Hjælp politiet - vidalområdet
Martin Larsen
2019-09-17 14:51:52 UTC
https://stiften.dk/aarhus/Genkender-du-de-to-maend-Politiet-offentliggoer-video-af-roeveriforsoeg-med-kniv/artikel/601556

Østjyllands Politi har offentliggjort billeder og video fra et
røveriforsøg mod Aldi i Åbyhøj i sidste uge.

Mændene beskrives som:

A:
Talte dansk med accent
B:
Talte dansk med accent

----

Måske nogle Villy kender?
Vidal
2019-09-18 07:29:15 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Det tror jeg ikke. Jeg handler ikke i Aldi
i Åbyhøj
Ejvind Kruse
2019-09-18 09:08:35 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Nej du har vel for travlt med dit golfspil, så du lader vel konen om det?
http://www.mandagssenior.dk/arkiv/2010/afsl-1/afsl-top-049.html
Ejvind Kruse
Martin Larsen
2019-09-18 09:41:26 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Martin Larsen
[...]
Gølf er jo blevet det nye sort for proletarer med Bollinger i
værktøjskassen :-D
Vidal
2019-09-18 12:25:05 UTC
Post by Martin Larsen
Post by Ejvind Kruse
Post by Martin Larsen
[...]
Jeg har aldrig rørt en golfkølle.

Jeg har en gang spillet lidt minigolf med
min børn, da de var børn. Jeg finder det
lidt ynkeligt at skulle rende rundt og puffe
en lille hvid bold i et hul.

Men det er jo nogens interesse, så et eller
andet er der vel i det? Det må være en anden
Villy Dalsgaard i har fundet.