Halal i fryseren
Martin Larsen
2017-07-21 10:51:39 UTC
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4717020/Teenager-chopped-freezer-honour-killing.html

En 19-årig kvinde blev skåret i stykker og puttet i fryseren. Hendes
21-årige kusine slap med et snit i halsen.

3 asiatiske mand på vej til Dover siges at være arresteret.
Vidal
2017-07-21 11:27:24 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Asiater? Altså ikke muslimsk-agtige personer? Du udvider
trusselsbilledet betydeligt.

Så kan der blive farligt. Der er langt flere asiater end
muslimer i verden. Mon det har været grønlændere, der har
været på spil? Det var godt at kusinen slap med et snit i
halsen.

Jeg kunne godt tænke mig at
se Karen&Ralfs version af
"nyheden".
hanzen
2017-07-21 13:12:31 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
Alene i Indonesien er der over 200 mill muha-tosser.
Din uvidenhed er grænseløs
--
hilzen
hanzen
/john
2017-07-21 15:16:27 UTC
Post by hanzen
Din uvidenhed er grænseløs
Jeps.

I den politisk korrekte engelske presse er "asiatisk" almindeligvis
standardudtryk for "pakistansk".

Udtrykket "pakistaner" anses i UK for at være racistisk - det er derfor
forbudt, da det vil kunne ophidse muhammedanere til f eks at køre lastbiler
ind i flokke af uskyldige fodgængere - og sådan noget.

Og så synes jeg, vi bør bære over med Vidal's uvidenhed - han er jo lidt,
hmm, tungnem - og så'n..

/john
@
Indonesien er verdens folkerigeste muhamedaner-helvede
Vidal
2017-07-21 17:22:51 UTC
Post by hanzen
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
Ja, jeg anede ikke det drejede sig om Indonesere. Fremgår
det af artiklen?
hanzen
2017-07-21 17:34:51 UTC
Post by Vidal
Ja, jeg anede ikke det drejede sig om Indonesere. Fremgår
det af artiklen?
Asiater, Vidal.
Indonesien er i Asien.
Der er ogå muhamedanere i mange andre asiatiske lande.
Så asiater kan sagtens være muhamedanere

For din families skyld håber jeg virkelig du bare spiller dum
--
hilzen
hanzen
Ejvind Kruse
2017-07-22 11:02:02 UTC
Post by hanzen
Post by Vidal
[...]
Det er vist desværre ikke tilfældet.
Ejvind Kruse
S.A.Thomsen
2017-07-21 13:38:36 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
Følger du ikke med.? :-(

I England kalder man muslimer for "asians", for ikke at risikere at blive
kaldt "islamofobisk". :-(

Et hint var jo at folk fra Asien, generelt ikke begår "æresdrab". ;-)
Post by Vidal
Så kan der blive farligt. Der er langt flere asiater end
muslimer i verden. Mon det har været grønlændere, der har
været på spil? Det var godt at kusinen slap med et snit i
halsen.
Din uvidenhed for dig til at skrive dumme ting. :-(
Post by Vidal
Jeg kunne godt tænke mig at
se Karen&Ralfs version af
"nyheden".
Så skulle DKA lige hives ind igen, selvom det er komplet irrelevant. :-(
Vidal
2017-07-21 16:00:06 UTC
Følger du ikke med.?:-(
Åbenbart ikke. Hvad kalder englænderne så folk fra
Kina, Korea eller Japan?

Svar endeligt ikke, jeg ved godt, du er parat til at
forsvare enhver påstand fra Martin Larsen indtil døden,
så det vil ikke tjene noget formål.

Måske er det i virkeligheden folk fra Alternativet eller
Enhedslisten, der står bag overfaldet. De er jo også
glæde for eskimoer, har jeg hørt.
Ejvind Kruse
2017-07-21 17:03:45 UTC
Post by Vidal
Følger du ikke med.?:-(
Åbenbart ikke. Hvad kalder englænderne så folk fra
Kina, Korea eller Japan?
Det er da tilladt at dumme sig, men behøver du ligefrem
at fremture i din dumheder?
Ejvind Kruse
/john
2017-07-21 17:27:54 UTC
Hvad kalder englænderne så folk fra Kina, Korea eller Japan?
Chinese, Korean, Japanese, naturligvis.

Men Dem "kalder" englænderne slet ikke - disse folk render nemlig ikke rundt
og laver alle mulige frygtelige ulykker!

