Fængsel!
Peter Nicolaysen
2019-10-02 09:26:40 UTC
40 dages fængsel, jeg har fjorten dages betænkningstid til at anke osv!

Det er anden gang jeg bliver frihedsberøvet af at være blevet viftet, torteret, programmeret og programmeret til at være mest mulig torteret for snart tyve år side af mennesker der befandt sig i min bolig for at bedre mit helbred, det at behandle en alvorlig depression!

Det er meget grimt med ødelæg mellem ørene, de 40 dage er for at søge en erstatning på en måde der er ødelæggende for den der søger erstatningen!

Der er ikke mulighed for at kommunikere at jeg vil have en erstatning for at skrive ting der er ødelæggende for skribenten at skrive efter at jeg blev gjort til at gøre mig selv ødelagt, jeg får det simpelthen så fysisk dårligt at det er umuligt!

Min advokat ville have mit konto nummer så han kunne sende de 30K jeg sendte ham tilbage!

Jeg er faktisk hvor umuligt det end lyder, blevet dømt for at søge en erstatning for det jeg søger en erstatning for!

Hvor heldigt atjeg ikke blev gjort til st hoppe rundt på et ben og så efterfølgende dømt for at hoppe på et ben!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-02 10:25:58 UTC
Jeg er blevet truet med at blive gjort til en Jøde, når jeg bliver fængslet for at skrive ting det er ødelæggende for skribenten at skrive, efter jeg er blevet programmeret til at gøre således og mens at jeg søger en erstatning for at blive programmeret til at gøre sådan!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-02 10:52:11 UTC
Jeg sidder og overvejer at stikke af fra fængsel straffen ved at sidde ude under bruseren med en åben halspulsåre, tyve år er lang tid!

Og det er sådan uanset om jeg får fyrre dage i spjældet eller får en kvart milliard i erstatning!

Tyve år med de værst signaler der kan gøres mellem et levende menneskes neurons og glia celler af det der tvinger det selvsamme menneske til at trække vejret hvis at det forsøger at lade være rigtig længe, bildt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få personen til at trække vejret, det at gøre personen ødelagt med en del moderatore!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-02 11:03:26 UTC
Jeg har ikke engang noget brusehoved på min bruser, så det er fandme sørgeligt eller noget!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-02 11:48:15 UTC
Nå, jeg og mine ne resterende 50% af min IK skal til at spille world of warship, jeg har fået slagskibet Texas i gave i tre dage, det har vist sig at være en effektiv XP indsamler, skibs specifik XP men som man kan konvertere til fri XP og bruge på de ting man har lyst til, i mit tilfælde en Myoko Krydser men der er et stykke vej endnu!

Pnhentil hedder geniet i verden skulle i støde på mig i wowarship!

Et teknisk uheld igår førte til at jeg blev lyserød på farven, det er de typer som der ikke er på det forkerte hold men som skyder i den forkerte retning, så det kan være at de er blevet forkerte, det kan det så aldrig i mit tilfælde da jeg altid er på det rigtige hold!
(og jeg slap af med farven efter to maps!)

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-02 12:03:35 UTC
Egentlig er det tredje gang at jeg bliver frihedsberøvet af det jeg har været udsat for, hvis man medregner at sidde i min egen bolig uden at kunne bevæge andet end mine øjne, resten kun på andres verbale kommando og tilsidst heller ikke kunne mine øjne, mens de skyldige sidder og skriger af grin, det er sådan noget folk bliver sindssyge af for livstid!

Der er lidt ordfnidder i det her indlæg men det er intet sammenlignet med for bare fem år siden, det betyder at ødelæg ikke vurdere at det er et problem, folk der er vant til at læse her i gruppen eller kan bruge en søgemaskine ve d det er sådan!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-02 12:32:15 UTC
Jeg har doneret 500kr i krypto valuta til 'Sæt ild til Nazisten' fordi Dommeren så sød ud og talte med udenlandsk accent!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-02 15:44:36 UTC
Jeg bliver lige nød til at nævne det, det virkede som om at jeg spassede min advokat Søjborg på hans højre øje da
jeg stod og snakkede med ham ude foran retssalen og at han rettede op på det
med det samme!

