Hjortsoe-markedet - hvad fanden taler I om ?
Steen Hjortsoe
2017-06-16 11:54:19 UTC
Jeg er en ganske fattig pensionist og fatter ikke, hvad I taler om.

Jeg har intet økonomisk udbytte ud af mine udgydelser.

Steen Hjortsø
Vidal
2017-06-16 12:58:13 UTC
Det er jo en skam.
Steen Hjortsoe
2017-06-16 13:19:30 UTC
Post by Vidal
Post by Steen Hjortsoe
Jeg er en ganske fattig pensionist og fatter ikke, hvad I taler om.
Jeg har intet økonomisk udbytte ud af mine udgydelser.
Det er jo en skam.
Muligvis, men det opklarer jo ikke, hvad det er I fabler om i forbindelse med 'Hjortsoe'-markedet. Hvad taler I om ?

Dette er et offentligt diskussionsforum, ikke et hemmeligt selskabs underfundige, obskure krumspring, eller bør i hvert fald ikke være det.