Trump, Flynn, og den russiske ambassadør
TomL
2017-02-22 06:40:49 UTC
<http://europe.newsweek.com/why-flynn-russia-affair-troubling-trump-559132>
--
Tom, CA
Lyrik
2017-02-22 10:32:02 UTC
Post by TomL
<http://europe.newsweek.com/why-flynn-russia-affair-troubling-trump-559132>
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Så fandt du igen lidt lügenpresse-guf!

Rusland skal være en fjende man ikke kan snakke fornuftigt med!
Ja nu skal det være forbudt bare at snakke med deres ambassadør!

Glæder du dig til krigen med Rusland?

USA vil blive en ørken! Men så kommer du nærmere i dit inderlige venskab
med Saudi Arabien. Så er i alle beduiner!

"Jamen Rusland vil også blive en ørken! Det er det dejlige ved det."

Ja det kan du så trøste dig med. Men der bliver ingen taxa-kørsel!

jens
Vidal
2017-02-22 15:47:03 UTC
Post by Lyrik
Post by TomL
[...]
Ingen glæder sig til krigen. Alle kender konsekvenserne
af en international atomkrig.
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/gud-faedreland-og-putin-om-marie-krarups-udenrigspolitiske-eventyr
Hvad??
JvA
2017-02-22 17:24:23 UTC
Post by Lyrik
Ja det kan du så trøste dig med. Men der bliver ingen taxa-kørsel!
Hvad??

:::

TomL arbejder vist ikke som taxachauffør, se tidligere diskussioner med AHW.
Så vidt jeg har forstået arbejder han for en int. virksomhed, hvis
indtjeningsgrundlag i høj grad afhænger af efterspørgslen fra
statskapitalistiske Kina. Trump er som bekendt ikke helt tilfreds med de
ulige konkurrencevilkår, så TomL frygter at der kan opstå en handelskrig ml.
de to lande. (= ingen lønforhøjelse, ingen bonus)....

:)
Vidal
2017-02-22 22:59:05 UTC
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
Nu er det jo tilsyneladende mit indlæg du besvare, jeg har
på intet tidspunkt forestillet mig Tom er taxachauffør, ikke
der ville være noget galt med det, det ganske rigtigt en
reminiscens fra Wilstrup

Men det er jo efterhånden ganske typisk for denne gruppe, når
de politiske argumenter slipper op, og det gør de ganske hurtigt,
griber man til forsøg på personlige angreb helt ud i det latterlige.

Som oftest snak uden helt substans, og som oftest også uden relevans.
For mit eget vedkommende er Hinnerup missionshus blevet et slags
angrebspunkt, selv om jeg intet har haft det at gøre med det.
nogensinde.

Det blev introduceret af Martin Larsen og ivrigt fulgt op på
af f.eks. Ejvind Kruse. Meningsløs dum snak i indlæg efter
indlæg. Et forsøg på et meningsløs personligt angreb, der rammer
helt uden for skiven. Men åbenbart vigtigt for dem, der har
åbenlyse problemer med at navigere i en sær politisk situatioæn,
hvor dumhed og meningsløs snak er blevet vigtige politiske
argumenter
JvA
2017-02-23 03:59:54 UTC
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]

***
Det var en spøg, og åbenbart ikke velset i Hinnerup missionshus, ok glem
det.
Vidal
2017-02-23 09:56:19 UTC
Post by Vidal
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
Har du også (som Martin Larsen åbenbart) din gang i Hinnerups
missionshus? Jeg tror ikke nogen der, har noget med nogen
anelse om dk.politik
Ejvind Kruse
2017-02-23 10:25:52 UTC
Post by Vidal
Post by Vidal
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
Det lader da ellers ikke lige til, at I helligfimshyklere er apolitiske?
Ejvind Kruse
Ejvind Kruse
2017-02-23 09:10:38 UTC
Post by Vidal
[...]
Det var da en rammende selvbiografi du fik afleveret der.
Sikke en selvindsigt du har erhvervet dig på dine gamle
dage, den var ikke gået for blot få år siden.
Ejvind Kruse
Vidal
2017-02-23 11:42:34 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
[...]
Bemærk, at indtil videre er jeg den der repræsenterer
flertallet i Danmark her i gruppen.

http://www.altinget.dk/artikel/maaling-fortsat-stor-opbakning-til-eu-i-danmark

Men trods stigende skepsis over EU – og et nej til at droppe
retsforbeholdet i december – er der fortsat solid opbakning til det
danske EU-medlemskab.

