Forbyd rekonstruktion af flækkede røvhuller.
Add Reply
Steen Hjortsoe
2018-11-06 16:02:24 UTC
Det gælder naturligvis også radiofrequency-assisteret flækning resp. ablation af røvhuller.

Rectal-kirurgerne har simpelthen så travlt med at FE-flække røvhuller, at man ikke kan forlange af dem, at de bagefter skal flikke de flækkede røvhuller sammen igen.

Steen Hjortsø
kk
2018-11-07 09:48:55 UTC
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Hvordan mon det kan vøre, at jeg, stort set, er den eneste som
udfordrer dine absurde påstande?? Har du alle andre i dit filter?
S.A.Thomsen
2018-11-07 10:09:56 UTC
Post by kk
Post by Steen Hjortsoe
Steen Hjortsø
Hvordan mon det kan vøre, at jeg, stort set, er den eneste som
udfordrer dine absurde påstande?? Har du alle andre i dit filter?
Nej, DU er den eneste der ikke har fjolset i dit filter. ;-)

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
kk
Mange tak for INFO. Jeg er også træt af hans RF-vrøvl.
Steen Hjortsoe
Vidal og Martin Larsen tager mig ud af filtret, når I andre bliver for kedelige. Det sker jævnligt.
Steen Hjortsoe
Og iøvrigt kan S.A. Thomsen sgu da selv være et fjols. Mage til tåbe-sludder han kan fyre af, når han debatterer controlled demolition med den bestialske kvindemorder Michael Forsberg, skal man da lede længe efter.
Vidal
2018-11-08 07:45:57 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Vidal og Martin Larsen tager mig ud af filtret
Jeg har aldrig haft dig i filter Jeg anser dig for
at være *politisk* sund i disse tider, hvor politiske
sygdom og dårligdom raser, i form af racisme og ille-
beralitet f.eks, tilsyneladende uhæmmet.
Ejvind Kruse
2018-11-08 08:26:08 UTC
Post by Vidal
Post by Steen Hjortsoe
[...]