En Bitcoin
p***@gmail.com
2017-06-15 19:18:58 UTC
Jeg hat betalt nogen en Bitcoin for at vifte kvinder for mig og for at lære mig at vifte med en vifte!

Snart er hele Nord-Europa
ikke-ødelæggende!

p***@gmail.com
2017-06-15 20:21:23 UTC
Jeg har også meldt mig ind i sådan et netværk det skal levere kvinder på mellem 17-25år gamle til uperverse mænd i psykopat avls nationen Danmark!

Alle sadister har lære at vifte og får tortur ofre i gave!

Alle psykopater gør psykopat tingene og sniffer lim,danser i banan røg og blinklys på diskotekerne, dem der går med kvinderne er dem kvinderne syntes er magtfulde og det et osukopaterne der slår andre mænd i hovedet med øl flasker og sætter en kniv i nyrene på dem!

Ifølge det fine nye netværk jeg er medlem af er de civilisationens sidste forsvar og de står for alt ikke psykopat avl i Danmark siden anden verdens krig!

Spørgsmålet er hvor var de henne i 2011?
Da jeg sad og gjorde skeløjede i fjernsynet!

Der er ingen normale usindsyge mænd der gør sådan noget lort, som at danse i blinklys og slå hinanden i hovedet med. Øl flasker det er kun de genetisk sindsyge typer, arvelig idioter psykopater og sadister der gør en
skid i den retning!

p***@gmail.com
2017-06-15 20:39:35 UTC
Jeg er upervers og programmeret til ikke at skaffe kvinder til mig selv, gør regnvejr,jordskælv og skeløjede i fjernsynet!

Psykopater og sadister gør aldrig en skid i den retning, de mangler den dybere liggende bruteforce regnekraft der kommunikere til bevidstheden via den kommunikations kanal der er kendt som emotionelle følelser, den kanal eller regnekraft højst sandsynlig begge dele mangler i psykopater og er ved at forsvinde i sadister!

De er idioter, sadisterne er så ubegavede at de er ude af stand til være den dominante del at det forhold de har til den kvinde de har et forhold til via IK,
så er der ingen ordentlig Testosteron
produktion og vittigheden bliver af sin underbevidsthed skiftet over i at blive seksuelt ophidset af at reducere deres afkoms overlevelses chancer hvilket er præcis det de gør når de bliver seksuelt ophidset af at skade den ene af forældrene, de er nogen sindsyge!

De er idioterne!

Der er ingen idioter der gør regnvejr,jordskælv og skeløjede i fjernsynet!

Der er ingen der mangler et eller to ben der vinder guld i hundrede meter løb ved OL,uden at det er benløse menneskers OL eller opgraderede menneskers OL!

p***@gmail.com
2017-06-15 21:05:12 UTC
Når jeg sidder her mellem skolen og plejehjemmet , lidt nærmere plejehjemmet end skolen, bag ved plejehjemmet er fjernvarmeværket, her i HimLeNicolaysen mit anti-depresions anlæg!

Og det lykkedes de der indoktrinerede vittigheder med kjole på at bryde igennem ødelæg, gøre sand og ægte P-reaching, levere ved min hoveddør, hoveddøren til mit anti-depressions anlæg, de der fysisk attraktive kvinder i den fødedygtige alder på under femogtyve der er gjort ikke ødelæggende, mine Engle leveret til jeg Hjørneringen at rumstere rundt på, så er det den sidste udpost af uperverseri i universet!

En ring på hjernen,en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørneringen, enhjørringen som er jeg, den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Holder en af månen,testosteron båden skib alfa, Shiva, lynende hurtig med min damaru, min timeglas formede tromme, Peters tromme, favoritridedyr mit stjernetegn, holder en af månen og den blå kugle også!

I kan få sygdommen AIDS i gave da jeg blev tretten, en gave fra arten selv i had over mordet på arten selv!

Og evig tortur i det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Der er ingen grund til at i uden sex lyst ligget og knepper hinanden, i har ikke nogen sammenlignet med uperverse mænd, jeg har undersøgt det, der er intet i et bare idiot aber!

Og det at sammenligne jer idiot aber's lyst med den ikke heldige Peter's vilje og lyst, og det er den ikke heldige, med "ødelæg dig selv" installeret mellem ørene, den ikke heldige men Hell i Ge, den Helvedes givende Peter's vilje og lyst Hellige ånden, det at sammeligne regndråber og Atlanterhavet er til grin!

I er jo, i er jo dyr....i er beskidte lavertstående ulækkerheder der går rundt og lader som om i er rigtige mennesker!

p***@gmail.com
2017-06-15 21:14:52 UTC
I levende live og ikke ødelæggende!

Sunde,raske,i levende live og ikke ødelæggende!

Det er flere tusinde år at i har trænet til at gøre den ene ting!

p***@gmail.com
2017-06-15 21:38:53 UTC
De indlæg jeg ikke skriver, og dem jeg skriver her skriver min underbevidsthed på det store tastatur meget af tiden!

Dem jeg ikke skriver har meget større indflydelse på virkeligheden vi befinder os i, ellers er det ligesom at i spæner rundt for et årtusinde,for et århundrede, for et årti, for et år, for en måned siden ubevidst for at gøre mine skriblerier usande sådan at det også et usandt det at i kommer i det kvante mekanisk mareridt Helvede for altid når i dør!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
Alle alfa males med frontallobes i horn klasse, det er kun en mig, ellers havde jeg heddet en flerhjørring, Allah!
p***@gmail.com
2017-06-15 21:53:34 UTC
Sandgaardsvej 40, 8620 Kjellerup!

p***@gmail.com
2017-06-15 21:56:51 UTC
Så, nu er jeg begyndt at gøre spastiker bevægelser fordi hjernen er ødelagt!

p***@gmail.com
2017-06-16 12:42:03 UTC
Fra nu af kommer der ikke penge ud af min konto til andet en hvid vand på flaske,sodavand fra Vestfyen og sodavand (Red Bull, X-tra), Husleje,Strøm,Cigaretter indtil rygestop!

Medmindre det er nogen der vil sælge mig Litecoins til 5€ stykket og Bitcoin til fem tusinde kroner stykket!