Oops et lille uheld!
p***@gmail.com
2018-02-23 18:08:50 UTC
Der ligger en død præst udeforan min hoveddør, hoveddøren til mit
anti-depressions anlæg HimLeNicolaysen!

Jeg blev lige så glad for at det var lykkedes nogen at bryde igennem ødelæg og levere til jeg Hjørneringen nogle af mine Engle at rumstere rundt på!

Det vist sig at han ikke havde hverken
Pik hylstre eller penge med, nu er han så i det kvante mekaniske mareridt Helvede for altid!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, Enjørring en som er jeg,
den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2018-02-23 18:12:10 UTC
Han kom jo så aldrig til at gøre noget
P-reaching!

Og Præstere noget gør han aldrig!

Så en Præst kan han næppe kaldes!

Det var det eneste de skulle præstere de der tåbelige typer med kjole på, det at bryde igennem ødelæg og levere ved min hoveddør!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2018-02-23 18:15:38 UTC
Efter tyve år, stadigvæk det samme!

Ingen Engle til Hjørneringen at rumstere rundt på!

Ingen af de der fysisk attraktive,højt begavede,i levende live,sunde og raske, seksten til femogtyve årige unge kvinder der er bundet i hjernen til ikke at ødelægge jeg Peter ifølge min Peter's egen definition af hvad der er ødelæggende for jeg Peter!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2018-02-23 19:08:29 UTC
Så ved i det!

Og jeg skal huske ar GLS kommer med Ogenoler uden at de ikke må!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2018-02-23 20:53:59 UTC
Så nu er der sku ingen der opdager noget!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2018-02-24 02:17:04 UTC
Og så er der en til, en anden slags!

Det er sådan at jeg har besluttet mig for at gøre ihjel en fysisk attraktiv kvinde i alderen 16-25år for hver måned der har passeret siden sidst kvinder rørte ved min tissemand!

Det er så 300 og jeg mangler at gøre 299 ihjel!

Altså det er femogtyve år siden, og
det er ufrivilligt fra min side og fuldstændigt ulovligt gjort af programmering de foregående tyve
år!

Det er så udover at i har fået sygdommen Aids i gave da jeg blev tretten år gammel!

Altså hun er en død en, det er meget ødelæggende, men signalerne mellem hendes neurons og glia celler da hun døde var dem hun mest ikke ville, og hun var fikseret og gjort lydløs samtidig noget led signalerne mellem hendes neurons og glia celler, jeg ved jo så en del om værst mulig på signalerne mellem et levende menneskes neurons og glia celler!

Det var en meget grim død, den værste der kan være, det kan aldrig være værre og den ser egentlig ikke grim ud, altså man kan ikke se at det var en værst mulig død!

Det er så noget andet end skeløjede i fjernsynet!

Der er det med ødelæg at det jo nok er døtrene af nogen jeg kender i mange tilfælde da ødelæg helst vil have fat der af selvforklarende årsager, så de må bare lade være med at have ugrimme døtre, ellers mister de dem sku nok, faktisk så gør de det næsten med sikkerhed!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke