Sådan går det dumme kristne
2018-11-21 10:28:22 UTC
https://www.bbc.com/news/world-asia-india-46286215

Den amerikanske missionær John Allen Chau blev dræbt af en præcis pil
fra en bueskytte, da han gik i land på Nord Sentinel-øen for at sprede
Guds ord til en lille stamme af vilde der lever der uden kontakt til
omverdenen.

----

Han troede vel at de ville beundre ham, når han som en anden Vidal
forsøgte at omfavne dem med sin guddommelige kærlighed :-(
J. Nielsen
2018-11-21 19:43:33 UTC
On Wed, 21 Nov 2018 11:28:22 +0100, Martin Larsen
Post by Martin Larsen
[...]
Sentineleserne bryder sig åbenbart ikke om globaliseringen - eller
religiøse prædikanter og de er gode bueskytter. Selv er jeg en rutineret
bueskytte, mon ikke Villy kan drage nogle paralleller til dk.politik?
-JN-
Vidal
2018-11-22 07:42:17 UTC
[...]
Jeg ved ikke, hvad *han* troede, men jeg tror/forventer/håber
i hvert fald ikke nogen vil beundre mig i dk.politik.
Jesper Ørsted
2018-11-25 15:53:38 UTC
[...]
Vi har en Dawin Award vinder :-D
--
Jesper
"Barbed wire used properly can be a beautiful sight."