Det viser en meningsmåling, som Norstat har foretaget i starten af juni
blandt 1.002 danskere.

57 procent svarer nej til, at Danmark skal forlade EU, mens 27 procent
svarer ja.

Politisk slutter jeg op om det parti, der er størst, og som
de fleste stemmer på:

http://www.b.dk/politiko/barometeret
Ejvind Kruse
2017-02-24 08:08:51 UTC
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
[...]
Tænk sig at flertallet af danskere er besserwisserhelligfimshyklere,
det havde jeg ikke i min vildeste fantasi forstillet mig.

Nu er jeg da virkelig glad for, at jeg ikke er som folk er flest,
Ejvind Kruse
Vidal
Ja, danskerne kan prise sig lykkelige.
Ejvind Kruse
2017-02-25 08:59:23 UTC
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
[...]
Og vi andre er rigtig glade for at der kun er små 25%
af vælgerne der har det som dig.
Ejvind Kruse
Ejvind Kruse
2017-02-25 09:08:35 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
[...]
Og at små 25% af vælgerne skulle være socialdemokratiske
besserwisserhelligfimshyklere, det tror jeg simpelthen ikke på.
Ejvind Kruse
Vidal
2017-02-25 09:35:41 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
[...]
Jeg tror heller ikke på at 14.6 % af vælgerne faktisk
er DFere.
Ejvind Kruse
2017-02-26 09:29:40 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
[...]
Jeg tror heller ikke på at de knap 25% af vælgerne er helt normale.
Ejvind Kruse
Martin Larsen
Er der så mange der stemmer på Blekingegade- og Trotylbanden?
Vidal
2017-02-25 09:48:00 UTC
Post by Martin Larsen
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
Post by Ejvind Kruse
Post by Vidal
[...]
Spørg de tidligere medlemmer af hhv Blekingegade- og Trotylbanden,
Ralf&Karen, hvem de stemmer på for tiden.

http://medderesegneord.blogspot.dk/search/label/Karen%20Jespersen
Vidal
2017-02-25 09:53:50 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
----
- i august bekender fremtrædende medlemmer af Gruppe 79 - bl.a. Karen
Jespersen og Ralf Pittelkow - sig som tilhængere af «røde undtagelser»
(indskrænkning af demokratiet under give vilkår)."
----

I 1980! Et par år før hun blev Venstre! Indskrænkninger
af demokratiet.
TomL
2017-02-23 02:49:51 UTC
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
Så har du forstået forkert, og skal vi så ikke lige holde privatforhold ude
af de politiske diskussioner?
Men du har ret i, at jeg ikke arbejder som taxachauffør.
Tom, CA
TomL
2017-02-23 02:49:52 UTC
Post by Lyrik
Post by TomL
<http://europe.newsweek.com/why-flynn-russia-affair-troubling-trump-559132>
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Så fandt du igen lidt lügenpresse-guf!
Spar mig for din tåbeligheder og nazi-ordforråd.
Post by Lyrik
Rusland skal være en fjende man ikke kan snakke fornuftigt med!
Ja nu skal det være forbudt bare at snakke med deres ambassadør!
Nej det er ikke forbudt at snakke, men der er ting man ikke kan sige og
gøre.
Post by Lyrik
Glæder du dig til krigen med Rusland?
Forhåbentlig kommer det ikke til krig. Risikoen er dog nok større med en
irrationel megaloman narcissist som præsident i USA.

