Hvis det kan fastslås, at 9/11 blev planlagt og udført af den amerikanske stat selv, hvilken konsekvens vil det så få ?
Add Reply
Steen Hjortsoe
2017-06-16 22:45:56 UTC
Anybody's guess.

Men vi har observeret, at CIA udfolder betydelige anstrengelser.

Man må godt kritisere USA, men 9/11 skal man for enhver pris ikke tvivle på skyldtes de onde muslimske terrorister, og jeg noterer, at det er lykkedes CIA at vende bl.a. to amerikanske intellektuelle om, nemlig Noam Chomsky og Tom Engelhardt, som jeg engang i min naive ungdom anså for ubestikkelige intellektuelle.

Steen Hjortsø
Martin Larsen
2017-06-17 08:36:06 UTC
Nu er det nye sort jo Grenfell Tower
S.A.Thomsen
2017-06-17 09:54:46 UTC
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Overskriften fik mig til at tænke på....

Hvis det kan fastslås, at månen er lavet af grøn ost, hvilken konsekvens
vil det så få.? :-D
Steen Hjortsoe
I kontrafaktuel historietænkning er den første regel, at man bør skelne mellem de hvis'er, der umiddelbart indlysende er uproduktive - hvis min svigermor's røv var spids, så . . . og så de hvis'er, der kan tænkes at føre til ny og værdifuld erkendelse.
Jørgen Farum Jensen
2017-06-17 16:40:21 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Det kan man jo ikke fastslå, eftersom astronauterne ikke gravede
særlig dybt i månen.

Men heldigvis kan sagen jo undersøges ved at en
kommission inden for en halvs snes år nok kan komme
til enighed om en ekspedition til Månen for
at dybdegrave.
--
Jørgen Farum Jensen
"Den rationelle person ved uden at være sikker.
Den snæversynede person er sikker uden at vide."
Steen Hjortsoe
Meget begavet
S.A.Thomsen
2017-06-17 18:18:31 UTC
Post by Jørgen Farum Jensen
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Men hvad nu hvis det hele er en konspiration, og dem der bliver sendt
afsted, kommer tilbage og siger at månen IKKE er lavet af grøn ost.?

Så må der jo laves nye undersøgelser, indtil der er en der bekræfter at
månen ER lavet af grøn ost. :-D
Steen Hjortsoe
2017-06-17 18:54:59 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Jørgen Farum Jensen
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Det er omsider gået op for mig, at jeg befinder mig i et elite-forum, som er klar med den eleganteste humor, man overhovedet kan finde her i landet.

ha-ha, og sådan
Steen Hjortsoe
Hør lige, I underfundige skælme fra FE, skal I snart ud og RF-myrde igen ? Ligesom den 14. og 15. februar 2015 ?
Martin Larsen
Sæt dig godt til rette i lænestolen til noget stort 4/7 og/eller 14/7
Steen Hjortsoe
2017-06-17 19:31:49 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Steen Hjortsoe
Post by S.A.Thomsen
Post by Jørgen Farum Jensen
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Eller måske burde jeg snarere henvise til fortiden, tiden før 14.-15.februar 2015 ? Hvad med mordet på politimanden i forbindelse med Blekingegade-bandens posttyveri ? Hele Blekingegadebanden var, parallelt med BND's RF-overvågning af Baader-Meinhof-gruppen under RF-overvågning af PET. Det nærliggende ? er: Var det PET selv, der myrdede politimanden ? Måske kan I hjælpe her ? Hvis jeg - eller andre - trygler jer om det ?

Steen Hjortsø

Vidal
Astronauter på månen kommer til at lugte af ost?
E.D
2017-06-17 11:09:10 UTC
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Det kan ikke fastslås fordi det ikke var det der skete ved 9/11 angrebet.
Der tales istedet om et `inside job`, hvilket i mine øjne frikender staten
generelt. Fokus bør rettes på PNAC konspirationens udvikling, dele af
efterretningsvæsnet, ledelsen hos de førende medie-korporationer og
bagmændende bag den økonomiske kriminalitet der blev begået.

--

E.Dalgas