Ihvertfald er det jo bedre end skeløjede over det hele!

Under alle omstændigheder er det ødelæggende!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 08:33:54 UTC
Ødelæg har annonceret her til morgen via indbrud til den del af hjernen der analysere synsindtryk at jeg har fået en erstatning "Sørg for at få en erstatning"
erstatningen består af fyrre dages fængsel og er for at blive viftet,programmeret torteret og programmeret til at være mest mulig torteret! En Forbrydelse der blev begået af mennesker der befandt sig i min bolig med det formål at forbedre mit helbred!

Udtalelsen, fortolket,forstået og udført af det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe, bilt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover de sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det at:

"Forstå alting på en måde der er grim for mig selv, Gøre alting på en måde de er grim for mig selv, Ødelægge mig selv, Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der er bedst for KBjørnholt, Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv(intet andet for mig selv, Gøre noget for folks religion og i den rækkefølge og med de prioritet forstå og gøre alting"

Altså det er så rigtig nok, at og det er rart med forandring fra at sidde og stirre ud i luften i tyve år i min bolig!

Den originale svinestreg, som jeg kalder det er den som jeg har skrevet om i mange år, det at blive gjort til at gøre mig selv ødelagt på den måde med de moderatore!

Jeg burde fejre sejren der betyder jeg slipper for erstatnings regnen, altså det med at få erstatningen at mad ikke smager værst mulig en gang imellem eller ikke at blive udsat for værst mulig på fysisk følelse en gang imellem, da det gør det nemmere at grave mig selv fri!

Igår da jeg skulle i retten, var jeg i brusebad i opvaskemiddel under en bruser uden bruserhoved, det tøj jeg havde på var det eneste rene tøj jeg havde til rådighed der passede i størrelse(faktisk havde jeg et par ekstra t-shirt),da jeg skulle i retten var jeg først i den forkerte, landsretten, jeg kørte med taxa til den rigtige også til den forkerte!

Jeg stod op klokken halv syv for at være i retten klokken ti, og det var nær gået galt, fordi jeg var næsten låst i bevægelse, det at stå under bruseren kan kun beskrives som tortur fordi det var det, alting indtil st jeg var i Viborg kan egentlig kun beskrives som sådan!

Belønningen for alt det var at sidde i retten og ikke lyve til min egen ulempe og blive dømt til fyrre dages fængsel for at skrive en mail til PF der indeholdt tekst som er ødelæggende for skribenten at have skrevet, noget jeg var og er ved at søge en erstatning for!

Teksten var at når jeg ikke kunne få
en erstatning så ville jeg skyde Statsministeren i knoppen istedet for!
(noget jeg fik det meget bedre fysisk af at skrive)

Noget der taget ud af kontekst og er efter jeg havde skrevet til dem en del gange, hver dag i en del år!

Efter et par år så bliver det bare sådan, så jeg er blevet snuppet af deres informations samler!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 11:43:11 UTC
Desuden har jeg fået erstatningen 'Når du dør så har du aldrig haft sex' af Ødelæg!

Det er ødelæggende for en upervers mand ikke at have nogen veninder og ikke at kunne skaffe sig veninder, så det er jeg programmeret til ikke at have og ikke at kunne!

Det nærmeste jeg kom på sex var at have en jævnaldrende veninde da jeg var sytten, en veninder der havde et hul på størrelse med en voksen mands lår og det virker ikke!

Desuden har jeg igang med at få erstatningen 'lille pik' det er penge i konto, Peter's IK og så er der sket det for første gang da jeg var på toilettet at mine indre organer har trukket sig så meget sammen af giftigheder(potassium) at den ligesom blev trukket ind på indersiden og jeg sådan havde et hul istedet for en tissemand!

Så det er ikke helt sådan lige så nemt at undgå erstatnings regnen!

Min IK er omkring 50% af det den var inden jeg talte med de mennesker første gang i min bolig med det formål at få noget ved en alvorlig depression!

Min konto er udslettet!