/john
S.A.Thomsen
2017-07-21 17:45:04 UTC
Post by Vidal
Følger du ikke med.?:-(
Åbenbart ikke. Hvad kalder englænderne så folk fra
Kina, Korea eller Japan?
Jeg gætter på: kinesere koreanere og japanere. :-P
Post by Vidal
Svar endeligt ikke, jeg ved godt, du er parat til at
forsvare enhver påstand fra Martin Larsen indtil døden,
så det vil ikke tjene noget formål.
Hvorfor bliver du ved med at flette barnlige stråmænd.? :-(
Post by Vidal
Måske er det i virkeligheden folk fra Alternativet eller
Enhedslisten, der står bag overfaldet. De er jo også
glæde for eskimoer, har jeg hørt.
Eksimoer.??? Du er jo en skide racist. :-(

De hedder inuitter og ikke det racistiske "eskimoer". :-P
Vidal
2017-07-21 19:50:22 UTC
Post by Vidal
[...]
Ja, vi er følsomme folk i denne gruppe. Vi taler ikke
om negre eller muhammedanere. Altid politisk korrekte. 😉

Og da ingen udtryk, der kan støde andre. 😇
S.A.Thomsen
2017-07-21 20:11:48 UTC
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
[...]
Nu vrøvler du da helt vildt. :-(

Du "øffer" når nogen kalder muslimer for "muhammedanere", men du kalder
selv inuitter for "eskimoer". Det er da dobbeltmoral for fuld skrue. :-(
Vidal
2017-07-21 20:58:27 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
[...]
Det tror jeg egentlig ikke. Jeg er sjældent efter sprogligt
svage

Er det forbeholdt inderkredsen: de erklæret upolitisk korrekte
S.A.Thomsen
2017-07-21 21:33:46 UTC
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
[...]
Nu er man jo IKKE sprogligt svag, hvis man bruger ordet "muhammedaner", for
det er reelt den korrekte betegnelse for dem der følger Muhammeds lære. ;-)

Personligt bruger jeg ikke ordet mere, fordi der ikke er nogen grund til at
provokere bare for provokationens skyld. ;-)
Post by Vidal
"" men du kalder
Post by S.A.Thomsen
selv inuitter for "eskimoer". Det er da dobbeltmoral for fuld skrue. :-(
Er det forbeholdt inderkredsen: de erklæret upolitisk korrekte
Økseskaft.? :-(

POINTEN er at du kritiserer andre for at bruge "racistiske" betegnelser, og
samtidig bruger du selv den "racistiske" betegnelse "eskimo". :-P

PS: Jeg skriver ordet "muhammedaner" i "-er, fordi det reelt ikke har en
skid med racisme at gøre, da ideologi intet har med race at gøre. :-P
Bjarne Østergård
2017-07-21 22:56:56 UTC
Hold da helt kæft for en flok idioter der forsøger at mobbe vidal.
Ved i ikke hvem der hører ind under ordet asiat.
Vidal
2017-07-22 06:35:15 UTC
Post by Bjarne Østergård
Hold da helt kæft for en flok idioter der forsøger at mobbe vidal.
Ved i ikke hvem der hører ind under ordet asiat.
Tænk ikke på det, Bjarne. Tanken om Gud fylder deres
hjerter med raseri og foragt. Det er uundgåeligt, det
er et vilkår der følger med tiden.
S.A.Thomsen
2017-07-22 09:01:49 UTC
Post by Vidal
Post by Bjarne Østergård
[...]
Så begynder du at digte historier igen. :-(

Jeg har ikke noget "raseri og foragt" i mit hjerte, som du forsøger at
bilde andre fjolser ind. :-P
Vidal
2017-07-22 10:06:47 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Post by Bjarne Østergård
[...]
Det tror jeg ikke på. Du omskriver da enhver kritik fra mig til
had mod andre. Mon ikke det er den eneste følelse, du reelt
har eller kender. Selv en beskeden kritik af Trump, ser du som had
og hvorfor skulle jeg dog hade ham? Jeg har da ikke noget person-
ligt forhold til ham.

