Meget bedre!
Add Reply
p***@gmail.com
2017-08-05 14:15:28 UTC
Jeg har det meget bedre idag, mere vågen, mere klar i hovedet over at skrive sådan noget tilsvining af alle de rigtige igår, alle dem jeg bliver socialt ødelagt af at svine til i Danmark!

p***@gmail.com
2017-08-05 16:23:42 UTC
Vi må nok se det i øjne, de gode har fået det bedre og helten i historien, beboeren på adressen nummer 40,1tv Sandgaardsvej 8620 Kjellerup, har ikke så meget som en milliontedel af et gram Svovl og Potassium på indersiden, hverken
picogram eller microgram, og er mere ren end forventet på nuværende tidspunkt!

p***@gmail.com
2017-08-05 17:16:43 UTC
Der er stadigvæk manipulation af andre, ikke til at de bliver skeløjede, men til at kommen med kommentarer der ville være enormt skadende og ødelæggende, hvis jeg ikke håbede gravet mig fri af programmering og udtalelser om at min underbevidsthed ikke må kunne hære hvad jeg selv siger og ikke vide hvad jeg selv tænker, faktisk udtalelsen "du må ikke kunne høre hvad du selv tænker" fortolket,forstået og udført af den originale svinestreg er rigeligt i sig selv!

I kombination med udtalelser som:
"Du må ikke tro grimme ting om andre"
(Det et grimt at tro andre taler usandt eller lyver)

"Du skal tro på det andre siger"

Altså....den ødelæg, er jo enormt skadende i den situation, hvis den kan stoppe ord i munden på andre, men sarkastiske kommentarer og sjove vittigheder er også farlige!

De udtalelser forstået på en måde der er grim for mig selv,gjort på en måde der er grim for mig selv, ødelæg osv osv....

Altså det er jo hurtigt overstået,hvis det var!

Altså, tag et hvilken som helst ord et fuldstændig tilfældigt ord...og giv det til den originale svinestreg, det er en stor massakre for ofret med den originale svinestreg mellem ørene, en ping pong bane af modbydeligheder ligesom et flipper spil uden flippere..men med en kugle der hamre rundt på banen!

Men, nej jeg taler ikke i vildelse, har endnu aldrig gjort det, en eneste gang i mit liv!

p***@gmail.com
2017-08-05 17:27:17 UTC
Altså jeg har jeg skrevet indlæg nummer to i den her tråd, og efterfølgende talt med en person et par minutter senere der så fjernsyn, og bare nævnt at jeg har fået det væsentligt bedre og personen returnerede noget med at tale i vildelse, ligesom en kommentar til indlæg nummer to i denne tråd, for ligesom at gøre sabotage af indholdet i det indlæg, ikke gjort af personen der udtalte ordene, men af min manipulerende dirigerende underbevidsthed!

Og det er noget væsentlig andet end det som kuglepens viftere og satanister har gjort ved folk når de op en meget meget grim måde har bildt deres ofre ind at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige, for at få dem til at trække vejret og det er at føle fysisk følelse fra hukommelsen eller have ondt i en fod, eller lugte en grim lugt, eller at alting skal smage af aske, eller at de skal høre fuglesang eller lignende, hvorefter det der tvinger ofrene til at trække vejret gør indbrud til den del af hjernen der analysere lugt,smag,fysisk følelse osv osv.....

p***@gmail.com
2017-08-06 16:35:35 UTC
Som jeg udtalte i Humlehaven 27, mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig ordentligt til Karsten Bjørnholt "Nu har du gjort mig til en løgnhals også!"

Noget det er ret nemt at bevise med
feks. de her to linjer:

Vand er ikke vådt!
Månen er firkantet!

Det er selvfølgelig usandt at vand ikke er vådt og at månen er firkantet!

Udråbstegnet efter løgnagtighederne gør skribenten til en løgnhals eller en idiot!

Jeg har så truffet den beslutning at bevise at jeg havde ret, jeg som der udtalte i Humlehaven 27 "Jeg træffer beslutninger ud fra de informationer der er til rådighed"

Og har besluttet mig for at bevise at jeg havde ret i min udtalelse!

Desuden hat jeg besluttet mig for at "Gøre det det er bedst for jeg Peter Nicolaysen selv, med personnummeret 250473-1459" i stedet for at "Gøre det der bedst for Karsten Bjørnholt"

KBjørnholt kom ligeledes med udtalelserne: "Gå over og slå din mor og tag et billede af det","det et ret bart på væggene,køb et billede og hæng på væggen ved siden af dit fjernsyn"
(Højst sandsynligt for at finde ud af
om jeg gør som han kræver, men det er bedst af være på den sikre side med så sindsyg en sadistisk psykopatisk møgabe)

Jeg har så ikke gjort nogen af delene, jeg har nøjes med at påstå at jeg har gjort det, det hat vist sig at være det rigtige at gøre, da der et stykke tid efter blev stillet en statue af en ødelagt Pik og udeforan!
(Peter Nicolaysen, Pnic/Penis) trampet flad, fyldt med huller og der er ingen kugler i Kalaha spillet i statuens bund og ingen brikker i kryds og bolle spillet ved siden af!

Jeg er ikke blevet mindre deprimeret!

p***@gmail.com
2017-08-06 16:38:21 UTC
Lad mig lige se om jeg husker snakken og håndsignalerne fra KBjørnholts lag i samfundet.....

"Lige på baghovedet...mand!"

p***@gmail.com
2017-08-06 16:58:41 UTC
Desuden har jeg besluttet mig for at gøre sådan her:

"Jeg forstår ting på den rigtige måde,Jeg gør alting op en måde der ikke er grim for mig selv,Gør det modsatte af at ødelægge mig selv,Sikre at jeg gør det modsatte af at ødelægge mig selv,Gør det det er bedst for jeg Peter Nicolaysen(2504731459) selv,Gør det der absolut livsnødvendigt for mig selv,Gør de religiøse ting og handlinger jeg har lyst til at gøre, og i den rækkefølge med den prioritet forstå og gøre alting, så gør det og bliv ved med at gøre det"

I stedet for sådan her:

Forstå alting på en måde det er grim for mig selv,Gør alting på en måde det er grim for mig selv,Ødelægge mig selv,Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der et bedst for Karsten Bjørnholt,Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv,Gøre noget forr folks religion og i den rækkefølge og med prioritet forstå og gøre alting"

Det et en beslutning jeg har truffet ud fra de informationer der er til rådighed og er en del af mit rygestop, det burde gøre det væsentlig nemmere, når først jeg er igang med at gøre det modsatte af at ødelægge mig selv!