Men hvad siger den intelligenteste mand i verden?
Add Reply
Lyrik
2018-12-01 10:36:20 UTC
Han hedder Christopher Langan. Han bor i Missouri. Hans kone er
psykologiprofessor.

Hans IQ er 200!!! Han siger:

"Spurgt om creationisme har Langan sagt:

Jeg tror på evolutionsteorien, men jeg tror også på den allegoriske
sandhed i skabelsens teori. Med andre ord tror jeg, at evolutionen ,
herunder princippet om naturlig udvælgelse, er et af de redskaber, som
Gud bruger til at skabe menneskeheden. Mennesket er så en deltager i
skabelsen af ​​selve universet, så vi har en lukket sløjfe. Jeg tror,
​​at der er et niveau, hvor videnskab og religiøs metafor er gensidigt
kompatible.

Langan har udviklet en "teori om forholdet mellem sind og virkelighed ",
som han kalder den "kognitive-teoretiske model for universet" (CTMU)."

https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Langan

jens:

Jeg synes det må være klart at der er en sammenhæng mellem universet og
det som det afspejler i et menneske. Vi er kronen på skaberværket. Hele
universet er udmøntet i os.
Vi må ønske at Langan kan hjælpe til at forbinde det som foregår i
sindet med Universets virkelighed.

Christopher Langan tror på Gud. Men tilhører ingen trosretning, da han
ikke ønsker at få sin tænkeevne begrenset.( Jeg føler med ham.;-))

Vi skal hygge os i dag med konens søster og svoger til smørrebrød og
kaffe. Juletoget har lige kørt igennem gaden. Julehyggen har indtaget
Nakskov. Hav en glad dag gutter!

Nyd julemåneden. Opgiv al ateisme og lev et Disneyliv!;-)

jens
Vidal
Som talt ud af min mund. Mon ikke min IK er 200 også?
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
I to kloge hoveder må så fortælle mig hvordan man udvikler nye
ting ved at sortere noget af det man har fra og lade det uddø.

For det er jo det naturlig udvælgelse er.

Du kan da ikke skabe en ny ting ved at vælge noget fra. For at
vælge skal der jo være noget at vælge fra.

Jeg er ikke uenig i at det sker, men det har jo intet med
evolution at gøre højest en kvalitetskontrol af de ting som i
forvejen er der.

Så brug jeres IQ og fortæl mig hvordan man får noget nyt ved at
fravælge noget der er sygt og ikke egnet til at leve.
Bjarne
S.A.Thomsen
2018-12-01 20:15:04 UTC
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
Der er et 0 for meget. ;-)

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
Økseskaft. I rest my case.
S.A.Thomsen
2018-12-01 20:14:42 UTC
Post by Lyrik
[...]
Det er jo en selvmodsigelse. :-(

Gud er perfekt.
Gud skaber mennesket i sit eget billede.
Mennesket er IKKE perfejk, men er et resultat af evolution.

Det giver jo INGEN mening, uanset om man har en IQ på 200. :-(

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Lyrik
[...]
Ja din IQ kan man jo bruge til at nulstille skalaen efter.
Bjarne
Vidal
2018-12-02 08:26:49 UTC
Det giver jo INGEN mening, uanset om man har en IQ på 200.:-(
Hvad ved du om det?
S.A.Thomsen
2018-12-02 18:17:08 UTC
Post by Vidal
Det giver jo INGEN mening, uanset om man har en IQ på 200.:-(
Hvad ved du om det?
Hvorfor klippede du det væk, der ikke gav nogen mening.?

For at du kunne vrøvle udenom IGEN.? :-(

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
2018-12-02 20:30:23 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Det giver jo INGEN mening, uanset om man har en IQ på 200.:-(
Hvad ved du om det?
Hvorfor klippede du det væk, der ikke gav nogen mening.?
Fordi det giver ingen mening i kristelig henseende.
Men tag den over dk.livssyn.kristendom. så skal jeg
forsøge at svare
Post by S.A.Thomsen
For at du kunne vrøvle udenom IGEN.? :-(
Har jeg ikke allerede svaret på¨det?
---