70.000 Amerikanere døde af overdosis i 2017!
Add Reply
Lyrik
2018-11-18 09:20:38 UTC
Narko

Når man ikke har et mål i livet
Når alt hvad man konsumerer er givet
Når verden er tom og trist
-ender man på "Fentanyl" tilsidst.

"Fentanyl" er hundrede gange så stærkt som Heroin.
En overdosis kan være få milligram.
"Fentanyl er billigt.

Narkolivet er ved at smitte vores unge i Danmark.
For alt hvad USA gør bliver et hit i Danmark.

Fra NATO til Narko!
Fra rock til rul
fra fed til intet sul.
det er så fedt at OD
Vi er alligevel kun produkter af tilfældigheden.

Opdrag dine børn! Giv dem indhold i tilværelsen!
"Vid' hvor de befinder sig og med hvem!"

Sæt grænser for hvad de bør og må!

jens
Lyrik
2018-11-18 09:43:28 UTC
Post by Lyrik
Narko
Når man ikke har et mål i livet
Når alt hvad man konsumerer er givet
Når verden er tom og trist
-ender man på "Fentanyl" tilsidst.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Se rædslen i øjnene:

jens
Vidal
2018-11-18 12:04:44 UTC
Post by Lyrik
[...]
I USA har Sandoz kørt kurser om Fentalyn for læger og overbevist
myndighederne, om at Fentanyl i modsætning til andre opioider ikke
er vanedannende. Ren grådighed, som har skabt masser af
menneskelige tragedier, især i USA.

Fentanyl er stærkt smertestillende, men folk bliver fanget i vanen
på få dage... A highway to hell.

DR har bragt flere udsendelser, der analyserer fænomenet, men det
er vel en håbløs information i dk.politik.
TomL
2018-11-18 15:50:23 UTC
Post by Vidal
[...]
Og fabrikker i Kina står klar til at levere giften.
Tom, CA
Poul Nielsen
2018-11-18 16:27:16 UTC
Post by TomL
Post by Vidal
[...]
Jamen det er vel nok venligt af dem. hvem var det der udtalte de berømte
ord religion er opium for folket.
b***@gmail.com
Bjarne
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Poul Nielsen
Post by TomL
Post by Vidal
[...]
Det har du lige gjort.
Bjarne
Jesper Ørsted
2018-11-19 05:40:33 UTC
Post by Lyrik
[...]
Nu er det ikke Fetanyl al sammen, iflg. NIDA (National Institute for
Drug Abuse)
Så var dødstallene for 2017:

Kunstige opioter, andre end methadon: 29.406
Heroin: 15.958
Naturlige og halvsyntetiske opiater: 14.958
Kokain: 14.556
Methamfetamn: 10.721
Metadon: 3.295
--
Jesper
"Barbed wire used properly can be a beautiful sight."
Donald Trump
Lyrik
2018-11-19 08:14:05 UTC
Post by Jesper Ørsted
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Men du kan tydeligt se stigningen i de "Kunstige opiater"?

Der sker det når du køber narko, at du vil have så meget discount som du
kan få!

Det er her du får det til "Netto-pris"! Selv om det er et opioid, kan
det fremstilles af stoffer i hvede og sort peber!
Der er laboratorier i Kina og i Mexico. USA forhandler med Kina for at
stoppe importen. Men det er som at pisse i bukserne for at holde varmen.
En mikroskopisk ændring af en formel! Og det er tilladt, indtil den nye
formel bliver forbudt.

Pusherne ser successen og begynder at blande det i andre drugs for at få
folk over på stoffet. 50-100 gange så stærkt som Heroin!

Og så bliver det endnu værre!

Der er dukket et stof op som hedder "Carfentanil"! Det er det stof man
bruger til at bedøve elefanter med!
2 milligram er dødelig dosis! Det er 5.000 gange så potent som Heroin.
1. Marts 2017 kom det under den Kinesiske regerings kontrol.

Når så stærke opioider kommer i omløb vil narko-problemet løse sig selv,
idet misbrugerne vil dø en hurtig død.

USAs representant her:"Tom" chanter her "Kina-Kina-Kina"! God afveksling
fra "Russia-Russia-Russia"! Men narkoproblemet er helt igennem Amerikansk.

Carfentanil was first synthesized in 1974 by a team of chemists at
Janssen Pharmaceutica which included Paul Janssen.

jens
Martin Larsen
2018-11-19 09:57:02 UTC
Post by Lyrik
Post by Jesper Ørsted
[...]
Ja, fentanyl er på fremmarch

https://www.drugabuse.gov/news-events/news-releases/2018/05/nearly-half-opioid-related-overdose-deaths-involve-fentanyl

Results showed that among the 42,249 opioid-related overdose deaths in
2016, 19,413 (45.9%) involved fentanyl; 17,087 (40.4%) involved
prescription opioids; and 15,469 (36.6%) involved heroin.* This was a
significant increase from 2010, when only 3,007 (14.3%) of
opioid-related deaths involved fentanyl. In 2016, fentanyl was also
frequently involved in overdose deaths involving non-opioids drugs
Vidal
2018-11-19 10:54:31 UTC
Post by Lyrik
Post by Jesper Ørsted
[...]
Ja, det er jo et tydeligt eksempel på at markedet ikke
altid klarer alt.
IDentity
2018-11-21 18:55:10 UTC
Narko
Nåh, narko. Jeg troede det var mad.
Lyrik
2018-11-22 07:45:09 UTC
Post by IDentity
Narko
Nåh, narko. Jeg troede det var mad.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Orv du er smart! "***@invalid.org", så kan ingen finde ud af hvem
du er.
Og så den intelligente respons på narkoproblemet:"Du troede det var mad"!

Jeg tror intelligensen dør ud når du engang stiller skoene. Tager du
narko som mad, så varer det nok ikke så længe.

jens
IDentity
2018-11-24 16:43:34 UTC
Post by Lyrik
Post by IDentity
Narko
Nåh, narko. Jeg troede det var mad.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
du er.
Hvem jeg er viser jeg gennem det jeg siger, mit navn og min email er
irrelevant i den sammenhæng.
Post by Lyrik
Og så den intelligente respons på narkoproblemet:"Du troede det var mad"!
Jeg tror intelligensen dør ud når du engang stiller skoene. Tager du
narko som mad, så varer det nok ikke så længe.
Jeg tror vist du har misforstået hvad jeg sagde. Overdosis af mad er
nok en større dødsårsag end overdosis af narko i USA. Over halvdelen
af amerikanerne (dvs. over 140 millioner) er overvægtige.

http://www.healthdata.org/news-release/vast-majority-american-adults-are-overweight-or-obese-and-weight-growing-problem-among
Peter Nicolaysen
2018-11-29 02:42:18 UTC
Skide Junkier!

Jeg er heldigvis ikke slev en stofmisbruger, det nærmeste jeg er kommet er at påstå at jeg har prøvet at indtage speed!

Jeg husker noget fra Humlehaven 27 om at KBjørnholt og DJ Ævl ville gøre sådan at de fik penge til stoffer ved at tortere mig!

??????

Jeg kan godt stikke dem med ting de bliver hjerneskadet af, uden at blive torteret!