Dovne-Robert er ikke så doven endda....
Add Reply
Kim Larsen (BlockNews.net)
2018-11-24 13:13:55 UTC
Han har da maser af gang i gesjæften ude på Christiania og nu ser det
endda ud til at han får et hotel-ophold på Hotel Gitterly som belønning
for hans indsats. Så kom ikke og sig at han ikke gider at bestille
noget. :-)

https://www.bt.dk/krimi/dovne-robert-risikerer-maaneder-i-faengsel
--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com
Martin Larsen
2018-11-24 13:47:57 UTC
Post by Kim Larsen (BlockNews.net)
[...]
Dovne Robert blev lidt for entreprenant - til skræk og advarsel for
fattige Carina'er
Poul Nielsen
2018-11-24 14:24:27 UTC
[...]
Dovne Robert har bare solgt et par klumper hash, skal du nu også til at
lægge ham for had for det?, tak for kaffe siger jeg bare.
Kim Larsen (BlockNews.net)
2018-11-24 16:39:25 UTC
Post by Poul Nielsen
[...]
Det var et humoristisk (ment) indslag. Jeg er komplet ligeglad med hans
hash-handel, det er en afregning han har med staten, det er ikke mig som
har gjort hash forbudt.
--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com
IDentity
2018-11-24 17:13:11 UTC
On Sat, 24 Nov 2018 15:24:27 +0100, Poul Nielsen
Post by Poul Nielsen
[...]
Han skulle nok have åbnet en bar i stedet, det er jo legalt og skaber
også mere beskæftigelse i det i forvejen overbelastede sundhedssystem
(hvert 5. hospitalsinlæggelse er alkoholrelateret), og arbejdspladser
kan vi jo ikke få nok af.

https://politiken.dk/forbrugogliv/livsstil/art4975636/Alkohol-er-%C3%A5rsag-til-hver-femte-indl%C3%A6ggelse