muhamedanisme er krig
Add Reply
@
2018-12-01 10:54:28 UTC
<<<<<
Som Imam Tawhidi siger, kommer jihad rigtignok sprogligt set af
jahada, og betyder blot bestræbelse. Men i samtlige islams
helligkilder betyder jihad kun én ting: Krig. Altid mod anderledes- og
ikke- troende. Islam er derfor pr. definition en alvorlig
sikkerhedstrussel mod ikke-muslimer. Enkeltmuslimer kan være
forskellige, men islam som ideologi, er totalitær og voldelig.
Islamisk ekstremisme er ikke en særlig afart af troen, den handler om,
hvorvidt man er mere eller mindre troende. Jo mere tro, desto mere
vold.

De skyldige politikere vil pege på noget andet, men der vil kun være
to årsager til den kommende europæiske krig hundrede år efter første
verdenskrig: Islam og deres egen inkompetence. Disse vil føre vores
børn i krig igen på grund af deres egen uvidenhed om islam og Europas
1400 år lange historie, og når de endelig har installeret den, vil de
give multikultur- og islamkritikerne skylden.
Vi er regeret af politikere, der sender os i krig, og vi stemmer dem
til magten

Sand islam vil bekrige alle, der ikke er muslimer. Den er derfor ikke
rabiat eller ekstrem, den er blot kernelærdom i helligskrifterne. Du
skal dø, hvis du modsætter dig den såkaldte profet Muhammeds lære. Det
har vi allerede set praktiseret i Danmark overfor Lars Hedegaard og
Kurt Westergaard, og det bliver ikke de sidste to gange.

Vi er regeret af landsforræddere, hvis man undskylder mit franske.
Hvad enten de nu er klar over det eller ej, og de vil vil benægte
deres forbrydelse til hver en tid.
Politikerne masseimporterer krig

På papiret masseimporterer europæiske politikere derfor en krig i den
tro, at islam har reformeret sig ligesom de selv har, hvilket er en
hjerteskærende provinsialisme og historieløshed.

Islams reformation er sket, som Spencer siger, nemlig i 800 tallet.
Den var ikke været en fornyelse eller genfortolkning, men en
tilbagevenden til kilderne fra 700 tallet, nemlig wahhabismen.

Islam er stadig den dag i dag krigen imod alle de andre. Derfor er
masseimporten af den suicidal. I Danmark kan det muligvis stadig
kontrolleres, de ledende partier S og V fører ikke tanken derhen, men
Sverige har i al fald overgivet nationens fremtid til islams
forgodtbefindende.

Europæiske politikere kan derfor meget vel have begået den største
brøler i mange generationer ved at masseimportere en krigsførende
ideologi, og man skal ikke have luppen meget fremme, for at se at
islams krig i Europa allerede er begyndt for en hel del år siden.

Allerede med London og Madrid. Den politikerskabte krig er her
allerede, og den har været her i nogen tid. Tusinder i Europa har
mistet livet på grund af den. Jeg siger ikke, at alle muslimer skriver
under på islams revolutionære ideologi, jeg siger kun, at
masseintroduktionen islam i Europa er politisk hasardspil, og at vi
ser det suicidale aspekt udspille sig allerede.
Islam er historisk set en farligere fjende end kommunismen og
nazismen

Muslimske, racistiske overfald på europæere, er nu dagligdag i Europa,
og de eneste, der ikke ser dem, er de skyldige politikere og deres
betalte presse. Det vil ende meget ilde for dem selv, og de skulle
skynde sig med, at skaffe sig selv lidt viden og fantasi inden nogen
drager dem til ansvar.
Islam har formentlig allerede besejret Sverige

Vores døtre bliver voldtaget ifølge helligskrifterne, og vores sønner
bliver gennemtævet af bander ligeledes som følge af islamisk
ortodoksi. De politikere I stemmer på, sender jeres børn i krig og ud
i en nøgen eksistenskamp, og I har stadig ingen anelse om det.

Ingen fra påført sig selv krig mere end franskmænd og svenskere.
Muslimer går instinktivt til angreb på vantro. Det er ikke en påstand,
det er noget der sker hver dag. I Tyskland og Sverige har allerede
talrige mistet livet til islam. Islam har formentlig allerede besejret
Sverige ifølge dets demografi og defaitisme.

Islam er en farligere fjende end kommunismen og nazismen. De
nazistiske besættelsestropper voldtog og røvede ikke i Danmark, og de
var ikke inviteret af nogen regering. Men det gør islam, der er
inviteret af samtlige danske politikere, som de forbrydere, de er. Her
ser vi den kommende, formentlig voldelige krig imellem folket og de
ved en fatal fejltagelse folkevalgte. Talen blev holdt 18 november. Se
evt. Robert Spencer in Copenhagen.

Masseindvandringens indirekte dødsofre
Holde øje med de svenske velfærdsflygtninge

Bliv ikke syg i Sverige. Slet ikke hvis du er ung og ellers frisk.
Denne unge kvinde døde i Malmø af tarmslyng, en ret banal og ellers
ufarlig tilstand, når man først er inde på sygehus. Bare ikke på et
kronisk overbelastet svensk. Havde hun været københavner 20 km vestpå,
havde hun overlevet og haft et langt liv foran sig.

Endnu et indirekte dødfald i rækken blandt tusinder forårsaget af
svensk indvandringspolitik. En kun 20 årig kvinde, der aldrig nåede at
opdage, hvad og hvem der i virkeligheden tog livet af hende. Ung
kvinna dog efter lång väntan på akutoperation.

Igår kunne man se, at ikke engang sygeplejerskerne på Sahlgrenska i
Gøteborg tør blive indlagt på deres eget sygehus. Lyssna när
Sahlgrenskas sjuksköterskor larmar!

På visse kræftoperationer er ventetiden ti gange længere i Sverige end
i Danmark, hvilket selvsagt medfører mange unødvendige dødsfald. Det
bekymrer ikke overklassen, der bruger privathospitaler eller tager til
nabolande med et endnu fungerende sygehusvæsen. I Nordsverige har
fødende kvinder over 100 kilometer til den nærmeste fødeafdeling.
<<<<<<<<
Vidal
2018-12-02 08:26:42 UTC
Post by @
[...]
Ja, jeg er i sandhed glad for ikke at bo i Sverige.
Få ikke tarmslyng i Sverige!. Sverige er et lille
fattigt land med langt til sygehusene. Eliten/muhamme-
danerne snyder de almindelige mennesker.

Beholder de to grupper almindelige svenskernes skattepenge?

I Hinnerup har vi ikke engang en elite, tror jeg da, og
stort set heller ingen muhammedanere eller negre. På et
tidspunkt havde vi en gruppe tamiler, men hvad der blev
dem, ved jeg ikke. Måske blev de assimilerede?
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Vidal
Post by @
[...]
Hvordan affarver man dem egentlig?
Bjarne
Vidal
2018-12-02 12:19:22 UTC
Post by b***@gmail.com
Post by Vidal
Post by @
[...]
Jeg ved det ikke? Nogen af dem elskede at cykle, og
man traf dem rundt omkring med nogle karakteristiske
brede smil og let fremstående tænder.

Måske er de kommet under behandling af danske tandlæger
eller er rejst hjem til Shri Lanka igen?
Martin Larsen