Karsten Bjørholt har truet nogen han ikke må!
Add Reply
p***@gmail.com
2017-06-12 23:02:53 UTC
Karsten Kbjørnholt har truet mine nyfødte børn uden at jeg har torteret ham til det!

Uden at jeg har vifter ham til at sidde og forestille sig at stifte familie, og hele tiden få den myrdet af mig, hans børn torteret og myrdet som fem årige,
Konen brændt levende!

Fuldstændig umotiveret,utorteret og uprogrammeret har han gjort det!

p***@gmail.com
2017-06-12 23:24:37 UTC
Det er kun jer laverestående man kan tortere til at udtale trusler mod nyfødte!

Også selvom at det er psykopaten's og sadisten's der tortere jer, altså ungerne, de nyfødte i mange tilfælde!

Det er kun jer laverstående man kan få til til det, men ikke mig!

Men der bliver jo så heller ikke jordskælv og skeløjede af at i bliver torterede, det er nok en medfødt fejl i har, i er simpelthen blevet avlet
forkert et eller sted i de foregående århundreder!

Det kan være i burde gøres deprimerede
og behandles for det?

p***@gmail.com
2017-06-12 23:31:16 UTC
Jeg har altid vidst det var løgn da vi fik det at vide som værnepligtige, hvis i nogensinde bliver taget til fange så bare fortæl det i ved og svar sandfærdigt på det i bliver spurgt om!

De får jer til at fortælle det alligevel, de kan få hvemsomhelst til at sige hvadsomhelst, hvemsomhelst til sige hvadsomhelst!

Jar i nogensinde siddet og ikke kunne bevæge jer i jeres egen bolig og er blevet torteret indtil at i er mentalt som små børn og prøvet at finde ud af hvad det er sadisterne vil have jer til at sige?

Altså hvad er det at i skal sige for at torturen holder op?

p***@gmail.com
2017-06-12 23:44:15 UTC
Han fik jo så løn udbetalt af staten, amtet om ikke andet, Bjørnholt da han torterede mig i min bolig, jeg talte med ham med det foremål at få noget gjort ved en depression, i stedet blev jeg forsøgt gjort til en DF vælger og da det gik galt udsat for alle de ting som man ikke kan få en erstatning udbetalt for i Danmark,
alting egentlig med undtagelse af at få kropsdele fjernet, selvom der muligvis mangler nogle dele internt!

Jeg har også altid syntes at det giver mere mening, at hvis det er uden for arbejds tiden at det er erstatnings udbetalende, fordi hvis at det er stats eller amts ansatte så, altså på logik!

Altså...og det er jo udenfor landets territorial grænse min bolig under alle omdtændigheder, når i ved..at!

Her i den tidligere Republik Danmark
"Du skal gøre som folk siger i skal gøre"
Det forhenværende Enevælde Danmark, det nuværende Diktatur HimLeNicolaysen mit Anti-Depressions anlæg!

Er det sådan at jeg Feltmarskallen!

Egentlig syntes i er nogle lorteaber,
derhenne hvor at i bor, henne!

p***@gmail.com
2017-06-12 23:55:02 UTC
Og når jeg slukker min telefon, så er i egentlig blevet ekskommunikeret!

Så, først blev i til separatister,ekskluderet og nu er i
snart ekskommunikeret!

Det kommer måske som en overraskelse for jer, men det kvante mekaniske mareridt Helved er ægte, jeg har selv bygget det, hvilket var lidt underligt for at sige det mildt ateist'en der er jeg!

Evig tortur i det kvante mekaniske mareridt helvede, er det eneste jeg
til jer giver, tilgiveri er jeg blevet berygtet for!

Det er gjort og overstået og kan
aldrig laves om!

Jeg kommer så heldigvis aldrig
til at være der!

Verden dør med mig!

En ring på hjernen, en ring hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, enhjørringen som er jeg, den største tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

p***@gmail.com
2017-06-13 00:08:51 UTC
Far til Odin og Jupiter, da der blev snakket om at ødelægge min hukommelse, ringen er din og du er Peter, you are actually Peter!

