Penge i konto!
p***@gmail.com
2017-06-13 17:50:40 UTC
"Forstå ting på den rigtige måde,Gør alting på en måde der ikke er grim for jeg selv,Gør det modsatte af at ødelægge jeg selv,Sikre at jeg gør det modsatte af at ødelægge jeg selv,Gøre det der er bedst for jeg selv,Gøre det der er absolut livsnødvendigt for jeg selv,gære de religiøse ting og handlinger jeg har lyst til at gøre....og på den måde og i den rækkefølge, med den prioritet forstår og gør jeg alting"

I stedet for og bedre end den originale svinestreg,mordhatten,ond autopilot nogensinde blev udført!

Udtalelsen fra jeg selv:

"Jeg vil have pik"

("Forestil dig at du er i kvinde" hvis at i undre jer over ting sagt dengang ?"

Penge i konto er sådan at krav udtalelse nr.1 gør den udtalelse udført!

Peter's IK(Min IK) skal som da den var højest tidligere i livet!

Peters tissemand(min) skal gøres lidt længere!

Det er meget bedre på den her måde!

p***@gmail.com
2017-06-13 19:36:37 UTC
Nå ja, Svensk kan jeg også jeg har trods alt boet der er stykke tid som lille!

Jeg vil have pik min ind i fysisk attraktive kvinder der er under
niogtyve år gamle!