Knivmand skudt i Gelsenkirchen
2020-01-06 09:51:37 UTC
https://www.bbc.com/news/world-europe-51003868

Manden ramte en politibil med en genstand og forsøgte at angribe
betjente, der stod ved køretøjet, siger en talsmand for politiet.

Han holdt en kniv bag ryggen og nægtede at samarbejde med betjentene,
fortæller politiet til nyhedsagenturet AFP.

Manden, som var tyrkisk, blev advaret af officerer om at stoppe hans
angreb, før han blev skudt, men nægtede.

Han var på en overvågningsliste over militante

----

Der mangler kun at han også var sindssyg :-(
b***@ydicon.dk
2020-01-06 10:58:07 UTC
[...]
Hvor på kroppen sidder Gelsenkirchen?
Bjarne
Steen Hjortsoe
Jeg vil også vide, om RF-dukkeføreren fik ham til at kvække det obligatoriske "Allahu Akbar" - og om han var lidt mørk i huden ?
E.Dalgas
2020-01-06 18:32:32 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Steen Hjortsoe: "Jeg har sgu aldrig nogensinde forsvaret den politiske
islam." /citat slut

Note: Militant

"The current meaning of militant does not usually refer to a registered
soldier: it can be anyone who subscribes to the idea of using vigorous,
sometimes extreme, activity to achieve an objective, usually political.
A "militant [political] activist" would be expected to be more
confrontational and aggressive than an activist not described as militant."
https://en.wikipedia.org/wiki/Militant

E.D
Steen Hjortsoe
2020-01-06 21:39:02 UTC
Post by E.Dalgas
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
So what ? Er ED i færd med at forklare, at jeg er ved at konvertere til islam ? Hvad tror han selv om det "spørgsmål", hvis han skal være helt ærlig ?

Men jeg anerkender ED's behjertede krumspring, der går ud på, til glæde for hans herrer i CIA, at skifte kold-krigs kommunisterne ud med islam-velmenere. Problemet er bare, at det både er løgn, infam løgn og tidsspilde.

Verden vil videre, Erik Dalgas.

Steen Hjortsø
E.Dalgas
2020-01-07 19:04:45 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by E.Dalgas
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Nej. Mit motiv var at illustrere din selvmodsigende tankegang.
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Ja! Utopia venter. . . .

E.D
Vidal
2020-01-07 08:26:20 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Du skal sætte pris på at Martin giver dig glimt
fra andre steder i verden end Danmark. Det går
ret dramatisk til mange steder i verden pt. Mere
dramatisk end de fleste kan huske i en ellers
fredelig periode uden krig i den vestlige verden.

Af en eller anden grund har vi stort set været
forskånet i Danmark. Jeg tror det er, fordi Gud
holder hånden over os.

Martins neger/muslimfilter er vel nødvendigt, for
ar det hele ikke skal blive for overvældende? Man-
den skal vel også have tid at sove/spise/arbejde/have
sex osv?

Det er nødvendigt for de fleste?
Steen Hjortsoe
2020-01-07 09:55:04 UTC
Post by Vidal
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Ja, det er sgu da også rigtigt. Tag store Martin Larsen i hånden og bliv ført rundt i den store verden.

Det går
Post by Vidal
[...]
Det tror jeg sgu ikke. Den forklaring er for tyk. Desuden er den provinsiel, dvs. går ud fra, at Danmark skulle være noget exceptionelt. Det er jo Amerika, der har taget patent på den selvforståelse (som iøvrigt er hovedkriteriet på provinsialitet).
Post by Vidal
Martins neger/muslimfilter er vel nødvendigt, for
ar det hele ikke skal blive for overvældende? Man-
den skal vel også have tid at sove/spise/arbejde/have
sex osv?
Gud, dyrker han også sex ? Det er da uhyggeligt ?!
J. Nielsen
2020-01-07 14:39:14 UTC
Post by Vidal
Af en eller anden grund har vi stort set været
forskånet i Danmark. Jeg tror det er, fordi Gud
holder hånden over os.
Så der er ikke længere EU der har frelst os?
-JN-
Ejvind Kruse
2020-01-08 06:07:11 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
Af en eller anden grund har vi stort set været
forskånet i Danmark. Jeg tror det er, fordi Gud
holder hånden over os.
Så der er ikke længere EU der har frelst os?
For Villy er EU vel lidt guddommelig?
Ejvind Kruse
Vidal
EU dør snart.
Steen Hjortsoe
2020-01-08 11:22:31 UTC
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
Af en eller anden grund har vi stort set været
forskånet i Danmark. Jeg tror det er, fordi Gud
holder hånden over os.
Så der er ikke længere EU der har frelst os?
EU dør snart.
Muligt, men det gør Europa ikke.

Ejvind Kruse
2020-01-08 06:05:47 UTC
Post by Vidal
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Var det fordi det hele blev lidt for overvældende,
at du slettede indholdet på: http://memo-vidal.dk/
--
Ejvind Kruse