Selv når jeg tænker mig grundigt om, hader jeg ingen. Men jeg er
kritisk over for mange. Men det forstår du næppe, når du ikke
kan skelne.
S.A.Thomsen
2017-07-22 10:44:08 UTC
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Post by Bjarne Østergård
[...]
Du kan da TRO lige hvad du har lyst til, men det bliver det IKKE sandt af.
Post by Vidal
Du omskriver da enhver kritik fra mig til
had mod andre.
Jeg kan bare se det had mod DKA, som du lukker ud næsten dagligt. :-P
Post by Vidal
Mon ikke det er den eneste følelse, du reelt
har eller kender.
Nu er det jo DIG og ikke mig, der kommer med hadefulde udbrud. JEG påpeger
bare at de sker. :-P
Post by Vidal
Selv en beskeden kritik af Trump, ser du som had
og hvorfor skulle jeg dog hade ham?
Sikke dig du digter. :-(

Jeg kritiserer sgu da selv Trump for at være et inkompetent fjols.

Det jeg kritiserer andre (specielt TomL) for, er deres blinde tro på alt
hvad der bliver fortalt i main stream medierne, uden at tænke tanken: "KAN
det nu også passe", udelukkende fordi de ikke kan fordrage Trump og derfor
tror på ALT der er kritisk overfor Trump, eller direkte sviner ham til. ;-)
Post by Vidal
Jeg har da ikke noget person-
ligt forhold til ham.
Det er indestængt had, når man tror blindt på ALT der er negativt om
manden, uanset at det meste bare er løse rygter og opdigtede løgne. :-(
Post by Vidal
Selv når jeg tænker mig grundigt om, hader jeg ingen.
Det er da muligt at du kan bilde dig selv det ind, men du kan ikke skjule
det, når du f.eks. kalder DKA for et "brunt" medie, hvilket tydeligt viser
tit had mod det. :-(
Post by Vidal
Men jeg er
kritisk over for mange. Men det forstår du næppe, når du ikke
kan skelne.
Jeg forstår udmærket at man kan være kritisk overfor f.eks. DKA, men så
kritiserer man deres specifikke historier og IKKE bare sviner dem til
generelt. :-(
Ejvind Kruse
2017-07-22 10:57:39 UTC
Post by S.A.Thomsen
[...]
Arh ja, Villy er sur over, at nogen kan tjene penge på deres skriverier,
når han selv blev nødt til at lukke ned for sine egne.
Ejvind Kruse
Vidal
2017-07-22 11:10:06 UTC
Ergo, du hader Trump?
S.A.Thomsen
2017-07-22 12:20:17 UTC
Næh, hvorfor tror du det.? :-(
Ejvind Kruse
2017-07-22 07:10:06 UTC
Post by Bjarne Østergård
Hold da helt kæft for en flok idioter der forsøger at mobbe vidal.
Hvad mener du så om selvsamme Vidals grove mobning af f.eks.
Martin Larsen og Anders Wegge, m. fl.?
Post by Bjarne Østergård
Ved i ikke hvem der hører ind under ordet asiat.
Som korrekturlæser ved du vel at I staves med stort?
Men det ser I måske stort på indenfor Jehovas Vidner?
Ejvind Kruse
Bjarne Østergård
2017-07-22 15:54:50 UTC
Hvorfor tror du Jehovas vidner staver anderledes end resten af menneskeheden?

Din uvidenhed er da vist i rekord klassen
Ejvind Kruse
2017-07-23 07:56:28 UTC
Post by Bjarne Østergård
Hvorfor tror du Jehovas vidner staver anderledes end resten af menneskeheden?
Fordi det gør de tydeligvis, du staver da som en brækket arm, trods det
at du andetsteds praler med at være korrekturlæser?!

Men hvis du korrekturlæser jehovaskriblerier giver det jo god mening.
Ejvind Kruse
Bjarne Østergård
2017-07-23 15:38:46 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Bjarne Østergård
[...]
Jeg har sgu da aldrig været korrektur læser og det har jeg da heller aldrig påstået.

