Den In noo va tyve indsættelse
p***@gmail.com
2017-06-17 17:38:54 UTC
Af ting i KBjørnholts neurale netværk, den gang tal faldt ud af hans hoved, på samme måde som hvis man på spidsen af en bambus pind sætter et fingerbøl og indsætter en mødding, i den forstenede ondskabsfulde mødding, hvor ondskaben igen er blevet udslettet af den altid gode, den Deprimerede Ærke Peter, er det slut med modbydeligheder snart, det er noget meget værdifuldt jeg har gjort for mig selv og andre!

Jeg har også fundet ud af at programmerede mennesker kan dø af den psykologiske krigsførelse det er hvis at lyde fra maven kommer fra andre steder end navlen, metabolisme og kropskemi bliver simpelthen ødelagt af det, noget det virker utroligt men det er sandt!

I kan donere litecoins her:
LN9Ar3v4sr1kL3dN5K8BBQwrWaAakv6VzU

En kvart,halv hel eller flere,det hele hjælper til!

En fjerdedel af penuts vægt er proteiner!

p***@gmail.com
2017-06-17 17:52:40 UTC
Nå, ja....jeg bliver nødt til at få mine fingerbøl tilbage, ellers kan jeg ikke gøre regnvejr mere, på grund af uheldige omstændigheder!

De kan tages ud af baghovedet pp åndsamøben med en pincet fra neden af, ret nemt hvis i sidder med hans hoved ligesom en skål i skødet,efter det er kommet af!