[snip vrøvl]
Tom, CA
E.D
2017-02-22 10:37:03 UTC
Post by TomL
<http://europe.newsweek.com/why-flynn-russia-affair-troubling-trump-559132>
The Political Assassination of Michael Flynn
https://www.bloomberg.com/view/articles/2017-02-14/the-political-assassination-of-michael-flynn

E.Dalgas
TomL
2017-02-23 02:54:48 UTC
Post by E.D
Post by TomL
<http://europe.newsweek.com/why-flynn-russia-affair-troubling-trump-559132>
The Political Assassination of Michael Flynn
https://www.bloomberg.com/view/articles/2017-02-14/the-political-assassination-of-michael-flynn
Nej, hvor er det overraskende, at politiske modstandere vil brugen mandens
lovbrud til at ramme ham. Og her troede vi alle, at politik på det niveau
var lutter lagkage, venskaber, enhjørninger og regnbuer.
Det ændrer bare ikke på, at han muligvis hat brudt loven i samtalerne med
den russiske ambassadør, og det muligvis er del af et større billede af
tvivlsom kontakt mellem topfolk i Trumps team og russiske regerings- og
efterretningsfolk.
Nok til, at det bør undersøges med passende alvor og hast af kongressen.
Tom, CA
E.D
2017-02-23 08:22:54 UTC
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Politiske modstandere ?..eller bestilt sabotage ? Det sidste er mest
sandsynligt fordi Flynn, ifølge FBI, IKKE har begået lovbrud.

FBI reviewed Flynn’s calls with Russian ambassador but found nothing
illicit
https://www.washingtonpost.com/world/national-security/fbi-reviewed-flynns-calls-with-russian-ambassador-but-found-nothing-illicit/2017/01/23/aa83879a-e1ae-11e6-a547-5fb9411d332c_story.html?utm_term=.fc1585a0cbc9
Post by TomL
[...]
Det er George Soros og hans `politiske` lejesvende der burde iværksættes en
undersøgelse mod. Især Demokraterne har smagt hans ødelæggende indflydelse
på deres parti og en række prominente republikanere er godt igang med at
kopiere den undergravende virksomhed.

/Soros, Alarmed by Trump, Pours Money into 2016 Race
https://www.bloomberg.com/politics/articles/2016-03-15/soros-alarmed-by-trump-pours-money-into-2016-race

/How George Soros Destroyed The Democratic Party
http://www.zerohedge.com/news/2017-01-01/how-george-soros-destroyed-democratic-party

/DEMOCRAT SOROS FUNDED Paul Ryan, Marco Rubio, Jeb Bush, John McCain, John
Kasich, Lindsey Graham in 2016!
http://www.thegatewaypundit.com/2017/02/soros-funded-paul-ryan-marco-rubio-jeb-bush-john-mccain-john-kasich-lindsey-graham-2016/

E.Dalgas
TomL
2017-02-23 08:36:45 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Iflg en artikel, der er en måned gammel?
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Undersøgelse om hvad? Hvad mener du, at Soros har gjort, det er ulovligt?
Tom, CA
E.D
2017-02-23 09:08:29 UTC
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Ja, det er jo de eneste virkelige *facts* i sagen, som til dato er
offentliggjort.
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
/Thousands Sign New White House Petition To ARREST GEORGE SOROS
http://www.thegatewaypundit.com/2017/02/thousands-signed-white-house-petition-arrest-george-soros/

