Mand med spids kæp efterlyses
2018-11-26 15:38:31 UTC
https://www.tv2fyn.dk/artikel/mand-med-spids-kaep-stadig-paa-fri-fod

Hjælp politiet

LokalBrugsen på Sankt Jørgens Gade i Odense, blev omkring klokken 16.15
lørdag udsat for endnu et røveri. En mand med en tilspidset trækæp kom
ind i butikken og truede sig til et mindre pengebeløb.

Det drejer sig om en mand, der er mellem 175 og 180 centimeter høj. Han
beskrives som udenlandsk af udseende og almindelig af bygning. Manden
havde sort hår og fuldskæg. Han havde en sort kasket på og en rød hættetrøje

----

Godt det ikke var i Hinnerup
Vidal
2018-11-27 11:20:11 UTC
[...]
Jo, nu vil jeg først sige det ikke er mig. Nogle kunne måske
lidt uvenligt beskrive mig som udenlandsk af udseende, men
mit hår er hvidt

Nu må vi håbe de fanger en muslim af det udseende, eller i-
hvert fald en af ikke-dansk oprindelse
Peter Nicolaysen
2018-11-29 03:27:36 UTC
Det kan være at det er Kronprinsen der prøver at fange medvind!

Men jeg har aldrig slået eller røvet nogen med en kæp, jeg har haft en fin en hængende på væggen som teenager, men den var bare sådan en der hang på væggen!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, enhjørningen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!