Lidt mere religion!
p***@gmail.com
2017-06-19 01:35:36 UTC
På mordhatten, den originale svinestreg.

Udtalelsen om religion, er krøblet!

Havde jeg været en udulig idiot, en med en vifte og havde lært at bruge den, med et for lavt antal af velfungerende neurons og glia celler til at kunne blive krøblet og selvskadet af viften og vifteriet!

Og havde rendt rundt og viftet med mordhatten på hovedet, havde resultatet været hvad?

En eller anden kult med det foremål at grave mig fri, på en for jeg vifteren (uden at jeg er bevidst om det) ødelæggende måde der ville føre til at jeg blev ødelagt!

Hvorfor tror i at resultatet er anderledes når det er QTang?

Altså skeløjede i fjernsynet og andre steder, religiøse mirakler, kvante mekanik!

Altså...ære være magten og hellige ting og sådan, gør ting for os og bliv ødelagt af det, halleluja osv osv....og når du er inden for rækkevidde og programmeret til ikke at forsvare dig selv, så et det din egen skyld du kan bare lade være med at styre os i hovedet til at gøre dig ødelagt!

Fordi jeg sidder her i min høj hellige selviskehed og prøver at finde et eller andet godt i livet efter det jeg har været udsat for, jeg syntes at i er meget sådan...ødelæggende anlagt!
(Alfa Nicolaysen lagt)

Altså....det er jo sindssygt at påstå at hvis folk gør forbrydelser mod en i deres lønnede arbejdstid, at deres arbejdsgiver ikke skal betale en erstatning til ofret for forbrydelsen, altså prøv lige og se hvis at en blikkenslager kommer for at lave et vandrør, sparker til det og slår to mennesker ihjel med det når det kommer løs og krøbler en tredje person, og bare sådan går sin vej i sin sindsyge og gør skade andre steder!

Altså det virker jo ikke!

Det er ligesom noget hoved styring her, af logik tænkerier på området omkring erstatninger!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-06-19 02:03:42 UTC
Altså det virker som om at det DJ Ævl
og Bjørnholt snakkede om dengang i Humlehaven 27, at slå en flig af og så gro knogler på indersiden af mit kranie muligvis er lykkedes for dem, og så har det potassium muligvis været et forsøg på at gøre det væk!

Altså, der er jo mordhatten

Så er der, altså jeg gider næsten ikke skrive det:

"Du må ikke gøre ting til din egen fordel når du kan, du må godt gøre ting til din egen fordel når du ikke kan"

"Du må ikke gøre ting til din egen fordel"

"Du må kun gøre ting til din egen fordel i din forestillingsevne og fantasi ikke i virkelighedens verden"

"Du må kun bruge viden fra fiktion når du gør ting til din egen fordel"
(Det havde være tten god en teleportations ting fra sci-fi, men mordhat og sådan)

"For at gøre noget for dig selv skal du først gøre noget for os"
(Jeg ved sådan ca. med sikkerhed betyder at en eller anden 12-18årig pige bliver torteret og myrdet af DJ Ævl og Bjørnholt, hver gang jeg gør noget til fordel for de der, os!)

Og en masse andet, bla. forskellige versioner af "Det er dig der er mig og mig der er dig" fra forskellige personer, på mordhatten/original svinestreg, hvilket ikke er risikabelt for dem der kom med udtalelserne, men ødelæggende for jeg!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke