De blå/grå smatøjne!
Peter Nicolaysen
2023-11-28 10:16:57 UTC
Der er begyndt at komme en del smat ud af mine øjne, det er som om
at det er Nescafe Espresso der står for det når der er nok Proteiner
og C-Vitaminer på samtidig.....altså det er ihvertfald Nescafe Espresso
det sker både ved vågenhed og søvn!

Om Topic: det er relateret da det er et resultat/delvis resultat af at blive forsøgt gjort til en DF vælger imod min vilje og på en måde der er ulovlig!

Peter Nicolaysen
2023-11-28 15:05:23 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Der er meget forkert at profitere økonomisk på at mennesker der ikke bor i Jylland
bliver overfaldet og torteret i deres egen bolig!

Peter Nicolaysen
2023-11-28 15:21:35 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Mange gange i livet har jeg prøvet at profitere på at være uskyldig!

Der er aldrig lykkedes!

Jens Erik Bech
2023-11-28 19:08:42 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

kan du ikke snakke om andet end dig selv? Du har det jo ligesom en hvis anden der skriver på gruppen og er frasorteret af andre end hamselv!
Peter Nicolaysen
2023-11-29 01:31:33 UTC
Post by Jens Erik Bech
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Altså, jeg bestilte idag ting som jeg får leveret imorgen....altså det er så nu idag!

En af de ting jeg har bestilt er cigaretter, selvom at jeg ikke havde lyst til at ryge
hvilket er usædvanligt!

Øjeblikkeligt da jeg havde bestilt tingene blev der skruet op for min rygetrang
fra nul til 100 procent plus forsøg på at øge den yderligere og formålet med at gøre det bliver
nødt til at være at gøre således at jeg sidder og klipper gamle sodavands dåser op
og ryger cigarer skodder der er placeret i dem.....en justering kamoufleret som
værende at gøre som jeg vil!!!

Det.....altså...fordi, jeg er egentlig i overhængende livsfare og når jeg er død så skriver
jeg ko ikke om forbrydelsen jeg er udsat for længere!