Tavakoli til Folkemøde
2017-06-17 15:58:35 UTC
http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/jalehtavakoli/ECE9657651/abrahams-barn-kaldte-mig-luder/

I mellemtiden havde en (etnisk dansk) dame rejst sig op for i mikrofonen at
sige til mig, at Islamisk Stat overhovedet ikke havde med islam at gøre.

Da hun satte sig, spurgte jeg hende, hvor meget hun kendte til islam,
ikke ret
meget vel? Svaret var, at jeg bare skulle holde min kæft!

Da hun gentog det, begynder en stor arabisk mand, ved siden af hende, at
sige,
at jeg skulle skride, og han kaldte mig så ca. tyve gange for
"sharmuta", der
betyder "luder" på arabisk

----

Hold da helt kæft - og det foregår på et folkemøde i gamle DK - tsk tsk
/john
2017-06-17 17:51:21 UTC
I mellemtiden havde en (etnisk dansk) dame rejst sig op for i mikrofonen
atsige til mig, at Islamisk Stat overhovedet ikke havde med islam at gøre
* FOUR ISLAMIC WORDS FOR LYING - TAQIYYA is dissimulation about ones Muslim
identity - TAWRIYA could be called “creative lying” - KITMAN is telling
only part of the truth - MURUNA means using “flexibility” to BLEND IN with
the enemy or the surroundings -
http://www.islam-watch.org/home/139-louis-palme/1095-knowing-four-arabic-words-may-save-our-civilization-from-islamic-takeover.html
Post by Martin Larsen
Da hun satte sig, spurgte jeg hende, hvor meget hun kendte til islam, ikke
ret meget vel? Svaret var, at jeg bare skulle holde min kæft!
Jaja - det må nemlig ikke komme ud, at ISIS følger Den onde Bog til punkt og
prikke:

* SHOCK POLL: 81% Of Al Jazeera Arabic Poll Respondents Support ISIS [!] -
http://www.breitbart.com/national-security/2015/05/25/shock-poll-81-of-al-jazeera-arabic-poll-respondents-support-isis/
Post by Martin Larsen
Hold da helt kæft - og det foregår på et folkemøde i gamle DK - tsk tsk
Jaja jaja - godt hjulpet på vej af troende venstrefløjsere.

Det er sørgeligt :(

/john