Så svang Youtube kniven over Koda!
Add Reply
Lyrik
2020-08-02 06:52:43 UTC
De er simpelt hen for grådige-Koda!

Min kone sang i kirken med sit kor. Jeg optog seancen hvorpå Koda
henvendte sig til Youtube for at få afgifter af korets sang!

Jeg skrev til Justitsministeren og kom med eksempler på Kodas grådighed
og ublu andragender! Og nægtede overfor Youtube!

Jeg opfordrede til at sætte "Foden ned overfor Kodas grådighed"!

Der kom kun automatsvar.

Men nu er der svaret med fynd og klem fra Youtubes side! Stop overfor
Koda!-Hurra!!!

En bekendt som havde sin gang i Koda kredse kunne fortælle om "Bollinger
og Builabaise på Strandvejen";-)))

Jeg håber de ærgrer sig over deres grådighed! Slut-prut-finale!!;-)))

jens
Lyrik
2020-08-02 07:00:28 UTC
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er faktisk en forbedring efter Youtubes indgreb. For dansk musik som
Koda ikke kontrollerer ligger stadig på Youtube. Det vil sige al
kunstnerisk uden profit!

Go´begmand Koda!

jens
Martin Larsen
Ja, der er alt for meget copyright etc.
Kim Larsen (BlockNews.net)
2020-08-03 07:48:47 UTC
Post by Lyrik
Post by Lyrik
[...]
Nu er det ikke Koda som er skurken men Youtube. Det er Youtube som
kræver store reduktioner i betalingen til Koda og det vil Koda ikke
finde sig i. Jeg er helt enig med Koda i ikke at lade sig tryne af
Youtube selv om det er ærgerligt hvad konsekvenserne bliver. Det ligner
lidt den konflikt som Yousee har haft med Discovery Network og som gør
at kunderne hos Yousee nu er frarøvet muligheden for at se Discovery
Networks kanaler gennem Yousee. Det som skal til er at den beskyttelse,
som Yousee nyder lidt for godt af, bliver til en total liberalisering af
kabel-TV-markedet. Jeg ville vælge en anden kabel-TV-udbyder hvis jeg
kunne (gennem kabel-TV).

Nu vil der formentlig blive lavet en ny platform som kommer til at
betale hvad der skal til for at vise dansk indhold og så er Youtube
totalt ude af det marked. Det er hvad der kommer ud af det. Youtube vil
muligvis gå tilbage til at blive et medie uden kommercielt indhold som
kun youtubere og deres følgere kan profitere af.

Hvis det kommer til at gå så galt at alt kommercielt indhold gradvist
forsvinder fra Youtube, kommer jeg som konsekvens af det ikke til at
bruge Youtube mere, da jeg kun bruger Youtube til kommercielt indhold,
men heldigvis ikke dansk indhold, så jeg rammes foreløbigt ikke.
--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com