Tricktyve går efter ældre kvinder
2018-12-05 17:25:18 UTC
https://vafo.dk/112/Tredje-tricktyveri-paa-en-uge-Tyve-gaar-efter-aeldre-kvinder/artikel/579156

Tre tricktyverier i Østjylland.

En 86-årig kvinde hævede penge i Tørring Danske Banks automat, og her
blev hun kontaktet af samme mand, det sagde, at hun havde tabt 100 kr.
Da han ville give hende pengene, lykkedes det ham at stjæle hendes dankort.

Manden beskrives som østeuropæisk af udseende, ca. 45 år, han talte
fremmedsprog.

De to andre tyverier fandt sted i Løsning onsdag, da en 60-årig kvinde
fik franarret sit dankort. Mandag gik det ud over en 90-årig kvinde i
Juelsminde.

----

Godt det ikke var i Hinnerup
Vidal
2018-12-05 17:36:59 UTC
Ja,så kunne det jo have været din mor. Men så enfoldighed er hun vist ikke.
Peter Nicolaysen
2018-12-05 20:18:59 UTC
Mens jeg sad og holdt et minuts stilhed for mindet om den torterede stationære
Hjørnering's heroiske udtalelse til Psykopat sadisyen Karsten Bjørnholts testikel trykkende sadist idiot møgkælling:
Hvis du ikke ved hvad du foretager dig så kan du bare lade som om at du ved hvad du foretager dig!

Kom jeg Alfa Nicolaysen til at tænke på at jeg havde glemt at købe en æske Anton Berg Chokolade, uden Alfa Nicolaysen ton bjerget af Chokolade gik min underbevidsthed i gang med at planlægge at anskaffe(Alfa Nicolaysen skaffe) Whoopie Goldberg's penge og Spielberg's viftede veninder på mellem seksten og femogtyve!

Og indbrud til den visuelle del af hjernen viste en fin stribe fra MTV der viser sang titlen 'what if god was one of
us'

Inden jeg nåede at forklare at jeg er mere interesseret i dem på det her kontinent, både penge og veninder!

Peter Nicolaysen
2018-12-05 20:25:08 UTC
På den anden side så har jeg lige været nede i postbutikken i Super Brugsen og hente en kasse med Chokolade fra Maxim, der føltes som om den vejede et ton, halvdelen af vejen da jeg slæbte den hjem i to plastik poser jeg købte i Brugsen sammen med en pakke roastbeef pålæg og en flaske Protein drik!