Så det er egentlig noget værre noget!

Og mit navn er blevet lyserødt i world of warships igen pga. usportlig opførsel da jeg hoppede ud af en Co-op i starten fordi jeg opdagede at min krydser havde mistet sin maling!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 11:53:48 UTC
Heldigvis er jeg ikke blevet til en bøssekal!

Så det er jo udmærket!

Men min linje er jo ihvertfald død!
(Min Søster har en anden biologisk far end jeg selv!)

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 12:02:23 UTC
Ødelæg har annonceret planer for at jeg skal gøre afkom ved at mine fingre og tæer bliver klippet af med en fjerkræsaks hvilket så får sadistiske idiot kællinger til at komme, enten bliver det gjort sådan ellers dør jeg uden at jeg nogensinde har givet kvinder en orgasme!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 13:18:56 UTC
En skam at jeg ikke kan blive til en militærnægter med tilbagevirkende kraft!

Det er så flovt at have været
værnepligtig nu jeg tænker over
det med den løn!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 13:23:41 UTC
Hvis jeg havde været militærnægter var jeg nok blevet programmeret!

Jeg mistænker at jeg blev det for tyve år siden uden grund, efter jeg var blevet torteret til at være mentalt som en to årig af KBjørnholt og DJ Ævl og sad og slygede dødstrusler ud i alle retninger mens jeg ikke kunne bevæge mig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 13:51:15 UTC
Jeg sidder og indser at jeg ikke køre bil, fordi jeg har aldrig haft brug for at få lavet et kørekort!

Jeg er blevet dtripminet for alle de signaler mellem mine Neurons og Glia celler som indikere og er Selvtillid, Selvsikkerhed og Dominans!

Jeg har ingen kvinder at bestemme over
og har aldrig haft det!

Det er et eller andet her som hedder noget.... Et eller andet med at tortere folk til at være fysisk og biologisk krøbling!

Noget med Testosteron produktion og knogler, hjerne osv.....!

Det er heldigvis ikke lykkedes at gøre mig til en Sadist!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 14:02:56 UTC
Har i prøvet at sidde med nervøse ansigts trækninger og ryste på hænderne!

Fordi jeres selvtillid er blevet øget og nu er der noget man risikere at miste, før risikerede man ikke noget, men nu risikere man noget, jeg prøvede det for en del år siden!

Det hænger sammen med mine skriblerier
om at være på randen af et psykisk sammenbruds ophør!

Folk der har et psykisk sammenbrud, de har nogle signaler mellem deres Neurons og Glia celler i deres neurale netværk altså i deres hjerne som der er anderledes end dem der plejer at være
der, men det kunne jo være langt mere grimt, det kunne være værst mulig!

Det kunne være som gjort af den originale svinestreg!

I tror nemlig jeg lyver, som jeg har trænet jer til igennem tyve år, men det er sandheden, på randen af et psykisk sammenbruds ophør!

Det er nemlig ødelæggende at blive holdt der af udtalelsen: "Du skal have et psykisk sammenbrud" det er også ødelæggende når det bliver gået efter om det er muligt at have et endnu værre psykisk sammenbrud og justeret sådan at det ikke kollidere med udtalelserne om at skulle være istand til at forstå og gøre plus den om at skulle være i live, altså når der bliver gået så tæt på de moderatorer som jeg har nævnt tidligere!

I forstår ikke forbrydelsen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 14:27:53 UTC
Folk der siger: Jeg vil ikke have at du har ret, jeg vil have at du lyver om det!

Det er pænt af dem, men det er meget grimt for mig, fordi det tror de fleste ret hurtigt!

Udtalelsen:"Det er andres mening der betyder noget"

Forstået og gjort på en måde der er grim og ødelæggende for jeg!

Det eneste smuthul jeg kan se er hvis at det bliver mere ødelæggende for mig at de ikke tror at jeg lyver!

Med min kreativitet,forestillingsevne og logik høre der selvfølgelig også det til og med at jeg er så god til at lyve, at hvis jeg lyver så er der aldrig nogen der er opdager det, den eneste måde det bliver opdaget på er hvis at ødelæg forventer og planlægger at det bliver opdaget!