E.Dalgas
S.A.Thomsen
Fakta er irrelevante for TomL, hvis de strider mod hans verdenssyn. :-(
TomL
2017-02-24 07:22:13 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Hvilke fakta tænker du på i denne sammenhæng? Det kan da ikke være
påstandene i den artikel, der blev henvist til? De lever vist ikke op til
din høje standard for fakta og bevis, jvf vores diskussion for et stykke
tid siden om medier og kilder og dokumentation.
Tom, CA
J. Nielsen
2017-02-23 16:16:41 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Iflg en artikel, der er en måned gammel?
Ja, det er jo de eneste virkelige *facts* i sagen, som til dato er
offentliggjort.
Det er "Russia hacked the election" om igen. Masser af antydninger -
ingen fakta som vi almindelige dødelige må få indblik i. Hvorfor mon?
-JN-
Vidal
2017-02-24 07:12:37 UTC
Post by J. Nielsen
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Angående 'Russia hacked the election':

Nu er efterretningsvæsnernes rapporter jo sjældent
offentligt tilgængelige. Skulle J. Nielsen have fuld
informationstilgang?

http://www.fyens.dk/udland/Ny-rapport-Putin-staar-bag-hackerangreb-mod-praesidentvalg/artikel/3112652
-----

Alarmklokkerne ringer hos europæiske regeringer og
efterretningstjenester efter de seneste afsløringer af de russiske
cyberangreb i forbindelse med sidste års præsidentvalg i USA. I Danmark
bliver offentlige computernetværk hvert år udsat for op imod 1.000
cyberangreb, der er så alvorlige, at de bliver undersøgt og vurderet af
Center for Cybersikkerhed under Forsvarets Efterretningstjeneste. I
lande som Tyskland, Frankrig og Sverige er antallet langt højere.

»Vi anser cybertruslen for at være meget høj. Vi har ikke et udtryk for
noget, der er højere. Ud over truslen er der også de aktuelle
handlinger, som vi ser på vore netværk, om ikke dagligt så meget
regelmæssigt. Nettene bliver brugt aggressivt til at indhente
oplysninger af alle mulige slags fra fremmede stater,« siger chefen for
Center for Cybersikkerhed, Thomas Lund-Sørensen, og tilføjer:

http://www.b.dk/nationalt/foer-skaebnevalg-europa-ruster-sig-mod-cyberangreb-fra-rusland

-----
I Danmark: Regeringen har bevilget ca. 1/2 millard yderligere til
Forsvarets Efterretningstjeneste og Center for Cybersikkerhed til
opbygning og brug for en offensiv cyber angrebs kapacitet.
TomL
2017-02-24 07:04:04 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Hvorfor ophøjer du denne ene, en måned gamle artikel til noget specielt?
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Hvad mener du, at Soros har gjort, der er ulovligt?
Tom, CA
E.D
2017-02-24 09:38:23 UTC
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Det har jeg lige svaret på. Flynn sagen fastholdes kun for at angribe
Trump, anført af George Soros politiske cheerleaders.

Senator Chuck Schumer leads chant of "Dump Trump!" during New York City
rally:

Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Det bør undersøges om Soros mange millioner bruges til at financere
organisationer som står bag voldelige protester mod USA`s præsident.

Det bør også undersøges om Soros mange milioner bruges til at skabe et
ugennemsigtigt NGO milijø der virker undergravende på det amerikanske
samfund og dermed skader landet.

Hvis Soros støttede Trump og var en milliardær af russisk oprindelse, med
gamle forbindelser til Putin, ville sagen være klar..ikke sandt Tom ?
Medierne ville gå amok og kræve ham retsforfulgt omgående.

Men da Soros er storsponser af det etablerede politiske system, som `deep
state` konspirationen i årevis har opbygget for at harmonisere og ændre USA
til en `socialdemokratisk` stormagt der kan gennemtrumfe globalisering, er
George Soros og hans anti-amerikanske aganda fredet.

"The main obstacle to a stable and just world order is the United States.
This is a harsh — indeed, for me, painful — thing to say, but unfortunately
I am convinced it is true. The United States continues to set the agenda
for the world in spite of its loss of influence since 9/11, and the Bush
administration is setting the wrong agenda . The Bush agenda is
nationalistic: it emphasizes the use of force and ignores global problems
whose solution requires international cooperation. The rest of the world
dances to the tune the United States is playing, and if that continues too
long we are in danger of destroying our civilization. Changing the attitude
and policies of the United States remains my top priority." - George Soros.

