Lidt af hvert!
Add Reply
p***@gmail.com
2017-06-11 05:22:49 UTC
Det med at manipulere sine omgivelser via entangelment,Spooky Action ect ect...

Sindsygerne KBjørnholt og DJ Ævl der begge er uegnede til at gøre sådan, bevist ved at de er ude af stand til at gøre sådan, vil begge programmere jeg Peter profitere manipulere kurs værdier på med ejerandele på måde der er ødelæggende!

Det jeg havde gjort fri af ødelæg havde bare været at investere i virksomheder uden folk havde været klar over at jeg manipulere mine omgivelser på den måde jeg gør, der havde bare været en del medvind til de virksomheder jeg er medejer af feks.

En en virksomhed der producere stole en virksomhed med hundrede medejer andele og jeg køber tre medejer andele, de tager markedsandele fra deres konkurrenter gør bedre stole profitere mere, det sker hele tiden i forvejen!

Det står til enhver tid deres konkurrenter frit at give mig medejer andele i gava bliver det opdaget at virksomheder jeg er medejer af har medvind, eller sænke prisen på deres medejer andele hvilket jo sker automatisk indtil at jeg køber nogen, i det tilfælde en stor mængde billigt, hvilket jo så giver dem enorm medvind, større end den originale virksomhed jeg er medejer af!

Under alle omstændigheder, så er det sådan at jeg profitere af den bruteforce regnekraft,viden og indsigt, evner jeg har, der er intet tyveri eller svindel!

Tyveri og svindel er der nemlig ingen grund til, det tjener intet formål!

Men programmeret og tortur drevet af programmering til at gære mig selv ødelagt ud af livet og gøre ting til KBjørnholts fordel hurtigt og derefter falde død om, det er noget andet det er kursmanipulation, at medejer andele ligger i en høj kurs de ikke burde ligge i eftersom de ikke betaler noget udbytte!
Eller for lavt, solide virksomheder der udbetaler udbytte til ejerne!

Det er så manipulation af andre mennesker med det forempk at smide værdifulde andele væk, og købe værdiløse, mennesker der måske har sparet sammen hele deres liv for at have de andele der er værdifulde og ikke de værdiløse, det er skadesgørende tyveknægte mentalitet fra KBjørnholt og DJ Ævl og gjort på samme måde som skeløjede i fjernsynet...
Således de kan sælge deres eget værdiløse lort dyrt, og købe andres værdifulde ting billigt!

p***@gmail.com
2017-06-11 05:37:49 UTC
På mordhatten et det sådan, ingen udover jeg gør sådanne nogen ting!

Havde der været nogen, så havde de været forsøgt brugt til at gøre mig selv ødelagt og de er livsfarlige og havde dermed været slået ihjel af "du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv" der er ingen! Der er jeg og dem jeg gør ting for ufrivilligt,DJ Ævl,KBjørnholt og andre, de fleste nogen der tydeligvis er idioter,åndsvage,mentalt handicappede eller sadister og psykopater for at give et ødelæggende indtryk!

p***@gmail.com
2017-06-11 05:47:26 UTC
Altså, falder jeg død om i dag og nogen når at obducere mig, det der er er mest mulig skadet uden det er åbenlyst!

Det er mordhatten, mellem årene er det tænd/sluk på koglen (mangle pp melatonin), så er det potassium/kaleorid,
Så det er sådan et vrag der gør rende under øjne!

På socialt potassium er det skriveri i nyhedsgrupperne der får folk til at syntes at jeg er en idiot/møgabe/modbydeligt menneske!

Og det er bare...sådan, det værste, taste taste taste....få det lidt bedre og ikke være torteret så meget!

I havde også bare sådan, når det eneste der skal til for at få nålene ud fra under fingerneglene, bare skrive lidt sådan og sådan!