Men hvad har det også med Jehovas vidners stavemåder at gøre?
Ryger du sjov tobak
Vidal
2017-07-23 17:47:50 UTC
Post by Bjarne Østergård
Post by Ejvind Kruse
Post by Bjarne Østergård
[...]
Bloker Kruse, det er intet værd, det han skriver. Han er
en troll, der lever af opmærksomhed.
Ejvind Kruse
2017-07-24 07:28:50 UTC
Post by Vidal
Post by Bjarne Østergård
Post by Ejvind Kruse
Post by Bjarne Østergård
[...]
Befri Villy - for hans snop og helligfimshykleri.
Han er kun interesseret i at afspore enhver diskussion,
der ikke lige passer ind i hans forskruede verdensbillede.
Ejvind Kruse
S.A.Thomsen
2017-07-22 09:00:09 UTC
Tja..... DU gør åbenbart IKKE. :-(
Vidal
2017-07-22 12:56:41 UTC
Post by Vidal
Er det forbeholdt inderkredsen: de erklæret upolitisk korrekte
Økseskaft.?:-(
Nøjagtigt hvad i sætningen forstår du ikke?
POINTEN er at du kritiserer andre for at bruge "racistiske" betegnelser, og
samtidig bruger du selv den "racistiske" betegnelse "eskimo".:-P
Sikke du digter.
PS: Jeg skriver ordet "muhammedaner" i "-er, fordi det reelt ikke har en
skid med racisme at gøre, da ideologi intet har med race at gøre.:-P
Det har vi da set masser af eksempler på i 19hundrede tallet.
Har du slet ikke bemærket det? Du har vel gået i skole? Læs
f.eks om de typiske sydstater som Mississippi, Alabama og
Georgia. Jeg vil slet ikke nævne eksempler fra Tyskland, der
har du jo fundet en behændig måde, at afvise det. Men der kan
du finde masser af eksempler på, at race og ideologi stor-
trives sammen, hvis du ellers ser det mindste efter.
S.A.Thomsen
2017-07-22 13:06:20 UTC
Post by Vidal
Post by Vidal
Er det forbeholdt inderkredsen: de erklæret upolitisk korrekte
Økseskaft.?:-(
Nøjagtigt hvad i sætningen forstår du ikke?
Den er jo bare udenomssnak, uden nogen relevans overhovedet. :-(
Post by Vidal
POINTEN er at du kritiserer andre for at bruge "racistiske" betegnelser, og
samtidig bruger du selv den "racistiske" betegnelse "eskimo".:-P
Sikke du digter.
Overhovedet ikke.

Er det ikke korrekt at du har kritiseret andre for at bruge betegnelsen
"muhammedanere".?

Og er det ikke også korrekt at du selv brugte betegnelsen "eskimoer" om
inuittet, hvilket er en racistisk betegnelse.?
Post by Vidal
PS: Jeg skriver ordet "muhammedaner" i "-er, fordi det reelt ikke har en
skid med racisme at gøre, da ideologi intet har med race at gøre.:-P
Det har vi da set masser af eksempler på i 19hundrede tallet.
Så starter udenomssnakken IGEN. :-(
Post by Vidal
[...]
Hvilket ABSOLUT INTET har med sagen at gøre, men kun er udenomssnak og
bortforklaringer fra din side, fordi du ekke evner at holde dig til emnet,
når du bliver sat til vægs med fakta. :-(
Vidal
2017-07-22 16:27:50 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
[...]
Jamen du elsker da politisk ukorrekthed og har skrevet lange indlæg
til fordel for det. Nu jamrer du dig, fordi du finder det ret
neutrale ord eskimo for politisk ukorrekt? Fornemmer jeg en øm
tå. Du behøver ikke at være bange for mig. Jeg har ikke noget
mod eskimoer og har kendt flere. Muhammedaner, eskimo, det er
et fedt for mig

Dog har jeg aldrig før hørt betegnelsen inuittet. Er det et sødt
lille grønlænderbarn, der kan være det
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
[...]
Ja, når du slår dig på fakta og det gør lidt ondt, så er det udenomssnak
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
[...]
Læs f.eks:

Den nazistiske raceideologi

Nazisternes racistiske menneskesyn var centralt for Holocaust. Deres ideologi byggede på en forestilling om, at det var muligt at inddele mennesker i racer, og at der var forskel på disse racer. Den ”ariske eller germanske race”, som primært bestod af nordeuropæere, blev anset for at være alle andre racer overlegen. Den såkaldt jødiske eller semitiske race blev betragtet som den ringeste. Jøder var altså ifølge nazisterne en slags ”undermennesker” og en trussel mod Tyskland og det tyske folk, og derfor måtte de udskilles fra fællesskabet

