Jørn Ege i nyheder kl. 19.00
andropov
2005-12-21 17:14:26 UTC
Danmarks fredløse søn Jørn Ege er kommet hjem :)
Poul Nielsen
2005-12-21 18:19:43 UTC
Post by andropov
Danmarks fredløse søn Jørn Ege er kommet hjem :)
Jeg er en af Jørns tidligere patienter og jeg har kun positive ting at sige
om Jørn Ege.
andropov
2005-12-21 18:38:48 UTC
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
Danmarks fredløse søn Jørn Ege er kommet hjem :)
Jeg er en af Jørns tidligere patienter og jeg har kun positive ting at sige
om Jørn Ege.
Det er muligt der kan findes et par procent som har fået
succesbehandling. MEN DET ER IKKE ENSBETYDENDE MED AT DE ØVRIGE 98 %
ER TILFREDSE MED HANS BEHANDLING.
Tony
2005-12-21 21:18:54 UTC
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
Danmarks fredløse søn Jørn Ege er kommet hjem :)
Jeg er en af Jørns tidligere patienter og jeg har kun positive ting at sige
om Jørn Ege.
Af ren nysgerrighed.-- hvad måler den så idag ?

Tony
Poul Nielsen
fem cm ekstra
Tony
2005-12-21 23:21:06 UTC
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Ja det er bare noget der rykker, sådanne fem cm.

Tony
Jim
2005-12-21 23:30:23 UTC
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Faktum er, ar den ikke er blevet længere, der er bare mere, der er kommet
til syne.

J.
Tony
2005-12-21 23:39:01 UTC
Post by Jim
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Ja ja, men alligevel at der er kommet fem cm til syne, er da bedre end
ingenting.

Tony
Jim
2005-12-21 23:55:14 UTC
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Absolut ja.. Men nu ved vi jo så af gode grunde..heldigvis....ikke, hvor
meget Poul havde synligt før fridissekeringen.
Tony
2005-12-22 00:05:41 UTC
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Absolut ikke, men hvorfor heldigvis ?

Tony
Jim
2005-12-22 00:11:57 UTC
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Tja... Så skulle det være fordi, jeg havde observeret omfanget af problemet
som følge af samtidig tilstedeværelse i svømmehallens omklædning eller på
nudistbadestrand.
Udover det... det vil jeg slet ikke tænke på.

J.
Tony
2005-12-22 00:19:48 UTC
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Jamen så er det da kun godt at de kan få gjort noget ved problemet.

Tony
Jim
2005-12-22 00:24:15 UTC
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Enig. Men jeg tror også at den nye metode, hvor endoskopisk operation
anvendes, er klart bedre, hvilket jo reducerer postkomplikationerne.

J.
Tony
2005-12-22 00:34:51 UTC
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Jim
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
[...]
Jeg aner ikke så meget om det.
Har kun set lidt i tv engang.
Selvfølgelig er der også udvikling igang på det område, som gør det mere
skånsomt.
Nok om det, jeg skal se dyner, skal tidlig op .
Hygge.

Tony
Jens Bruun
2005-12-22 00:53:46 UTC
Post by Poul Nielsen
fem cm ekstra
Altså en fordobling for dig?
-Jens B.
Jim
2005-12-21 23:18:33 UTC
Post by Tony
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
Danmarks fredløse søn Jørn Ege er kommet hjem :)
Jeg er en af Jørns tidligere patienter og jeg har kun positive ting at sige
om Jørn Ege.
Af ren nysgerrighed.-- hvad måler den så idag ?
Jeg overvejde selv at stille selvsamme spørgsmål, men jeg har ikke interesse
i den slags.
Man skulle jo nødig antage, at jeg selv havde behov for at ligge under hans
kniv. ;0)

Men hvis han i første omgang skal i retten for det skattemellemværende, han
og frue er viklet ind i, så må der vel være nogen, som anvender lejligheden
til at forfatte en stævning i forbindelse med mislykkede operationer af
divergerende art.

J.
Jim
2005-12-21 23:14:21 UTC
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
Danmarks fredløse søn Jørn Ege er kommet hjem :)
Jeg er en af Jørns tidligere patienter og jeg har kun positive ting at sige
om Jørn Ege.
Sagen handler ikke om mislykkede penisoperationer eller andre for den sags
skyld.
Sagen er af skattemæssig karater.

J.
Bo Warming
2005-12-22 07:26:15 UTC
Post by Poul Nielsen
Post by andropov
Danmarks fredløse søn Jørn Ege er kommet hjem :)
Jeg er en af Jørns tidligere patienter og jeg har kun positive ting at sige
om Jørn Ege.
Hvor der handles der spildes.

Der er mange kværulantpatienter og folk med nedsat immunforsvar,
blandt dette klientel, der er så rablende sindsygt at de vil have
sillikone-"forskønnelse" af naturens mesterværk.

Jørn Ege har ikke ansvar for e få svipsere, der er optrådt når
klynkere erfarede at de ikke blev mere elsket efter den kosmetiske
kirurgi.- eller at naturen ikke VILLE gøre dem smukke, uanset bedst
tænkelige ekspertkirurgs indsats.

En erfaren læge, Finn Buxbom, der som dig har været under Eges kniv
(vedr komplicerede smerter fra rygmarven), har skrevet rosende artikel
om Eges dygtighed i Ekstrabladet.
Finn Buxbom, der netop er død, havde ingen interesse i at rose - og
Finn som jeg har kendt i årtier var vellidt af alle lægegrupper, og
mange mødte jeg ved begravelsen. De havde som jeg brugt Finn som
leksikon og fandt hans dømmekraft fejlfri - vedr alt andet end kvinder
som snød ham, men han fik 15 børn som var vildt glade for deres far
til det sidste.
Men Frederiksberg Kommune søgte at få tvangsfjernet de yngste, for de
fandt det perverst at have så mange børn.

Journalister roser, når det er politisk korrekt. Finn roste Jørn Ege
fordi mediernes fordrejninger var et extremt og foragtelige, og skabte
via medie-følgagtige dommere et justitsmord.

Eges fjender var nok psykologer, der snart er så magtfulde som læger.
Der må ikke stilles HIV-diagnose uden forudgårende samtaler med
psykolog, og at give patienter hvad de vil have, her og nu, mht
medicin og kirurgi, er noget som Sundhedsstyrelsen hader, for det
skabes der ikke nok job ved.
Bøsser dominerer medico-embedsmændene helt extremt, og er skånselsløse
mht at chikanere dem der er uenig med dem, fx den tidligere chef for
Sundhedsstyrelsen som gik imod bøsseforeningens korrution med
millioner af aids-skattepenge (de havnede i PAN-selskabelighed - samt
brugtes til sikring af fortielse af bøseforeningsaktive Allan Derry
Møller aids-smitte-pædofili - den mest skadelige pædofili i årtier,
excl et par morderes)