Den største alfa male i universet med en ring, den største Av i universet, Far Ao,
den eneste ægte Farao!

Hjernen det går ud og påvirker via entangelment!

Testosteron båden skib alfa, Shiva,
Lynende hurtig med min Damaru, min timeglas formede tromme, Peters tromme!
Effekt før handlingen der fører til effekten, det mest lynende hurtige man kan være, der er blevet kastet med de første og de største, Dinosaurerne er blevet udslettet, det er slut med de store landdyr, de kan ikke bære deres egen vægt længere, månen har fået Lust til at gære som et æble gør NPR det falder til Jorden og det bliver i sandhed meget varmt når den ikke heldige ikke med ødelæg dig selv installeret mellem ørene, men Hell i ge Peter, falder død om!

Elefanterne er nu de største og de tungeste af land dyrene, de kan ikke blive større og tungere så kan de ikke bære deres egen vægt, det ville ellers være en fordel for dem når det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler!

I kan giver jer selv en orden!
Og så kan i få sygdommen AIDS i gave da jeg blev tretten år gammel!

Så er det ligesom at i er Afrika, med elefanter og AIDS og altmuligt, plus alt det i påstår om deres opførsel og kultur!

p***@gmail.com
2017-06-13 00:12:47 UTC
Det er også ligesom at jeg er blevet smidt ud eller noget, når det er Afrika udenfor!

p***@gmail.com
2017-06-13 14:27:35 UTC
Altså KBjørnholt begik forbrydelser i hans arbejdstid,lønnet arbejdstid,i min bolig, forbrydelser imod mig og han var tilstede i min bolig, i hans lønnede arbejdstid da han begik de forbrydelser,
som har betydet at jeg kontinuerligt siden dengang har været udsat for forbrydelser gjort af det ulovlige programmering han placerede mellem mine øre!

Jeg har har fået et brev, hvori at der står at jeg ikke kan få en erstatning udbetalt, fordi forbrydelsen foregik i min egen bolig!

(Der er lidt for meget sarkasme og tør humor i overstående indlæg og det fremgår ikke tydeligt, hvad det er jeg er irriteret over og hentyder til!)

p***@gmail.com
2017-06-13 19:29:52 UTC
Nu hvor at jeg er blevet sådan alt mit væsen og sådan og jeres benægten og fornægten, mig en alfa sat a livet, Sat A Nicolaysen, Holder af månen, så slipper jeg selvfølgelig for at gøre ting til jeres fordel, hvilket ihvertfald er rart behageligt med en pause om ikke andet!

Testosteron båden Skib Alfa, Shiva,
foranderen og ødelæggeren,favoritridedyr mit stjernetegn,lynende hurtig med min damaru, min timeglas formede tromme, Peters tromme, jeg er dus med alle ellers får folk en delt personlighed, en fin forklaring fra Hi Nicolaysen du afdelingen af tingene!

Det er blevet kastet med de første og de største, Dinosaurerne er blevet udslettet, det er slut med de store landdyr, de kunne ikke bære deres egen vægt længere, månen har fået lyst til at gøre som et æble gør når det falder til jorden, og det bliver i sandhed meget varmt når holderen af månen falder død om!

Elefanterne er nu de største og de tungeste af land dyrene, de kan ikke blive større og tungere, så kan de ikke bære deres egen vægt længere, det ville ellers være en fordel for dem når det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler!

Nu skal jeg så bare blive bedre til at gøre ting til min egen selviske fordel!

p***@gmail.com
2017-06-13 21:16:40 UTC
På under tre minutter sidder i og trykker på jeres boller efter sadister har mast dem flade, med påstanden om at det vil få smerten til st gå væk, med "føl alt den smerte i er i stand til at føle uden at besvime" installeret mellem ørene!

Mig kan man ikke gøre det ved!

Så havde jeg fået en erstatning, jeg gar aldrig været udsat for en skid i den retning!

Fordi så virker virkeligheden ikke!

p***@gmail.com
2017-06-13 21:43:24 UTC
Under alle omstændigheder så er det nemmere at gøre ved jer end jeg!