Glædelig jul til alle
Joakim von And
2023-11-29 10:22:38 UTC
2,6 milliarder mennesker over hele kloden skal snart fejre en jødisk mands fødsel i Betlehem for 2000+ år siden, men nogle mennesker tror stadig ikke, at der boede nogen jøder der før 1948.

Jeg ønsker mig en tyrolerhat i år.

Glædelig jul.
Jens Erik Bech
2023-11-29 12:19:11 UTC
Post by Joakim von And
[...]

Dejligt at se dig igen. Jeg har kæmpet for Israel over hele Internettet i den mellemliggende periode så du kan leve uforstyrret. Jeg har forsvaret Israel 100%

Glædelig Jul til dig og din familie fra
Jens Erik Bech