Rettigheder i Danmark!
p***@gmail.com
2017-06-16 02:54:54 UTC
Danskere overalt i landet har valgt at forsvare deres ret til at blive umotiveret og uden grund overfaldet af statsansatte og programmeret til aldrig at have sex, ved ike at skyde medlemmer af ordensmagten med deres skydevåben skulle de have nogen!

Det er især de, ikke dømte for nogen forbrydelser og myndige danskere med jagttegn og medlemmer af hjemmeværnet, der på den måde har givet samtykke til at de aldrig skal have sex, og egentlig ikke har nogen grund til at have sex og godt må blive programmeret til aldrig at have sex i deres liv!

Ved at blive programmeret til at
"Ødelægge dem selv"," og
"Skal være i live"

De mange ikke masse myrdede medlemmer af ordensmagten, har ligeledes valgt at risikere livet på deres arbejde, for at sikre at folks ret til at blive overfaldet og programmeret til aldrig at have sex, ikke bliver ødelagt!

Det har også vist sig at det ikke er ødelæggende for danske mænd at blive programmeret til aldrig at have sex, fordi at kvinderne i landet er danske kvinder!

"Det er ikke ødelæggende" har mange på deres t-shirt!

Det er grunde til de mange otte årige drenge børn i landet Danmark der er programmeret til aldrig at have sex!

p***@gmail.com
2017-06-16 03:25:21 UTC
Ifølge en ny menings undersøgelse jeg selv har foretaget ved ikke at snakke med nogen, er alle mennesker med skydevåben i Danmark nu idioter!

p***@gmail.com
2017-06-16 03:36:01 UTC
Og det er heller ikke ødelæggende at ens linje er slået ihjel fordi man er programmeret til aldrig at have sex!

Lige så lidt ødelæggende som det er at være programmeret til aldrig at prøve at have sex!

Det et ikke ødelæggende "det er andres menneskers mening" nu har i fået mere mening!

"det er andres mening der betyder noget"

p***@gmail.com
2017-06-16 04:06:10 UTC
Jeg skyder selv en, en af dagene når jeg får fat på en skyder, medmindre jeg stæder på Karsten Bjørnholt med min skyder inden statens ansigt overfor befolkningen, bliver skudt ned!

En Folkevalgt eller medlem af Kongehuset vil også gøre det!

Det vil næsten være som at få ram på en af de store i en ubåds simulator!

p***@gmail.com
2017-06-16 04:12:10 UTC
Det med ubåden, det er noget med at hente vand fra Fakta i Faktum med id på posen for at huske bedre, Estonia færgen der blev til Est off i a, kvante mekanik, min underbevidsthed, "gør noget for folks religion" programmering!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
Poseidon!
p***@gmail.com
2017-06-16 04:13:49 UTC
Nå ja og "silent service II"

Altså, for ligesom at få gang i min underbevidsthed!

p***@gmail.com
2017-06-16 06:53:57 UTC
Så jeg er en bevæbnet Peter!

Næste gang mine øjne ser en Politi i Danmark er det en død lorteaber!

"Du skal advare folk om det du foretager dig inden du gør det"

p***@gmail.com
2017-06-16 07:11:14 UTC
Nå, ja der kommer aldrig til at eksistere skabninger med større mangel på viden og indsigt i den menneskelige psyke og universet de befinder sig i, end de individer der forsøger at opdigte en grund til at der ikke skal leveres
"Ikke ødelæggende kvinder" til en mand der er programmeret til at gøre sig selv ødelagt og manipulere sine omgivelser på en måde der har medført skeløjede i fjernsynet!

p***@gmail.com
2017-06-16 07:23:25 UTC
Jeg er begyndt at hade rødhårede mennesker, det er som om at de har ødelagt menneskehedens og universets eksistens formål!

p***@gmail.com
2017-06-16 07:47:46 UTC
Jeg er begyndt at gøre krig i udlandet på samme måde som jeg plejer her fra Sandgaardsvej af, det skal nok blive spændende!

Er i al ked alfa?

p***@gmail.com
2017-06-16 08:13:16 UTC
Mens vil sidder her og gør krig i udlandet, mig den uskyldige og jer der bliver slået ihjel af det, så de politifolk og andre der mister livet
fordi en myndig person i landet Danmark der ikke er dømt for nogen forbrydelser,
ulovligt og imod sin vilje blev programmeret til aldrig at have sex, da han var en ung mand i tyverne!

Altså der er i en god sags tjeneste,for god ordens skyld og for at gøre lig på bordet, at de mister livet!

Og det er jo væsentlig bedte end at dø en meningsløs død uden grund eller noget fnidder allesammen er ligeglade med to timer efter de er blevet skudt døde!

Jeg har allerede forklaret min underbevidsthed at bliver jeg ramt af noget som helst så dør jeg med det samme og alting er klistret ind i Tetrado Toxin!

p***@gmail.com
2017-06-16 08:18:31 UTC
Det er snart en fin stabel at bliver gjort i, der er både Svend Auken, Tøger Seidenfarden og næsten også Hans Engel men han slap væk ved at at være en Spritbillist Justitsminister!

p***@gmail.com
2017-06-16 08:33:44 UTC
Resten af mordhatten,den originale svinestreg,ond auto pilot hat forklaret at jeg er den eneste skabning i universet det kommer i det kvante mekaniske mareridt Helvede og dermed også den eneste skabning i univetset det kommet i det kvante mekaniske mareridt Helvede for altid og i forlængelse af det er jeg den eneste uskyldige der nogensinde kommet til at befinde sig i det kvante mekanisk mareridt Helvede!

Og Verden dør med mig!

p***@gmail.com
2017-06-16 08:44:46 UTC
Det er så evig tortur i det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Alt det jeg ikke vil og intet af
det jeg vil, for altid!

p***@gmail.com
2017-06-16 08:54:40 UTC
Så Åndsamøberne Dj Ævl og Karsten Bjørnholt må finde nogen andre til at gøre folk i det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Verden dør med mig!

Og jeg skal ud og skyde nogle lorte aber!

p***@gmail.com
2017-06-16 09:18:52 UTC
Bevæbningen består af det bedste våben man kan have, det mellem ørene, fungere!

Sporadisk, men det fungere!

Jeg er kun interesseret i fysisk attraktive kvinder på under femogtyve!

En masse penge på kontoen!

Et godt helbred og intet andet!