E.Dalgas
TomL
2017-02-24 11:06:45 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Det har jeg lige svaret på.
Nej. Du fremførte en MENING, uden saglig begrundelse, hvorfor lige netop
denne artikel repræsenterer fakta.
Post by E.D
Flynn sagen fastholdes kun for at angribe
Trump, anført af George Soros politiske cheerleaders.
Mener du.
Post by E.D
Senator Chuck Schumer leads chant of "Dump Trump!" during New York City
Og?
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Fordi paranoide konspirationsteoretikere ikke kan lide hans politiske
ståsted?
Post by E.D
Det bør også undersøges om Soros mange milioner bruges til at skabe et
ugennemsigtigt NGO milijø der virker undergravende på det amerikanske
samfund og dermed skader landet.
Hvis han bruger millionerne på demokratisk vis,...
Post by E.D
Hvis Soros støttede Trump og var en milliardær af russisk oprindelse, med
gamle forbindelser til Putin, ville sagen være klar..ikke sandt Tom ?
Medierne ville gå amok og kræve ham retsforfulgt omgående.
Ikke retsforfulgt, medmindre der var begrundet mistanke om ulovlighed.
Hvad er soros parallel til Putin i dit eksempel? Hvilken fjendtlig magt
har Soros forbindelse til?
Tom, CA
E.D
2017-02-24 11:47:37 UTC
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Begrundelsen er FBI`s frikendelse af Flynn.
Post by TomL
Post by E.D
Flynn sagen fastholdes kun for at angribe
Trump, anført af George Soros politiske cheerleaders.
Mener du.
Ja, der er jo ingen beviser mod Flynn....
Post by TomL
Post by E.D
Senator Chuck Schumer leads chant of "Dump Trump!" during New York City
Og?
Chuck Schumer ønsker en demokratisk valgt præsident afsat.....
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Nej, fordi Soros angiveligt betaler demonstranterne....
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Det bør undersøges.
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Putin mistænkes for det George Soros beviseligt gør....
Post by TomL
Hvilken fjendtlig magt
har Soros forbindelse til?
det bør undersøges.

E.Dalgas
TomL
2017-02-25 06:28:41 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
FBI har ikke frikendt Flynn.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Flynn sagen fastholdes kun for at angribe
Trump, anført af George Soros politiske cheerleaders.
Mener du.
Ja, der er jo ingen beviser mod Flynn....
Det ved vi ikke før, det er en undersøgelse.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Senator Chuck Schumer leads chant of "Dump Trump!" during New York City
Og?
Chuck Schumer ønsker en demokratisk valgt præsident afsat.....
Fordi han synger "dump Trump"? Det kan være, at han mener det skal ske
med fuldstændig demokratiske metoder?
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Angiveligt?
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Hvis det et begrundet mistanke kan politi eller FBI undersøge. Indtil
videre er det bare en Tom konspirationsteori.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Repræsenterer en fjendtlig atombevæbnet magt, det står bag ulovlig hacking
af et politisk partis computere, og på ulovlig vis forsøger at påvirke den
demokratiske process?
Post by E.D
Post by TomL
Hvilken fjendtlig magt
har Soros forbindelse til?
det bør undersøges.
Hvorfor? Fordi er konspirationsteori højrefløjswebsite mener det?
Tom, CA
E.D
2017-02-25 10:55:09 UTC
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Hans tlf. samtaler med russerne er undersøgt af FBI og de fandt ikke noget
ulovligt i dem.
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Flynn sagen fastholdes kun for at angribe
Trump, anført af George Soros politiske cheerleaders.
Mener du.
Ja, der er jo ingen beviser mod Flynn....
Det ved vi ikke før, det er en undersøgelse.
Man håber jo bare at finde noget på Trump...
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Så burde han jo starte med at respektere valgets udfald....!
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Ja..
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Det synes jeg ikke.
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Nej, forsøger at påvirke valget, dvs. nu er det udfaldet af valget det
drejer sig om. Jeg betragter begrebet `deep state` som en magtstruktur med
negativ indflydelse på demokratiet, en `fjendtlig magtstruktur`.
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Hvilken fjendtlig magt
har Soros forbindelse til?
det bør undersøges.
Hvorfor? Fordi er konspirationsteori højrefløjswebsite mener det?
Nej, fordi `deep state` konspirationen ikke længere er en teori.

