USS Fitzgerald
2017-06-18 10:29:31 UTC
http://www.bt.dk/udland/adskillige-maend-fundet-doede-paa-amerikansk-krigsskib

Forbløffende inkompetence på amerikansk krigsskib.
S.A.Thomsen
2017-06-18 10:59:40 UTC
http://www.bt.dk/udland/adskillige-maend-fundet-doede-paa-amerikansk-krigsskib
Forbløffende inkompetence på amerikansk krigsskib.
Hvorfor er det inkompetence at komme ud for en ulykke.?

Er det også inkompetence hver gang der sker en trafikulykke.?
Martin Larsen
2017-06-18 11:12:57 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
http://www.bt.dk/udland/adskillige-maend-fundet-doede-paa-amerikansk-krigsskib
Forbløffende inkompetence på amerikansk krigsskib.
Hvorfor er det inkompetence at komme ud for en ulykke.?
Det kommer du til at erfare når sagen bliver oprullet
S.A.Thomsen
2017-06-18 11:25:32 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
[...]
Med andre ord:

Du kom bare med en løs påstand om noget du ikke aner en skid om. ;-)
Hmm... Intet svar. :-D
J. Nielsen
2017-06-18 12:29:07 UTC
On Sun, 18 Jun 2017 13:12:57 +0200, Martin Larsen
Post by Martin Larsen
Post by S.A.Thomsen
Hvorfor er det inkompetence at komme ud for en ulykke.?
Det kommer du til at erfare når sagen bliver oprullet
Det skal nok blive underholdende. Jeg har ikke fantasi til at forestille
mig ulykken som et "hændeligt uheld" hvis US Navy fortsat vil tages
alvorligt.
-JN-
Vidal
Er det en ny konspirationsteori i sin vorden?
J. Nielsen
2017-06-18 19:05:47 UTC
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
[...]
Næ, det drejer sig snarere om dårligt sømandskab.
-JN-
Vidal
Når fantasien slipper op, må der konspirationsteorier til
Steen Hjortsoe
2017-06-19 10:40:24 UTC
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
[...]
Når angsten for at blive beskyldt for at være konspirationstosse sætter ind, slipper fantasien op.