Mao begreberne racisme og ideologi trives fint sammen. Det adskiller
sig jo ikke i nævneværdig grad fra synspunkterne i denne gruppe.Man
vil bare ikke erkende det.
S.A.Thomsen
2017-07-22 18:02:16 UTC
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
[...]
Så skulle du lige fletten en stråmand. :-(
Post by Vidal
Nu jamrer du dig, fordi du finder det ret
neutrale ord eskimo for politisk ukorrekt?
For inuitter er ordet "eskimo" lige så racistisk som ordet "nigger" er for
en sort amerikaner. :-(
Post by Vidal
Fornemmer jeg en øm
tå. Du behøver ikke at være bange for mig.
Du lider åbenbart også af storhedsvanvid. :-(
Post by Vidal
Jeg har ikke noget
mod eskimoer og har kendt flere.
Så er det da ufatteligt at du ikke ved at betegnelsen "eskimo" har været
racistisk i årtier. :-(
Post by Vidal
Muhammedaner, eskimo, det er
et fedt for mig
Nu er ideologi (muslim/muhammedaner) noget man SELV vælger, hvorimod man
ikke selv vælger hvor og af hvem man bliver født. ;-)
Post by Vidal
Dog har jeg aldrig før hørt betegnelsen inuittet.
Inuitter er en fællesbetegnelse for de arktiske folk, som bl.a. omfatter:
inuvialuit-folket (Canada), kalaallit-folket (Grønland) og inupiaq-folket
(Alaska).

Det har været ALMEN VIDEN i årtier. :-P
Post by Vidal
Er det et sødt
lille grønlænderbarn, der kan være det
Din uvidenhed og stupiditet er sgu overvældende. :-(
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
[...]
Om det er fakta eller ej er da ligegyldigt, da det er komplet irrelevant
for diskussionen. :-(
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
[...]
Hvad i alverden har det at gøre med DIN dobbeltmoral/uvidenhed.?

Du kritiserer andre for at bruge "racistiske" betegnelser, og samtidig
bruger du selv en reelt racistisk betegnelse for inuitter. :-(
Post by Vidal
Mao begreberne racisme og ideologi trives fint sammen.
Mere udenomssnak. :-(

At en ideologi fom f.eks. nazisme eller islam er racistisk, betyder sgu da
ikke at ideologi er en race. :-(
Dit ævl giver jo INGEN mening. :-(
Vidal
2017-07-21 16:03:30 UTC
Så skulle DKA lige hives ind igen, selvom det er komplet irrelevant.:-(
Det er da en typisk "brun avis" nyhed. En stakkels
*hvid*pige bliver lagt i en fryser af de fæle brune
(her dog gule) fremmede
J. Nielsen
2017-07-21 16:58:26 UTC
Post by Vidal
Det er da en typisk "brun avis" nyhed. En stakkels
*hvid*pige bliver lagt i en fryser af de fæle brune
(her dog gule) fremmede
Bliver du aldrig træt af at tage fejl, Villy?

"A family friend of the owners told The Sun: ‘The girls had got mixed up
with a gang of guys. One wanted to marry one of the boys and her
Pakistani family couldn’t take that.’"

Read more:
http://metro.co.uk/2017/07/21/body-of-girl-19-found-chopped-up-in-freezer-at-home-in-kingston-6795731/#ixzz4nUD0EJNh
-JN-
Ejvind Kruse
2017-07-22 07:13:55 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
Det er da en typisk "brun avis" nyhed. En stakkels
*hvid*pige bliver lagt i en fryser af de fæle brune
(her dog gule) fremmede
Bliver du aldrig træt af at tage fejl, Villy?
Det kan jeg ikke forestille mig, han føler jo ligefrem en stolthed
hver gang han fremturer i en af sine mange fejlantagelser.
Ejvind Kruse
Martin Larsen
Ja, det er helligfimsen i full glory
Vidal
Vi sender regningen videre til EL.
Ejvind Kruse
2017-07-22 10:59:41 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
Post by Ejvind Kruse
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
[...]
Hvem er "vi"?
Er det alle jer ræverøde, der ikke vil betale jeres skat før I er døde?
Ejvind Kruse
S.A.Thomsen
2017-07-21 19:22:43 UTC
Post by Vidal
Så skulle DKA lige hives ind igen, selvom det er komplet irrelevant.:-(
Det er da en typisk "brun avis" nyhed.
Så kunne du ikke holde dit had til DKA inde længere. :-(
Og du fatter det STADIG ikke. :-(
Ejvind Kruse
2017-07-21 17:02:08 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
Sig mig, er der overhovedet ingen huller i din uvidenhed?
--
Ejvind Kruse