"Kommunale selvstyrehavne"
Jens Bech
2024-05-11 07:41:47 UTC
"Venstre" som er et parti der vil privatisere Danmark Og sørge for at
landet omdannes til et bistade, som en forsamling af private firmaer.

Nu er der jo det i vejen at bistader har en dronning i centrum. Det er
altså et enevælde. En Nation.
Bier der vil bryde med denne ordning,-aflives.

Det er vigtigt at arbejderne samler nektar og honning og at dronningen
føder unger, således at kubens styrke vokser.

De står sammen i deres "Bi-Nation"

Men venstre vil ikke have nogen nation. De vil have private
havne-fantasier som overtaler kommunen til at synes at havnen er en god
ide! Og her spares ikke på privatiseret propaganda.
Men hvad så når de har slået større brød op end de kan bage?

Så lader de kommunens borgere betale regningen der løber op i milliarder.
Hvis planen lykkes så stryger til gengæld de private, fortjenesten.
"Det er venstrepolitik i sin reneste form."
Havnene er danske havne. Privatiseringen må sættes på plads.

Jeg ønsker togdriften som en national planlagt opgave. jeg vil have
postbuddet tilbage i rød uniform! En national "Julemand"!

Lyrik
Bjarne
2024-05-11 11:16:26 UTC
Post by Jens Bech
[...]
Hvorfor går du ikke ind i politik.?
Du kunne da blive en fin dansk Putin diktator.
--
Mvh
Bjarne.