Mere erstatnings vanvid!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2018-11-05 17:56:28 UTC
"Sørg for at få en erstatning"

Forstået og gjort på en måde der er grim og ødelæggende for mig selv!

Jeg har fået den enorme erstatning at jeg godt må vaske tøj i en spand til når jeg skal i retten på Onsdag, efter igår med huller i t-shirt ect...

Og så har jeg fået lov til ikke at brænde mig på smeltet ost, og er sluppet for grim fysisk følelse når jeg ligger ned for at sove!

Peter Nicolaysen
2018-11-05 18:13:11 UTC
Det er utroligt alle de gode ting der sker for de tidligere, højt begavede,
unge,fysisk attraktive mennesker der sagde begavede negative ting om det politiske parti DF i sidste halvdel
af 90'erne!

Det er en stor gave regn det hele..... Snart om et stykke tid!

Peter Nicolaysen
2018-11-05 20:33:21 UTC
Der er mere materiale når man gør et kvart kilo ekstra ost på pizzaen, så
instruktioner på pizza æsken passer ikke, og den er mere kølig end man egentlig bryder sig om, og det er sådan at vi ved tingene bedre os der ved tingene bedre!

Peter Nicolaysen
2018-11-06 00:04:03 UTC
Så hvis at jeg gennem mere end et årti sidder og skriver og kortlægger programmering og graver mig selv mere
og mere fri og beskriver i detaljer den ene forbrydelse efter den anden begået
af Karsten Bjørnholt og andre med følgende mellem ørene:

"Forstå alting på en måde der er grim for kig selv,Gøre alting på en måde der er grim for mig selv,Ødelæg mig selv, Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der er bedst for Karsten Bjørnholt, Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv, Gøre noget for folks religion og i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting"

"Bare selv find på en grund til at det her har foregået, grunden du finder frem til må ikke indeholde at jeg har gjort noget forkert"(udtalt af KBjørnholt)

"Bare selv find på en grund til at det her har foregået, grunden du finder frem til må ikke være at jeg ha rgjort noget forkert"(Udtalt af KBjørnholt)

"Det er andres mening der betyder noget"

Er det så bedst for Karsten Bjørnholt at jeg skriver tre eller fire åbenlyse beviseligt usandheder om Karsten Bjørnholt bagefter, usandheder der får folk til at udbryde: det er sku da løgn og du er en løgnhals!

Peter Nicolaysen
2018-11-06 00:31:32 UTC
Altså Karsten Bjørnholt er jo en genetisk bunke lort, et misfoster af ubegavelse, uduelighed og idioti, bare tanken om at der findes nogen som helst form for begavelse i idioten er mareridt for millioner af mennesker!

Peter Nicolaysen
2018-11-06 00:39:37 UTC
På randen af rand!

Snart ankommer mine Xvg/Verge, forudsat selvfølgelig at de gode, hurtige, private, sikre, anonyme våbenhandler mønter ikke bliver sænket og stjålet af de onde onde onde!

Peter Nicolaysen
2018-11-06 00:50:29 UTC
Jeg er tættere og tættere på at være vågen, muligvis ankommer et stort geni i 2018 til de vågne menneskers verden!

Bliver jeg nødt til at melde min ankomst?

Jeg kan altid få nogle sapiens lite,
Sl Versionen af menneskeheden, dem der ikke har helt den samme fysiske styrke og ikke helt den samme mængde brute force regnekraft, de onde, til at rende rundt med et pap skilt eller gøre gæt og grimasser, så folk ikke bliver rystede eller overraskede over hvor stort et geni jeg er!

Peter Nicolaysen
2018-11-06 20:26:28 UTC
Jeg har lige måtte overføre 0,1Euro for at verificere min konto og jeg undrede mig lidt over det, jeg har jo lige sendt 100,61Euro!

Det er fordi jeg har skiftet registrerings nummer på min konto, så i teorien kunne nogen have læst en åben
e-mail og sendt de 100,61 Euro uden at jeg havde gjort det!

Men når jeg er logget ind på... Og ser det med verificere på en sikker forbindelse, det bliver nødt til at
være noget i den retning!

Peter Nicolaysen
2018-11-08 14:29:23 UTC
Jeg havde sex for første gang i mit liv igår, med en sød sytten årig brunette jeg købte ude i Viborg!

Det er det bedste jeg har prøvet i mit liv!

Jeg har sendt hende til Sjælland for at gøre sådan at jeg ikke bliver myrdet af de Folkevalgte!

Min signatur er lidt anderledes i det her indlæg pga. det, det er lidt flovt men altså.. Det er noget jeg livede mig selv at jeg ville skrive i min signatur hvis det lykkedes mig at gøre sådan at et eller andet klemmer på min tissemand!

Undtagen lige den del hvor at der står at jeg er blevet ruineret!

Jeg bliver det nok snart igen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, H1HH1
Peter Nicolaysen
2018-11-08 14:53:45 UTC
Det er det mest ikke ødelæggende der er sket i mit liv i atten år med sikkerhed, men egentlig 27år!