-
jødiske slagord, så er jeg ikke i tvivl.
Steen Adamsson Thomsen
2017-09-17 13:35:08 UTC
Post by Vidal
[...]
Du mener vel: Dem som DU PÅSTÅR lægger skylden på...........
Post by Vidal
Hvis de desuden samles under swastikaet og råber anti-
jødiske slagord, så er jeg ikke i tvivl.
Ahhh.... Så du mener muslimerne. Det kunn du jo bare have sagt. ;-)

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
2017-09-17 18:06:05 UTC
Post by Vidal
Hvis de desuden samles under swastikaet og råber anti-
jødiske slagord, så er jeg ikke i tvivl.
Ahhh.... Så du mener muslimerne. Det kunn du jo bare have sagt. ;-)
Jeg tror billederne af 'etniske' amerikanere der marcherer
og råber etniskfjendtlig (mod jøderne) og blood and earth
(blut und boden) er blevet delt flere gange både her og
på utube. Hvis du ikke har set skal jeg da gerne lede efter
det.

Eller tror du vi så muslimer marchere i Charlottesville?

@
http://youtu.be/hVc1hvD6mCw
Steen Adamsson Thomsen
2017-09-17 18:47:09 UTC
Post by Vidal
[...]
Ny gad jeg ikke se længere end 10 min af videoen, for den var ekstrem
ensformig. ;-)

Det eneste jeg så var folk med fakler der råbte "You will not replace us",
hvilket HVERKEN var med "racistiske" flag ELLER etniskfjendtlige mod nogen
specifikke etniske grupper. :-P

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
@
2017-09-17 14:08:27 UTC
Post by Vidal
Jeg tror n¿rmere at det bare e DIG der kalder alle der ikke deler den
politisk korrekte historie, for nazister.:-(
Hvis man skal sige noget generelt om, hvem jeg kalder
nazister, er det nok dem, der l¿gger skylden for al-
verdens fortr¿deligheder, på bestemte etniske mindre-
talsgrupper.
kan du ikke lige remse op hvem det er du hentyder til?
Martin Larsen
Det er vel bare Vidals demokratiforståelse?
Vidal
2017-09-17 10:00:07 UTC
Post by Vidal
Post by Per
[...]
Nej, jeg har ingen magt, hverken på Facebook eller andetsteds.
Jeg bekender mig blot til almindelig borgerlig fornuft. Derfor
er mine indlæg, så oprørende i dk.politik.
Bjarne
2017-09-17 11:23:06 UTC
Post by Vidal
Post by Per
[...]
Så længe du bare ikke også er logisk så går det nok.
Men hvis dine indlæg bliver både logiske og fornuftige Ja så er
der ikke mange her der vil kunne fatte det.
Så pas endelig på ellers mobber de dig bare.
Bjarne
Vidal
2017-09-17 13:30:21 UTC
Post by Bjarne
Så længe du bare ikke også er logisk så går det nok.
Men hvis dine indlæg bliver både logiske og fornuftige Ja så er
der ikke mange her der vil kunne fatte det.
Så pas endelig på ellers mobber de dig bare.
Jamen, det gør de allerede. Jeg tvivler på, det er
fordi de opfatter mig som logisk og fornuftig. For-
nuft er ikke objektivt i dk politik og såmænd heller
ikke logik. Her er logik at tale uden om.
hanzen
2017-09-17 14:12:00 UTC
Post by Vidal
Post by Bjarne
[...]
"At tale udenom"

Og det skulle lige komme fra dig.
--
hilzen
hanzen
Ejvind Kruse
2017-09-18 07:16:28 UTC
Post by hanzen
Post by Vidal
Post by Bjarne
[...]
At tale udenom er da Villys spidskompetence?
Ejvind Kruse
Steen Hjortsoe
2017-09-18 07:29:53 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by hanzen
Post by Vidal
Post by Bjarne
[...]
Ikke helt enig. Det, manden vil, er NATO-business as usual. I andre ser den muslimske indvandring som en katastrofe for landet, hvilket Vidal har brugt en del energi på at være uenig i. Men altså med det nævnte formål.

Jeg er iøvrigt enig med Vidal i, at indvandring af folk fra Nord-Afrika og Mellemøsten næppe er nogen trussel for Danmark. Vel at mærke under forudsætning af en betydelig kommende sekulariseringsproces. Danmark ligger faktisk her på planeten, ligesom Nord-Afrika og Mellemøsten.

Indvandring er gavnlig for det befolkningsmæssigt klejne Danmark, men den bør være diversified og tilstå os mulighed for at være os selv.

Steen Hjortsø
Ejvind Kruse
2017-09-18 07:38:24 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Ejvind Kruse
Post by hanzen
Post by Vidal
Post by Bjarne
[...]
Kunne du ikke forklare os uvidende, om hvori det gavnlige ligger,
at importere individer der mestendels hverken kan eller vil klare
sig selv økonomisk, ja, der er da kommet en masse flygtninge i
"arbejde", men det ophører da den dag de enorme økonomiske
offentlige tilskud til disse arbejdspladser ophører.
Ejvind Kruse
Martin Larsen

Mon ikke du er lidt RF-skadet.
@
2017-09-17 14:14:25 UTC
For-nuft er ikke objektivt i dk politik og såmænd heller
ikke logik. Her er logik at tale uden om.
DET kalder jeg sgu selverkendelse,

hatten af for Vidal for en gangs skyld
Steen Adamsson Thomsen
2017-09-17 04:01:04 UTC
Post by Per
Hej.
Findes der lignende grupper som denne på Facebook ?
Synes ikke rigtig at jeg kan findet noget.
/ Per
Der er f.eks. denne.

https://www.facebook.com/groups/1466869380197550/

Plus der er en masse der hedder noget som:

"XXXXX som statsminister"

(hvor XXXXX er navnet på den man ønsker som statsminister). :-)

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Per
2017-09-19 17:06:03 UTC
Post by Per
[...]
Jeg takker mange gange. Jeg troede egentlig at der var en egentlig afløser
for denne gruppe, men det er så ikke helt tilfældet. Jeg kan se at bølgerne
stadigvæk går højt her :-)
Mange af de andre gamle grupper er faktisk kommet på FB fx. biler og
motorcykler.
Gad vide hvor længe det har gammeldags system med usenet for lov at bestå ?
Man kan sige meget, men det virker !!

/ Per
J. Nielsen
2017-09-19 17:24:10 UTC
Post by Per
Gad vide hvor længe det har gammeldags system med usenet for lov at bestå ?
Man kan sige meget, men det virker !!
Ja, og så har vi ingen censur. Kun Villy lufter engang imellem tanker om
at melde os til politiet.
-JN-
Martin Larsen
2017-09-19 17:55:28 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Per
[...]
Og det til trods for at han sender "korrektioner" til samtlige indlæg,
så vidt jeg har forstået :-D
Ejvind Kruse
2017-09-20 08:29:32 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Per
[...]
Det har ikke været så slemt i den senere tid, så mon ikke konen langt
om længe har fået sendt ham på lægehuset?
Ejvind Kruse
Vidal
2017-09-20 11:12:02 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Per
[...]
Dokumenter venligst.

Men mon ikke PET allerede har sat deres yngstemand til at
se på dk.politik?

Politiet har jo allerede deres at se til med at overvåge
grænsen og jage muslimske bander.