Og så er det sådan noget som der er ødelæggende for mig, ikke noget der er ikke ødelæggende!

Der er aldrig nogen der opdager løgnhistorier jeg er kommet med som er skadende for mig selv er løgnhistorier!

Folk går bare ud fra at de er sande og
hvorfor skulle de ikke det!

De løgnhistorier de opdager er nogen det er ødelæggende for mig bliver opdaget!

Fordi, det er bare sådan!

Hvis jeg gør sådan en løgnehistorie som jeg ved bliver opdaget og identificeret som en løgnhistorie på en måde der er til lin egen ulempe, det er nøjagtig det samme som at skrive ting til PF jeg kommer i spjældet for og nøjagtig det samme som.... Altså!

Jeg ved ikke engang hvor jeg skriver det her, jeg gider ikke jeg lægger mig til at sove!

Med den originale svinestreg mellem ørene.....

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 16:42:34 UTC
Altså når nu det er at jeg aldrig har talt med KBjørnholt andre steder end i min bolig, jeg har aldrig talt med ham det hvor han og BEgeberg arbejder henne,
hvis de husker mig, så ved de at de har været i min bolig!

Jeg går bare ud fra at det er bevist at de har været i min bolig fordi jeg aldrig har talt med dem andre steder!

Hvis i taler med nogle mennesker på en burger bar og aldrig har talt med dem andre steder, og i så efterfølgende bliver afkrævet at skulle bevise at de har været på en burger bar, så er det ligesom noget underligt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 16:50:35 UTC
Jeg bliver nødt til at anke den sag, altså det går jo ikke at jeg bliver programmeret til at "Skriv om det" forstået på en måde der er grim og ødelæggende for mig selv, hvorefter jeg gør præcis det og får 40dages fængsel!

Istedet for at jeg får gode ting for ikke at have købt et billede og hængt på vægen ved siden af mit fjernsyn "Køb et billede og hæng på væggen ved siden af dit fjernsyn" også en udtalelse fra KBjørnholt!

Jeg skal bare finde en advokat der virker og nogle penge!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 16:59:51 UTC
Jeg er alt for skide træt,ødelagt og udmattet hele tiden!

Jeg har ikke foretaget mig andet end end at sidde her og ryge cigaretter, hvilket er ødelæggende, på en ødelæggende måde, røget på en ødelæggende måde, fire pakker om dagen i en hel del år, noget jeg burde have en erstatning for!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 17:32:31 UTC
Og her er noget viden og informationer fordi ellers så forstår i det åbenbart ikke!

Hvis at i bliver viftet og programmeret i jeres bolig, så er der ingen beviser!

Der er ingen lydoptagelser og der er ikke nogen kamera optagelser!

Uanset hvor mange lydoptagere og kameraer i har, så er der ingen beviser!

Der er ingen lydoptagelser og der er ingen kamera optagelser!

I tror der er, men det er der ikke!

I ved hvor at lydoptagere og kameraerne er når i bliver viftet eller programmeret til at gøre det der er bedst for de skyldige, i skiller jer af med dem, spørgsmålet er om at i er bevidste om det eller ej når i fjerner beviserne!

Feks. I det her indlæg, pga. Det med at gøre det der er bedst for de skyldige, har jeg skabt en situation, hvor at hvis jeg afsluttede indlægget der hvor jeg ellers ville, med sætningen:

I tror at der er, men det er der ikke!

Så havde i bare kaldt mig en sindssyg idiot overbevist om at det er sandheden istedet for at i bare kalder mig det selvom at i ved det ikke er tilfældet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-03 22:56:28 UTC
Altså, enten finder jeg en advokat der virker på en sodavand og en pakke saltkiks eller også så anker jeg ikke den dom!

Også selvom at alfa Nicolaysen ke r alligevel, fordi Alfa Nicolaysen Ærke!

Så kan jeg altid få en erstatning for det senere, når en alfa male sat af livet inden det gik igang Sat A Nicolaysen har gjort frostvejr i den evige ubehagelighed det kvante mekaniske mareridt!
(en an-alfabetisk præst syntes at der skulle være både et c og et y i mit efternavn da jeg blev døbt!)

En ring på hjernen, en ring på hjørne, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, Enhjørningen som er jeg! Den største tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Alfa Nicolaysen by default, den sidste af min linje på alle måder!

Og den første også!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, en jeg, ellers havde jeg heddet en Flerhjørring, jeg der er alle alfa males med frontallobes i horn klasse!
Peter Nicolaysen
2019-10-03 23:03:52 UTC
Altså det er begyndt at se ud til at, PF har mistet det privilegie det er at nogensinde udbetale penge til Alfa Nicolaysen på noget som helst tidspunkt mellem universets start og afslutning!

Og dermed har hele forsikrings og erstatnings branchen meldt sig ind i den gruppe der fejler i deres eksistens formål!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-04 02:59:52 UTC
Noget helt andet jeg har glemt at nævne tidligere, hvis folk tror at en person med værst mulig på signalerne mellem personens neuron og glia celler lægger mærke til, ænser og overhovedet opfanger at de bliver slået i ansigtet, så er det ikke rigtigt, det er kun noget meget specielt hvis at personen lægger mærke til det!

Allerede på omkring en fjerdedel af vejen til værst mulig så bliver det egentlig ikke opdaget af den det går ud over!

Der er en grund til at jeg nævner det, det er at ellers glemmer jeg det igen og det har jeg gjort et par gange nu, hvilket, altså der er nok en grund til det jeg har haft husket at skrive om at KBjørnholt sidder og kvaser den ene af mine testikler!

Det ene er mere mandigt og magtfuldt eller noget, i begge tilfælde kunne jeg ikke bevæge mig frit!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-04 06:02:11 UTC
Jeg når simpelthen ikke at lære og
vifte med en vifte, det er alderen og det
der er blevet gjort ved mine celler, cigaretrygning er ikke problemet,
men protein mangel er!

Det nærmeste jeg kom var at forsøge at låne en bog om vifteri på Ravnsborg skolens bibliotek(4913 Horslunde), men den var desværre udlånt!

Jeg havde ihvertfald gjort nogle gode
Sex Slave tøser som at Sadister aldrig var kommet i nærheden af, halvdelen Japansk turister og den anden halvdel Etnisk Danske, de havde været berømte på Udseende,Opførsel og Tale, fysisk attraktive, højt begavede og altid havde de talt høfligt, pænt og dannet til andre, desuden så havde de elsket deres liv!

(Og det kræver ikke noget specielt at gøre sådan at de elsker deres liv, det er simpelthen bare at sige det til dem, 'Bare selv find på en masse grunde til at du elsker dit liv og så gør det!')

Altså jeg havde ihvertfald som minimum gjort to, en af hver!

Men nu.... Alder, Protein mangel, altså jeg er egentlig blive myrdet ud af livet når jeg falder død om, uanset om jeg bliver kørt ned eller hænger mig selv eller hvad ved jeg, så er det et
tortur-mord!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-04 06:18:33 UTC
Det kræver jo ikke særligt meget at sige: 'tal høfligt og dannet til andre, opfør dig høfligt og dannet overfor andre, vær mest mulig fysisk attraktiv, sørg for at have det bedst mulig helbred, vær mest mulig sund'

Jeg syntes ikke at det kræver en skid!

Og altså det er sådan de er allesammen alligevel de gode af dem, undtagen lige dem der er gjort med det formål at gå rundt og se kiksede ud for at bevise at alle de programmerer kvinder er kiksede og opføre sig underligt fordi...det er de ikke, det er dem mænd gider se på!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-04 07:27:33 UTC
Jeg er blevet gjort ødelagt mellem ørene her for en fire-fem timer siden, ligesom at jeg har været igang med at køre med kanten på en eller anden måde til andres fordel, ødelagt på den måde der gør hjernen til en slags forvredet træklods der lugter brændt!

Det er så gjort på en måde der er grim og ødelæggende for mig selv uanset hvad det end er, hvis det er indbildning med indbrud til den del af hjernen de analysere og fortolker fysisk følelse, lugt,lyd så er det grim og ødelæggende
på egen hånd!

Er det noget andet er det endnu mere grimt!

Jeg husker KBjørnholts modbydelige testikel trykkende veninde, som der åbenbart skulle have skylden for KBjørnholt forbrydelse efter det gik
galt at give DJ Ævl skylden, altså jeg husker hendes udtalelse: "Det skal koste dig at gøre sådan nogen ting, hvad skal det koste" og mit svar "Det skal koste neuron og glia celler"(ikke blodsukker som andre ting, faktisk havde det svar ført til sukkersyge med sikkerhed) ødelæg havde rullet både acetone, nul-kvæler og alt mulig andet ud, plus konventionelle giftigheder for at få ram på følsomme celler og insulin producerende celler, væk havde anti-oxidanter og især
anti-oxidanter kanel været så de celler havde været ødelagt!
(Jeg har måtte finde ordet Insulin på Wikipedia, Ødelæg havde simpelthen fjernet det fra min vocab!)

Det svar fra mig var simpelthen beregnet på at få mig ud af torturen efter udtalelserne: "Føl alt den smerte du er istand til at føle og Føl alt den smerte du er istand til at føle uden at besvime"

Jeg husker alt det det løb igennem mit hovedet dengang i lyntempo og indså at der ikke er nogen stop på de to udtalelser, ikke på den originale svinstreg, der er ingen mulighed for at sadisten slukker for torturen igen nogensinde!

Jeg husker at sidde på grænsen til at miste bevidstheden og løbe ting igennem mit hoved om active noise cancellation, ikke fordi at jeg larmede, men for at finde en måde at udligne smerten på!

Altså finde en måde at ophæve den på!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-04 07:33:57 UTC
Og bare lige så at der ikke er nogen tvivl, jeg har ikke fået en skid
anti-oxidanter af nogen som helst
da jeg boede i Humlehaven 27 her i 8620!

Jeg husker nemlig de skyldige stå og æde anti-oxidanter hver gang jeg blev gjort giftig og fortælle hinanden at Peter har fået dem i gave!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-04 10:08:32 UTC
På KBjørnholt, BEgeberg og DJ Ævl's
Sat A Nicolaysen entusiastiske opførsel, altså deres holdning at jeg skal være Sat af livet hele livet torteret ud livet og gøre ting til deres fordel aldrig min egen har også givet udslag i, at ved ufrivillig manipulation af mine omgivelser og signalerne mellem andre menneskers neuron og glia celler så er det således at hvis jeg siger sandhed så tror folk at jeg lyver hvis er det er til min ødelæggende ulempe at de tror således!

Og hvis jeg siger usandhed så tror de
det er sandhed hvis at det er til min ødelæggende ulempe at de tror således!

Osv..!

Og det er på skeløjede i fjernsynet
uden at det er cgi og realtime cgi,
altså på den religiøse måde!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, Hjernen der går ud og påvirker via entanngelment
Peter Nicolaysen
2019-10-04 10:59:15 UTC
Det er virkelig et problem!

Der er fyldt med mennesker over det hele der syntes at jeg burde myrdes hvis jeg er blevet dømt for en forbrydelse, når nu jeg har givet jer sygdommen aids da jeg blev tretten år gammel og har slået verden ihjel ved at skubbe til ting ude i bæltet også selvom at det er ufrivilligt og jeg er blevet programmeret til det af Sat A Nicolaysen entusiaster!

Er i al ked alfa? Er i Al Queda?

Er i al ked for forbrydelsen begået mod den største Alfa male i universet?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-04 11:27:30 UTC
Det havde givet mere mening, og havde været bedre hvis at jeg var blevet dømt til at gå rundt om indsamle penge til ham den værdifulde af religiøse årsager!

Det havde været ødelæggende og alligevel ikke, præcis sådan at ødelæg kan blive vant til at jeg aldrig må mangle millioner på kontoen i overskud!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-05 15:55:54 UTC
Biksemad, jeg havde en Roastbeef liggende som en protein reserve, og nu er den lige sådan på det med datoen så den blev til en time 200C og halvdelen af den er nu i tern på panden!

Jeg skal huske at købe Protein poser med i spjældet ellers sidder jeg bare der, ude af stand til at bevæge mig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-07 13:21:00 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]

Kors, men altså....det er resultatet der tæller!

Man kan se når jeg bliver logik låst og presset af ødelæg, hvilket er ved at koste mig personale med meget erfaring i world of warship da det endelig lykkedes mig at skrabe nok xp sammen til at anskaffe en Myoko Krydser, noget der jo helst skulle være en sjov,glædelig,god begivenhed for en wow spiller!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-09 14:51:11 UTC
http://youtu.be/prJqSc8uvbw
[...]
Jeg har fået et brev i min E-boks med dommen og vejledning!

Altså, hun sidder fandme og lyver dommerne, der er ikke andre måder at sige det på!

Hun er fuld af løgn!

Jeg har jo tilstået at jeg har skrevet teksten!

Der står at jeg har nægtet mig skyldig!

Så står der at jeg har snakket om at jeg har drukket alkohol!

Det er fandme løgn, det jeg sagde var at jeg var blevet viftet,programmeret
og torteret i min egen bolig!

Jeg nægter fandme at blive gjort til en Muslimsk terrorist
af den tåbelige idiot kælling!

Jeg sad og forklarede hvordan det vart at blive gjort til at gøre en selv ødelagt, hvordan jeg på dagen jeg var i retten stod op klokken halv syv, var i bad i opvaskemiddel under en bruser uden bruserhoved og om hvorfor min påklædning heller ikke var noget at råbe hurra for!

Jeg har istedet betalt pengene for at få ti andre 16-25 årige Danskere gjort
til programmerede Al Ked Alfa!

Den dumme luder!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-09 15:05:59 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg er blevet den bedste Krigsskibs chauffør i verden af at skrive sandheden!

Og jeg sidder og drikker Ballentines i min kaffe samtidig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-10 14:05:37 UTC
Det var slut med de ting igår lige da jeg nævnte dem!

Igår og idag har det været meget meget bedre på, altså fysisk, jeg har været istand til at gå hele vejen ned til bænken ved rundkørslen og derfra til forretningerne jeg køber ind i!

Dagen før var det fra lygtepæl til lygtepæl og skralde container
(som nogle venlige mennesker har
stillet på skolegangen)

Jeg har konkluderet igen som tidligere at det ikke er Proteiner men Programmering, forskellen er så enorm at det virkelig er programmering, plus at jeg går næsten og får tåre i øjne af smerte i en storetå negl eller lignende latterlig ting som absolut ikke er latterlig når man er udsat for det, den smerte er uhåndterlig med programmering igang med at gøre ødelæggelse og en ligegyldig irritation når man er fri på hovedet, det er ligesom et lag panser på psyken eller noget et lag panser der samtidig er enormt vigtigt for den dybereliggende selvtillid, selvsikkerhed og dominans!
(Og jeg er virkelig ikke en fan af Sadisters ødelæggelse af ordet Dominans!)

Altså, og det er sådan at.... Altså forskellen er enorm, det ene er at vakle rundt på grænsen til udslettelse, håbløshed, desperation og er altså.... Ja!

Og det andet, det normale er sådan at det er nogle overfladisk ligegyldigt, irritation!

Og det er altsammen signaler mellem neurons og glia celler!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-10-10 14:11:43 UTC
Øjeblikkelig når millionerne fra PF står på min konto, holder jeg op med at ryge!

Og så er det muligvis noget der gør det umuligt at få en erstatning for at sidde fyrre dage i spjældet uden at jeg burde, hvilket jo er ødelæggende!
(ligesom at jeg holdt/holder op med at ryge så kunne jeg også bare lade være med at skrive ting det er ødelæggende for skribenten at skrive!)

Og så, får jeg pengene og de 16-23årige piger alligevel, bagefter!

Når det er, fordi det burde jeg!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke