Putin v IS
2017-06-08 11:48:51 UTC
John McCain er mere bekymret for Putin end for Islamisk Stat.

Det er Rusland, der er under anklage for at påvirke udfaldet af det
franske valg og det amerikanske ditto. Det er Rusland, der har
annekteret Krim-halvøen i Ukraine. Og det er Rusland, der lægger pres på
de baltiske lande.

Alt sammen gør landet til en langt større trussel mod verdensfreden end
terrorbevægelsen Islamisk Stat, der gennem krigshandlinger og
terrorangreb har adskillige menneskeliv på samvittigheden.

https://www.b.dk/globalt/republikansk-veteran-putin-er-en-stoerre-trussel-end-islamisk-stat
Lyrik
2017-06-08 12:25:59 UTC
Post by Vidal
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Fake news

jens
Vidal
2017-06-08 13:39:06 UTC
http://youtu.be/7rE0emXxJTo
Hvad er det fake?
Vidal
Hvad har den lille dreng med det at gøre?
@
2017-06-08 17:55:35 UTC
Post by Vidal
[...]
nu har NATO jo på trods af indgået aftale udvidet BETRAGTELIGT mere
tæt på Rusland end Rusland har bevæget sig den anden vej,

så indtil videre kan man kun se NATO som den truende part
Vidal
2017-06-08 18:36:21 UTC
Post by @
Post by Vidal
[...]
Sådan kan måske se, hvis man hellere vil forbinde sig med det
tidligere sovjettiske system, end man vil slutte op om
de vestlige demokratier. NATO ønsker at bevare det demokratiske
system, vi har dyrket i Vesten siden 2. verdenskrig. Der har de
haft haft andre systemer og traditioner i Rusland.

Putin har jo flere gange udtalt hans bedste venner politisk er
muslimerne. Den vinkel på tingene kan du vel snildt tilslutte dig?
/john
2017-06-08 19:34:07 UTC
Putin har jo flere gange udtalt hans bedste venner politisk er muslimerne
Bevis..?

Men klart nok, eftersom:

"DEMOCRACY is the worst form of government - except for all those other
forms, that have been tried from time to time" - [Sir Winston Churchill,
1947]

/john
Vidal
2017-06-09 07:41:47 UTC
Post by /john
Putin har jo flere gange udtalt hans bedste venner politisk er muslimerne
Bevis..?
Er det links til påstanden, du ønsker? Jeg kan naturlig
ikke *bevise*, hvem der er ven med hvem. Kun pege på Putins
udsagn om muslimer.
Post by /john
"DEMOCRACY is the worst form of government - except for all those other
forms, that have been tried from time to time" - [Sir Winston
Churchill, 1947]
Altså hvis vi skal konkurrere meningsløse Churchill citater er jeg parat

[A politician needs…] the ability to foretell what is going to happen
tomorrow, next week, next month, and next year—and to have the ability
afterwards to explain why it didn’t happen.
J. Nielsen
2017-06-09 15:23:56 UTC
[A politician needs…] the ability to foretell what is going to happen
tomorrow, next week, next month, and next year—and to have the ability
afterwards to explain why it didn’t happen.
Den samme evne (bortforklaringer) ses også hos dommedagsprædikanter.
-JN-
Vidal
2017-06-09 20:26:33 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
[...]
Det er måske din erfaring. Jeg kender ikke til
dommedagsprædikanter. De findes ikke i min kirke.
Lyrik
2017-06-10 09:26:55 UTC
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
[...]
,,,,,,,,,,,,,,

Har du overset "Dig"?

jens
Vidal
2017-06-10 12:25:26 UTC
Post by Lyrik
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
[...]
Jeg er ikke prædikant og jeg taler ikke om dommedag.
Det er din egen udlægning.
Ejvind Kruse
2017-06-11 05:16:55 UTC
Post by Vidal
Post by Lyrik
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
[...]
Er det derfor du har pillet din hjemmeside ned?
http://www.memo-vidal.dk/Apokalypsen%20-%20verdslig.htm
Ejvind Kruse
Steen Hjortsoe
2017-06-09 08:05:23 UTC
Post by Vidal
Post by @
Post by Vidal
[...]
Det er stort set usandt. NATO blev stiftet i 1949 samme år som Owell's '1984' udkom. Fra begyndelsen drejede NATO-"samarbejdet" sig om at indrette sig efter Washington's pres og påbud om at lave de vestlige demokratier om til radiofrequency-diktaturer. Den underliggende radiofrequency-styrede samfundsstruktur er i det væsentlige den samme i KGB/FSB-Rusland og CIA-Amerika samt i Washington's klientstater.

Det demokratiske system, du ævler om, er bare pynteglasur på overfladen.

Putin har gang på gang fremhævet, hvor hyklerisk USA er, og han har ret.
Putin har også nævnt, at han kunne fortælle et par ting om 9/11, som den amerikanske regering ikke ville blive glad for at høre. Han kunne aldrig drømme om at gøre det. Han/FSB er jo selv ansvarlig for terrorhandlingen mod en boligblok i Moskva, som tjetjenerne fik anvaret for.

Gentaget: Både USA og Rusland er statsterroristiske radiofrequency-diktaturer, der rutinemæssigt myrder/terroriserer deres egen civilbefolkning.

Steen Hjortsø