Den stjålne telefon!
Add Reply
p***@gmail.com
2017-06-18 19:43:35 UTC
Jeg har altid haft en stjålen telefon, lige siden hele tiden syntes jeg, fra det tidspunkt jeg turde skrive negative ting om DF!

Jeg køber den i en forretning og gør garanti beviser og sådan, gemt væk og et stykke tid senere er den stjålen, midt mens jeg skriver negative ting om DF!

Uden at folk har taget den eller noget,
er den blevet til en stjålen telefon i store dele af verden!

Jeg syntes det er hver gang at der er penge på eller lignende, feks nu her er min telefon software blevet hullet sådan at hvis folk ringer og jeg tager imod samtalen, snakker med dem, så kan jeg ikke smide røret på, jeg bliver nødt til at tage batteriet ud!

Jeg har hele tiden haft min egen købt,
fra ny af, sådan at den er min!

Den er ikke lejet hos mobilselskabet!

Jeg er lidt i tvivl om forrige gang nu jeg tænker over det!

Det er muligt at jeg siddet og får skylden for jeres forbrydelser endnu, og min underbevidsthed bare forsøger at følge med!

p***@gmail.com
2017-06-18 19:55:02 UTC
Jeg forventet at sidde udenfor med mine tyvekoster om en times tid og spise fed lammekød fra New Zealand med flødekartofler!

Sen aftens mad!

p***@gmail.com
2017-06-18 20:03:05 UTC
Jeg sidder og pønser på at gøre regnvejr igen henover en af de største byer i verden igen, for at gøre en halv million nye mennesker mere,bare for at gøre mig selv til Far Peter noget mere af selviske årsager!

Og det er lige så sandt og ægte som, skeløjede i fjernsynet,jordskælv
på Haiti og i Fuk us him A,
senerehen en ferieby i Tyrkiet og noget ryster i i Spanien plus oversvømmelse i New Orleans, de steder der er blevet gjort levende døde med Tetrado toxin
og profiteret af det og på det, massemedierne!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
Uden briller og linser siden 2011!
p***@gmail.com
2017-06-18 20:31:01 UTC
Miraklet i menneskeheden, det neurale netværk mellem mine øre, det ene som der virker, den ene hjerne der virker, ud af dem alle sammen fra artens start til slut, har ihvertfald nok en del gode ting ud af maden her om et stykke tid!

p***@gmail.com
2017-06-18 20:39:20 UTC
I kan prøve mordhatten og se om i lære den samme gode retorik, tøjlet uselviskhed,godhed osv....

p***@gmail.com
2017-06-18 21:08:21 UTC
Hvis jeg har min smagssans nu her, og min økonomi er lidt bedre, så syntes Jef at det er afslutningen på sytten plus år med alt det jeg absolut ikke vil pp privat personlig plan og intet af det jeg vil!

p***@gmail.com
2017-06-18 21:09:53 UTC
Hvis jeg har min smagssans nu her,og min økonomi er lidt bedre,så syntes jeg at det er afslutningen, på sytten plus år med alt det jeg absolut ikke vil på privat personlig plan og intet af det
jeg vil!