E.Dalgas
Vidal
2017-02-25 12:07:51 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Fordi han synger "dump Trump"? Det kan være, at han mener det skal ske
med fuldstændig demokratiske metoder?
Så burde han jo starte med at respektere valgets udfald....!
Det er helt til grin, at forsøge at fremføre det
synspunkt i denne gruppe. Tænk hvis jeg under Helle
Thorning regering ville have krævet at folk, de
skulle undlade at kritisere den socialdemokratiske,
for ligesom at respektere valgets udfald,
hvor langt tror du jeg var kommet med det, som et
politisk argument?

Men lad os vente og se, når der kommer en ny S rege-
ring her i Danmark. Så skal I ikke i jeres had til
Socialdemokratiet, begynde at stille spørgsmål til
en sådan regering. Det vil jo tilsvarende være et
angreb på demokratiet og den demokratiske proces.
TomL
2017-02-26 05:56:37 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Iflg. den ene artikel, som du har valgt at ophøje til Sandhed.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Der er masser af forhold og faktorer, der peger på uregelmæssigheder. Nok
til, at det bør undersøges.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Det gør han da også.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Så hvergang et paranoidt konspirations-website slynger om sig med
beskyldninger, så skal FBI undersøge? Eller er det kun når det drejer sig
om folk, som du ikke kan lide?
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Det synes jeg.
Og hvad vi synes er inderligt ligegyldigt i den sammenhæng. Et apolitisk
embedsmandsværk mener tilsyneladende ikke, at der er nok der peger i den
retning.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Er det ulovligt at påvirke valget gennem den demokratiske process? Jeg
forstår stadig ikke, hvilke ulovligheder du mener soros er skyldig i.
Post by E.D
Jeg betragter begrebet `deep state` som en magtstruktur med
negativ indflydelse på demokratiet, en `fjendtlig magtstruktur`.
Flere trylleord.
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Begrebet er afløseren for verdensregering, Bilderberg, og deres sorte
helikoptere?
Tom, CA
E.D
2017-02-26 11:07:33 UTC
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Historien er dækket bredt af de amerikanske medier og ingen har såvidt jeg
ved, skrevet andet end at FBI ikke fandt noget ulovligt i Flynn samtalerne.
Der mangler simpelthen beviser mod manden, er det så svært at forstå ?

/Michael Flynn unlikely to face charges for lying to FBI, sources say
http://www.cbsnews.com/news/michael-flynn-unlikely-charges-lying-fbi-sources/
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Fremført af George Soros cheerleaders, som ikke har skyggen af beviser mod
en mand som Flynn. Vicepræsident Pence startede sagen ved at benægte enhver
kontakt mellem russerne og Trump administrationen. Flynn tog `loyalt`
skylden for den dårlige kommunikation mellem hans chefer. Amatøragtigt! Men
længere er den ikke !
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Næppe..

/The hidden political message of Chuck Schumer's inaugural speech
http://www.vox.com/2017/1/20/14337146/chuck-schumer-trump-inauguration
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
For at bruge dine egne ord: "Der er masser af forhold og faktorer, der
peger på uregelmæssigheder. Nok til, at det bør undersøges." /citat slut
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Min mening bygger på de dybt forstyrende udtalelser som Soros er citeret
for gennem årene og hans aktiviteter i det lys.
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
[...]
Jeg mener at Soros indflydelse destabilisere USA. En anklage som medierne
fremføre mod Putin via Trump, men som burde fremføres mod Soros via hans
sponsorater af organisationer og politikkere der forsøger at afsætte Trump.
Post by TomL
Post by E.D
Jeg betragter begrebet `deep state` som en magtstruktur med
negativ indflydelse på demokratiet, en `fjendtlig magtstruktur`.
Flere trylleord.
Greenwald: Rooting For "Deep State" To Undermine Trump Is Destroying
Democracy In Name Of Saving It

Artikel/Video:
http://www.realclearpolitics.com/video/2017/02/17/glenn_greenwald_to_support_cia_attacking_elected_branches_of_government_is_warped.html
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
Det er alvorligt og jeg fatter ikke hvordan folk kan lade sig splitte af
mennesker som Trump og Soros. Det er polariseringen og splittelserne som
deres tilsyneladende `personlige` magtkampe generere der er farlige og det
stiller dem begge på den forkerte side, af det jeg betragter som den brede
befolknings virkelige interesser.

--

E.Dalgas

Vidal
Er du nu igen inde på noget med *okkulte* kræfter?
Vidal
2017-02-24 11:35:48 UTC
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
rally: http://youtu.be/6J4yTgOvKHk
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
Post by E.D
Post by TomL
[...]
The Gateway Pundit:

The Gateway Pundit is a hard-right website that is not afraid of
conspiracy theories and the occasional flirtation with outright white
supremacists. Not a credible source that occasionally publishes fake news.

-------

The Gateway Pundit publishes information that cannot be validated and
that is anti scientific fact. The information provided should be
regarded as speculative opinion or propaganda and cannot be
substantiated by fact or evidence. It is among the most untrustworthy
sources in the media.

http://www.fakenewschecker.com/fake-news-source/gateway-pundit
J. Nielsen
2017-02-22 15:51:38 UTC
Post by TomL
<http://europe.newsweek.com/why-flynn-russia-affair-troubling-trump-559132>
Viel Geschrei und wenig Wolle...
-JN-
JvA
2017-02-22 17:22:50 UTC
"TomL" skrev i meddelelsen news:RnarA.11630$***@fx37.iad...

<http://europe.newsweek.com/why-flynn-russia-affair-troubling-trump-559132>

OK, jeg gætter på at det er de progressives bedste bud på at fælde Trump.
Mon det lykkes, eller måske skal man bare fjerne ham fysisk ligesom Mursi?
TomL
2017-02-23 02:49:51 UTC
Post by TomL
[...]
Utroligt, at Trumpetisterne vil se gennem fingrene på eventuelle lovbrud i
landsforræderi-klassen, bare fordi Trump mener og gør det "rigtige" i
forhold til indvandring og muslimer.
Tom, CA
JvA
2017-02-23 04:43:00 UTC
Post by TomL
[...]

Utroligt at se de progressive påtage sig rollen som anklager, dommer og
bøddel på samme tid. Men ja, indvandringen spiller naturligvis også ind i
min samlet vurdering af manden om end længere nede ad rangstigen.
TomL
2017-02-23 06:55:08 UTC
Post by TomL
Post by TomL
[...]
Nej, jeg mener bare, at Kongressen skal gøre deres forbandede pligt og leve
op til idealerne om magtens tre-deling og "checks and balances". I
nærværende betyder det en undersøgelse af, hvad der er sket og hvem der
vidste hvad hvornår.
Post by TomL
Men ja, indvandringen spiller naturligvis også ind i
min samlet vurdering af manden om end længere nede ad rangstigen.
Jeg ville aldrig bifalde eller undskylde anti-demokratiske tendenser eller
lystløgneri, bare fordi det tjener et politisk synspunkt jeg er enig i.
F.eks. var Obama en elendig præsident mht overvågning og
privatlivskrænkelser. Også elendig mht beskyttelse af "whistleblowers".
Tom, CA
JvA
2017-02-23 09:39:25 UTC
Post by TomL
Post by TomL
[...]

Ja, det ville være drømme scenariet for alle Trump haderne, brænd manden på
bålet, men få det til at se legitimt ud. Du får ikke republikanerne med på
den galej, hverken i kongressen eller i senatet. Næh, man burde nok snarere
iværksætte en undersøgelse af lækagen, dvs. lækkede FBI oplysningerne om
Flynn til pressen, for det ville være særdeles problematisk på mange måder,
hvis ikke ligefrem ulovligt.
Post by TomL
[...]

Åh nej, ikke den igen, hvilke anti-demokratiske tendenser, Trump gik til
valg på at stramme op for indvandringen, han følger sådan set bare op på det
han lovede vælgerne.

F.eks. var Obama en elendig præsident mht overvågning og
privatlivskrænkelser. Også elendig mht beskyttelse af "whistleblowers".

***

Han var elendig på stort set alle områder, kun fordi MSM dækkede over ham i
helt uhørt grad, kom han nogenlunde intakt igennem regeringsperioden og med
sit renomme i behold.
J. Nielsen
2017-02-23 16:16:41 UTC
Post by JvA
Han var elendig på stort set alle områder, kun fordi MSM dækkede over ham i
helt uhørt grad, kom han nogenlunde intakt igennem regeringsperioden og med
sit renomme i behold.
" For all his brilliant rhetoric and flash , Obama went into the phone
booth as Superman and came out as Clark Kent ."
Fred Greenstein
-JN-
TomL
2017-02-24 07:28:09 UTC
Post by TomL
Post by TomL
Post by TomL
[...]
Der er ingen, der skal brændes eller fordømmes uden en reel og fair
undersøgelse. Og det er Kongressens pligt at denne undersøgelse finder
sted.
Post by TomL
Du får ikke republikanerne med på
den galej, hverken i kongressen eller i senatet.
Fordi vi er i den absurde situation at parti-loyalitet er vigtigere end
nationens ve og vel.
Post by TomL
[...]
Hvorfor mener du, at det er enten-eller? Begge dele kan og bør
undersøges.
Post by TomL
Post by TomL
[...]
Det giver ikke licens til at overtræde demokratiske spilleregler, eller se
stort på forfatningens regler om magtens tredeling.
Bortset fra, at kommentaren om anti-demokratiske tendenser handlede her
ikke om indvandringspolitik.
Post by TomL
[...]
En masse jobs blev skabt mens Obama var præsident. Ikke gennem
publicitystunts som når Trump griber ind i det kapitalistiske frie marked
og vrider armen om på Carrier for at "redde" 800 jobs, men gennem økonomisk
politik.
Den evindelige vage henvisning til MSM er ufattelig tynd, og har ikke basis
i fakta.
Tom, CA
S.A.Thomsen
Lige præcis. :-)
J. Nielsen
2017-02-23 16:16:41 UTC
Post by TomL
Utroligt, at Trumpetisterne vil se gennem fingrene på eventuelle lovbrud i
landsforræderi-klassen, bare fordi Trump mener og gør det "rigtige" i
forhold til indvandring og muslimer.
Hvis der er tale om lovbrud i "landsforræderi-klassen" har vi næppe hørt
det sidste i sagen.

Tilgiv mig at jeg ikke holder vejret til det er bevist...
-JN-
TomL
2017-02-24 07:28:10 UTC
Post by J. Nielsen
Post by TomL
[...]
Det gør jeg heller ikke. Republikanerne i Kongressen mener, at det er
vigtigere at forbyde trans-gender individder at bruge det "forkerte"
toilet, end det er at finde ud af, om topfolk i Trumps bande har overtrådt
loven. Sålænge Trump hjælper med at gennemføre republikanske politiske
prioriteter, så sker der ikke noget. I det mindste ikke før 2018
midtvejsvalget.
--
Tom, CA