Gratis lever!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2020-01-12 10:55:55 UTC
Hvis der er nogen der skriver jeres navn og adresse på internettet
sammen med påstande om at i drikker meget alkohol eller er alkoholikere,
så er det efterfølgende blevet gratis at giftiggøre jer ud af jeres lever!

Det er derfor at det er en fejltagelse for folk der er gået gennem livet uden
at drikke alkohol og er eller har været kendt for kun at drikke sodavand fordi
de ikke bryder sig om alkohol, at bare grine eller smile ved den slags påstande!

Peter Nicolaysen
2020-01-12 11:15:23 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Der er en grund til at jeg skriver det, som der hænger sammen med den stastue der står ude foran, en statue af en ødelagt mandelig kønsdel!

Trampet flad, fyldt med huller, der er ingen kugler i Kal-A-ha spillet i statuens bund og ingen brikker i kryds og bolle spillet ved siden af!

Jeg er så gjort til ikke at have sex(ulovligt),Til at ikke have nogen penge(Ulovligt) og til at gøre religions ting!

Hvis en programmmeret person spiser en pizza om året i 15 år, så ligger der 15 tomme pizza æsker i personens bolig!
("Du må ikke have et pænt hjem","Du må ikke have nogen fine ting")

Hvis personen spiser to om året så er det tredieve på femten år, kan i se hvor det bære henad?

Peter Nicolaysen
2020-01-13 13:41:31 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Det er lidt det samme som hvis et pik hylster ser en spise Røget Ørred blandet sammen med Tomat Puré med Mayonaise ovenpå offentligt!

Men jeg er heldigvis ikke forfølgeses vittig!

Peter Nicolaysen
2020-01-13 14:04:59 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Hjørneringen burde have sådan en EngLe at rumstere rundt på her i mit
anti-depressions anlæg HimLe Nicolaysen, min bolig, som hende der var med i Terminator Genisys, tre år inden hun lavede den film sådan ca. ser det ud til!

Bundet i hjernen til ikke at ødelægge jeg Peter, ifølge min egen definition af hvad der er ødelæggende for mig Peter!