Bit lite!
p***@gmail.com
2017-06-11 12:11:06 UTC
Jeg har fået fat på en god mængde af de de nye der er til salg hos Litebit, OKCash!

Inden at de bliver for dyre, bare for en sikkerheds skyld hvis nu de går hen og bliver den nye et-bit-lite Coin og så har jeg 300€ stående i reserve til at købe for, jeg har ikke nogen af de der reddcoin som jeg syntes virker som et uheldigt socialt tilfælde eller noget underligt som de så også nægter at opbevare for kunderne ser det ud til, de er åbenbart udemærkede, men underlige!

p***@gmail.com
2017-06-11 12:12:10 UTC
Ontopic fordi Krypto valuta og lovgivning!

p***@gmail.com
2017-06-11 12:20:37 UTC
Nå, det kan man så godt alligevel, have dem stående his Litebit!
RDD (redcoin), jeg skynder mig at købe nogen!

p***@gmail.com
2017-06-11 12:26:16 UTC
Hos litebit ikke his litebit, man kan godt have dem stående der men der er ingen til salg lige nu!

p***@gmail.com
2017-06-11 12:42:46 UTC
Her er så min holder hos Litebit til OKCash:PNDhx9eoMP1nBu1vS82UVWvbh9eYdosLaB

Og den til RDD(Redcoin):
RdqB5kP3RD9aJUXE9KAGoGpprcFKKSQ7Ty

p***@gmail.com
2017-06-11 13:51:43 UTC
Jeg var lige ved at gøre Etherum op af lommen/holderen for at købe Redcoin et andet sted end hos Litebit!

Men har ikke gjort det endnu, fandt et sted der hed shapeshift hvor man kunne veksle Etherum til Redcoin!

p***@gmail.com
2017-06-11 14:28:30 UTC
Jeg sidder og kigger på min Etherum holder app og Bitcoin holder app!

Det er forholdsvis simpelt,man har en eller flere offentlige nøgler(det er adressen folk sender penge til)

Så har man en privat nøgle og et password!

Men på min Bitcoin holder er de offentlige nøgler kaldt private nøgler,
Og man har en række ord(password) til at genopbygge ens holder efter den er blevet slettet!

De ægte private nøgler er så dem man i kombination med password bruger til at genopbygge, hvis ting er forholdsvis sådan ligetil...

Jeg syntes det er et problem at kalde de offentlige nøgler(ens adresser folk sender penge til og skal kende for at kunne sende en penge) for private nøgler!
som i Mycellium Bitcoin klienten

p***@gmail.com
2017-06-11 21:51:56 UTC
RDD er så ReddCoin det er den jeg har på nuværende tidspunkt, der er en anden der hedder RedCoin, den ligger lidt lavere!

p***@gmail.com
2017-06-11 23:13:52 UTC
Altså jeg kan bedre li at bruge
Litecoin end Ethereum, den er meget
bedre og hurtigere i det!

Desuden har jeg siddet og rodet rundt med Ethereum, og det hat kostet min en formue i form af en ødelagt manglende nøglefil,password og 0,2089Eth

Jeg vil heller bare sådan have Lite coin og Bitcoin på min telefon!

Og det er også sådan selv hvis jeg finder en nøgle fil jeg ikke har sådan copy og lastet så meget rundt i indtil jeg blev i tvivl om et mellemrum, og password sådan..jeg syntes virkelig at Litecoin er meget hurtigere og behageligere at bruge!

Og det er flere gange nu, at ripplerne ikke virker og jeg skal have fat på nogen til at kunne betale transit penge eller noget andet og det har været Litecoin der har reddet mig hvergang!

p***@gmail.com
2017-06-12 15:37:59 UTC
Nå, har gjort min Ethereum adresse/wallet/nøgle ind i en ny holder app og så skal jeg bare have dem sendt til min Litebit holder for at se om jeg kan skyde dem ud, jeg har et par password at prøve, det er jo alligevel 0,208959 ETH ,altså det skulle være underligt om jeg ikke har et password et eller andet sted der passer, faktisk ved jeg at jeg har det!

p***@gmail.com
2017-06-12 20:19:09 UTC
Der er alt for mange RDD, det er mange milliarder, OkCash er bedre 71,78millioner!

p***@gmail.com
2017-06-12 07:44:59 UTC
ReddCoin(RDD) det er ne anden der hedder RedCoin!

Marketcap er rapporteret korrekt på coinmarketcap for OKCash nu ser det ud til!

p***@gmail.com
2017-06-12 07:53:52 UTC
Der er jo en væsentlig forskel sammenlignet med igår!

Noget i retning af igår 1.845618e7€
I stedet for som nu 8845969.0€

p***@gmail.com
2017-06-12 12:37:02 UTC
Myriad og Doge ligger sådan skulder ved skulder efterhånden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærle