Endelig lidt fornuft
2018-12-01 11:05:54 UTC
http://nyheder.tv2.dk/politik/2018-11-30-udviste-kriminelle-udlaendinge-skal-ud-paa-en-oe

Nogle af de afviste asylansøgere, som i dag bor på udrejsecenteret
Kærshovedgård ved Ikast i Midtjylland, skal fremover rykkes til den
lille ø Lindholm ud for Møn.

Der skal udviste kriminelle, personer på tålt ophold og fremmedkrigere
opholde sig, indtil de kan sendes hjem.

----

Det er på tide at man begynder at sikre at gode danske ikke generes for
meget af kriminelt pak.
J. Nielsen
2018-12-01 13:26:30 UTC
Nogle af de afviste asylansøgere, som i dag bor på udrejsecenteret
Kærshovedgård ved Ikast i Midtjylland, skal fremover rykkes til den
lille ø Lindholm ud for Møn.
Det var oprindeligt Karen Jespersens ide. Villy is not amused!
-JN-
Martin Larsen
2018-12-01 14:02:37 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Martin Larsen
[...]
Desværre læser jeg at får de lov til at tage færgen. Og så er man jo
næsten lige vidt.

Hvad med Hesselø - med Robinson-streaming og sælg DR :-)
Vidal
2018-12-02 08:25:57 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Martin Larsen
[...]
Indtil videre synes jeg, det virker som en fin ide.
Kriminelle indvandrere/flygtninge skal da ikke for-
peste almindelige danske borgeres liv. Vi har rigeligt
i vore egne indfødte kriminelle.

Måske kunne vi forbyde kriminalitet helt generelt?
Kriminalitet gavner ingen, bortset fra de kriminelle,
naturligvis, og DF og Inger Støvbjerg.
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
[...]
Den ø er da vist også ret giftig efter at der er laver flere
forsøg på øen med ting der ikke så gerne må komme i nærheden af
noget der er levende.

Egentlig utrolig så meget der er opfundet der kan få levende ting
til at dø men aldrig det omvendte at få døde ting til at være
levende.

Hvis du vander en græsmark med roundop dør græsset.
Men hvis du vander en dynge sten med hvad som helst ja selv med
hellig vand Sker der ikke en skid.
Mystisk

Livet skulle jo begynde i noget ursuppe.
Nu har jeg prøvet at lægge en sten i all de supper jeg kende lige
fra kartoffelsuppe til grønkålssuppe.

Men den er altså stadigvæk død.
Mystisk.
Bjarne
TomL
2018-12-02 15:21:44 UTC
Post by b***@gmail.com
Livet skulle jo begynde i noget ursuppe.
Nu har jeg prøvet at lægge en sten i all de supper jeg kende lige
fra kartoffelsuppe til grønkålssuppe.
Men den er altså stadigvæk død.
Mystisk.
Det skal helst være Schweizer-ure. Og efter ur-suppen er bragt til kogning
skal den simre i 800mil år.
Tom, CA
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by TomL
Post by b***@gmail.com
[...]
Mon mit gamle komfur kan holde så længe.
Post by TomL
--
Tom, CA
Bjarne
Kim Larsen (BlockNews.net)
2018-12-02 19:46:35 UTC
[...]
De er da ellers ikke ret glade i Kalvehave og omegn, nærmere ret sure og
nervøse ved tanken om deres fremtidige "naboer".
--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com
Martin Larsen
[...]