Det havde i, ellers havde der ikke været noget marked for smertestillende ting og morfin, og det med bare at trykke lidt på tastaturet, indtil folk syntes grimme ting om jer, det, ja møg egentlig!

p***@gmail.com
2017-06-11 07:03:15 UTC
Uden mordhatten havde jeg have haft de bedste kvinder i verden, havde prøvet
at have sex og min linje var ikke blevet slået ihjel!

Jeg er det eneste afkom af
Gerhard Mundus Nicolaysen!

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv,Gør alting på en måde der er grim for dig selv,Ødelæg dig selv,Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre,Gør det der er bedst for åndsamøben Karsten KBjørnholt,Du må kun gøre absolut livsnødvendigt for dig selv,Gør noget for folks religion"

(Det er ud fra,definitionen at sex er noget mænd og kvinder foretager sig sammen uden tøj på når der mellem tyve
og niogtredieve, er de under tyve er det børneleg er de over niogtredieve er det noget andet!)

p***@gmail.com
2017-06-11 07:12:16 UTC
Det er bare sådan....på samme måde som der er gjort skeløjede i fjernsynet, et kvinder styret til ikke at være i nærheden eller til at være fysisk skadelige, det er bare sådan at den kraftigste sex lyst i menneskeheden, uperverseriet selv blev slået ihjel
af psykopater og sadister, afslutningen på den ikke heldige Peters Vilje og Lyst, ikke med ødelæg installeret mellem ørene, men Hell i ge Peters vilje og lyst!

Og det i får er evig tortur i det kvante mekaniske mareridt Helvede hvor jeg heldigvis aldrig kommer til at være!

Og udslettelse når jeg dør, i får månen i hovedet mens både den og planeten er på vej i Solen, i tror jeg lyver og jeg er ligeglad!

p***@gmail.com
2017-06-11 07:17:55 UTC
Desuden er jeg så ødelagt efterhånden at alt og alle kan bryde igennem ødelæg!

Fordi....resultatet er ødelæggende,
det er ikke at Præstere noget, det er ikke at gøre P-reaching st levere ikke ødelæggende kvinder til min hoveddør, hoveddøren til mit anti-depression anlæg,
HimLeNicolaysen mellem skolen og plejehjemmet lidt nærmere plejehjemmet end skolen, bag ved plejehjemmet er fjernvarmeværket!

p***@gmail.com
2017-06-11 07:41:52 UTC
Forstår i at psykopater,sadister, DF og andre i tyve år, har programmeret kvinder i hele verden til ikke at kunne få en orgasme, fordi ellers risikeres det at de kalder Peter, Hjernen der går ud og påvirker via entangelment for Gud og har givet Muslimer skylden?

Jeg kan aldrig bruge kvinder der ikke kan få en orgasme til noget!

I har glemt det har i ikke, at sadister de leder bare efter en brugbar grund og undskyldning, og det er en god en, nu kan de tortere og programmere folk!

p***@gmail.com
2017-06-11 08:02:14 UTC
Det er også muligt at DJ Ævl har størstedelen af kvinderne det var trods alt ham der brugte tid på at få den originale svinestreg til at stemple og trykke udtalelsen "Kvinderne og Pengene er mine" ind mellem mine øre!

Så sidder KBjørnholt bare med en fireårig en øfgris og en sindsyg 35årig eksfisker der hedder Kaj som han plejer!

Peter(Tyren Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-06-11 08:21:07 UTC
Jeg er blevet udsat for grimme ting for at sikre at der er minimum otte kvinder i Danmark der er gode nok på udseende og IK, og jeg mener af programmering og det med at det skulle koste mig velfungerende neurond og glia celler!

I den tid jeg har boet her siden jeg blev født i 1973, har jeg set måske fem gode med mine egne øjne og resten er fjernsyn,blade og CGI!

Og så gider jeg ikke være her egentlig!

p***@gmail.com
2017-06-11 09:57:08 UTC
Og DJ Ævl er der ikke nogen fare for
er i nærheden af mig så længe jeg er
fri af programmering og ukrøblet!

