En lille opdatering!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2020-01-13 10:54:56 UTC
Laverstående,Tåber,Genetiske defektheder,Halv Gener,Åndsamøber oa andre halv mennesker der ikke er istand til at manipulere deres omgivelser via entangelment fra egen hjerne af plus reatn af os.....det er så mig, Peter Deprimeret Ærke
Hel Gen!

Inden vi fortsætter med udslettelsen er det nødvendigt at jeg sådan hurtigt informere jer om nogle få ting her fra HimLe Nicolaysen, min bolig, mit
Anti-Depressions anlæg!

Der er nogle ting der er meget grimme for et samfund skulle de ske, noget af det værste der kan ske er at kvinder bliver bevæbnet med en vifte, mens at mænd ikke har en!

Det har noget at gøre med hvad der giver kvinder hårde brystvorter, hvad der giver mænd rejsning og hvad der gør det modsatte!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvanten mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen som er jeg!

Den største tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, En mig, ellers havde jeg heddet en flerhjørring, jeg der er Alle alfa males med frontal lobes i horn klasse!
Peter Nicolaysen
2020-01-13 13:36:00 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Egentlig er det kun sadister der kan få det til at ske i et samfund og muligvis også racister!

I kan få sygdommen aids i gave da jeg blev tretten år gammel!

En alfa male sat af livet inden det gik i gang Sat A Nicolaysen som jeg selv blev lidt træt af som fireogtyve årig, en analfabetisk præst syntes at er skulle være både et c og et y i mit efternavn da jeg blev døbt!

Den første og den sidste af min linje, den eneste der betyder noget mellem menneskehedens start og afslutning, min søster har en anden biologisk far end jeg selv!

Testosteronbåden skib Alfa, Shiva, Foranderen og ødelæggeren, favorit ridedyr mit stjernetegn, lynende hurtig med min Damaru, min timeglasformede tromme, Peter's Tromme!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, Pose id on, fra bunden i en swimmingpool med mellemørebetændelse til en flyvemaskines trykkabine, en pose med id er ikkehåndbagage og jeg er ikke nogetr kæledyr, jeg Pet'er!
Peter Nicolaysen
2020-01-13 13:59:28 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Plus verden dør med mig, indtil da, er jeg helten der holder den i live!

Peter Nicolaysen
2020-01-15 17:05:56 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Tv-serien House of Cards er udmærket at se på, den bedste jeg har set på Netflix indtil videre med Designated Survivor på anden pladsen, også selv om de begge drejer sig mere eller mindre om det samme, et emne jeg egentlig er blevet træt af!

Peter Nicolaysen
2020-01-18 10:41:06 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Igen har jeg gjort det, ubetalt, for folks religion!

Gjort gode ekkoer ned i fortiden, bagblæst området!

Og der er igen en der er god nok på ik og udseende i Danmark
af dem er er mellem seksten og treogtyve år af kvinderne til at være
en af Hjørneringens EngLe!

Jeg havde håbet på mere en en, men det er ikke længere muligt, i stedet så er der udmærket realtime cgi efterhånden om et par år og det er lige sp funktionelt også!

Det kræver mere og mere, før var der minimum, først syv så tre og nu er der en engang imellem!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, Alle Alfa males med frontallobes i hornklasee, En jeg! Ellers havde jeg heddet en Flerhjørring!
Peter Nicolaysen
2020-01-18 10:42:25 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Kølvands dirigenten skib alfa, burde jeg egentlig gøre på også!

Peter Nicolaysen
2020-01-18 11:31:35 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg har siddet og leget lidt med Wolfenstein II The New Colossus, jeg bliver stadigvæk overraket over min Hades Canyon engang imellem, det er jo en lille cigar æske størrelse computer, her kan man se 1920x1080 med kvalitets indstillingen: "Uber" og 8xTSSAA!

Peter Nicolaysen
2020-01-18 12:35:32 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
http://youtu.be/2CYQ0M7dzIw
Prøv og tænk hvis at det havde været jeres linje der ikke havde været værdiløs, eller bare så meget af betydning at nogen ville ødelægge den, så havde i kørt ødelæg mellem ørene på en biologisk supercomputer der virker og havde haft alle de gode ting i liovet som vi gør for folk i det her land der er udsat for "den ødelæg" Jøder og Nazister har rendt rundt og påstået der er på hovedet af dem alle sammen, men som der aldrig har været og aldrig kan være, fordi ingen af dem er begavede nok på noget som helst tidspunkt mellem universets start og afslutning til at betyde noget!