Den hæslige sandhed om folkemord på kristne
2017-08-10 15:57:32 UTC

The Ugly Truth About Christian Genocide
Ezra Levant and Stefan Molyneux

1 times interessant lytten - ikke mindst for Lyrik

Save The Christians: http://www.savethechristians.com
Lyrik
2017-08-11 08:28:58 UTC
http://youtu.be/QmFEt3L4kRM
The Ugly Truth About Christian Genocide
Ezra Levant and Stefan Molyneux
1 times interessant lytten - ikke mindst for Lyrik
Save The Christians: http://www.savethechristians.com
,,,,,,,,,,,,,,,

Tak for tilliden.;-) Men jeg ved godt at muslimer har myrdet og
fordrevet kristne i det mellemste østen, siden de erobrede dets
kulturelle centrum Konstantinopel i 1453.
Det er bare gået tilbage for kristendommen i det mellemøstlige område
siden da.

**Kristendommen næres af martyrernes blod.**

Sådan har det været siden Romerrigets dage.
"First Blood" var Jesus.
Siden martyrene i arenaerne, forfølgelser med bål og brand.

Alligevel den største tro på jorden.

Idag søges de ødelagt ved at fortie rædslerne og forfølgelserne. Jøderne
fører islams banner, skønt selv forfulgte.(De føler sig beslægtet med
islam, mens kristne er fortalere for "Den falske Messias Jesus")

Den ateistiske presse foreslår stormoskeer i hele landet!

Imod alt dette står jeg gammel, men ikke træt, på mine bare fødder og
stemmer imod.;-)))

jens
Ejvind Kruse
2017-08-11 09:00:50 UTC
Post by Lyrik
Post by Martin Larsen
http://youtu.be/QmFEt3L4kRM
[...]
Hvad så med at tage noget hensigtsmæssigt fodtøj på i stedet?
F. eks. noget jernbeslået?
--
Ejvind Kruse