Han er ved at bilde kvinder ind at i en hemmelig identitet som der ikke er, er han meget magtfuld og ikke en idiot der er fejlbehæftet på arvemassen!

p***@gmail.com
2017-06-11 10:09:33 UTC
Det begynder snart at være en Bitcoin værd at fortælle mig hvor han bor henne!

Jeg skal bare lige have skrabet
nogen flere sammen først!

Og finde ud af om ødelæg har vendt landet i hovedet sådan at at folk er blevet overbevist om at Peter er ham der ikke må manipulere sine omgivelser via Entangelment fordi det er ham der kan og psykopater og sadister faktisk Sat A Nicolaysen entusiaster er dem der gerne må, fordi de ødelægger alt kvalitet i landet og folk syntes at det er helt logik det hele!

p***@gmail.com
2017-06-11 10:52:37 UTC
Hvis jeg nogensinde havde fået Melatonin og rent Magnesium(uden fyldmiddel) i gave, som jeg ved mange havde planlagt så havde det været noget helt andet!

p***@gmail.com
2017-06-12 08:55:53 UTC
Kunstig søvn her i nat/morges, "vågnede op" med den visuelle i gang med et eller andet, muligvis at planlægge den nærmeste fremtid og ødelæggelse af ham den værdifulde der hedder mit fornavn,
højre øje var blodsprængt!

Alt efter hvad jeg ved, så har ødelæg været i gang med at investere på sin egen måde og ødelægge folks liv rundt omkring på en måde som gør at de kommer rendende om e par timer,dage,uger,måneder,år eller årtier og vil vide hvad fanden jeg bilder mig ind!

Jeg syntes at det er første gang
i et stykke tid!

p***@gmail.com
2017-06-12 09:00:26 UTC
Ikke nok med han hedder mit fornavn så hedder han også mit efternavn og har mit personnummer, hvilket jo så er problemet!

At regnekraft mellem mine egne øre forsøger eller rettere, har forsøgt at gøre mig ødelagt!

p***@gmail.com
2017-06-12 09:43:07 UTC
Altså det er det pjat med, noget religiøst vanvid og ødelæggelse af jeg, gjort af Bjørnholt og ødelæg, noget med se guds billede eller fald død om og vær hos gud(jeg,hjernen der går ud og påvirker via entangelment er ateist)

Altså "du skal tro på det folk de siger,fordi de ved bedre end dig"

Når man bliver torteret og ikke kan bevæge sig, leder man ret hurtig efter i ved...!

Altså..feks. "Føl alt den smerte du er i stand til st føle ude at besvime,føl alt den frygt du et i stand til at føle,du skal være så tørret,irriteret og chikaneret du er i stand til at være"

Udført af den originale svinestreg/ond autopilot/mordhatten

En sarkastisk kommentar fra da jeg var teenager enten fra andre eller personen selv om at....altså har og fru Jensen har jo i lang tid været ligesom har og fru Danmark..og navnet Laust er det gamle ord for ordet lyst, og udtalelsen Danskernes sex lyst er Gud, hvilket betød jeg fik et billede at en person jeg gik i skole med stukket i ansigtet via indbrud til den visuelle gjort af ond auto pilot, en person som jeg husker som flink nok,ikke ubegavet,høflig men alligevel ikke min favorit person, altså....det er så nu skiftet ud med en Hollywood skuespiller der fremstiller en person som er en hemmelig bøssekal og semi-hemmelig Nazist noget jeg er blevet kaldt fuldstændig usandt på alle områder!(jeg syntes heller ikke at Jensen er en Bøssekal og Nazist, DF har nok ville have ham til at være det sidste eller ihvertfald DF også, syntes jeg)

Altså hvis det virkelig er det eneste mine bestræbelser har bragt mig indtil videre, at ligesom blive kaldt en hemmelig bøssekal semi-nazist og en skuespiller, på regnekraft en mellem mine øre!

Det er så det kunstig søvn....osv
En del af det ihvertfald!

p***@gmail.com
2017-06-11 07:58:46 UTC
Om ikke andet så er st er bedre end hivdøren!